Aan te raden?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry hoor, maar wil ik eigenlijk geen bodybuilder worden. Want ik heb andere doelen in mijn ogen. Dus wil ik niet zulke grote opgepompte spiermassa. Maar gewoon en mooi fysiek.

Comment

Jezus knul, je vraagt om advies zodat je vooruit kan gaan. Je post een klote schema en krijgt commentaar. Kon je niet eerder vermelden dat je toch niets ging veranderen?
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

de foto's die je post zijn ook bodybuilders! Alleen niet hele grote.
        Mensen die dit kunnen halen zonder voeding en zware training bestaan niet.
        Ssssmoking

Comment

Wat ik bedoel is dat ik niet van die 'zware' wil worden. Als ik dat een keertje aan geef, word ik meteen aangevallen? Ik weet ook wel dat je daarvoor minimaal 10 jaar training nodig hebt, goede voedingsschema, supplementen kuren etc. Ben trouwens nu bezig met het veranderen van mijn schema dus...
          Last edited by Stefan09; 13-08-2010, 16:07.

Comment

En chest en triceps dips, kan dat gewoon bij een trap, alleen dan je handen wat meer uit elkaar? En als niet kan, kan je deze
            (Chest Dip (between benches)) er voor in de plaats doen. Het is een variatie erop:

Comment

Punt is meer stefan dat je met dit soort schema's bijna geen stap dichter bij je uiteindelijke doel gaat komen (even aangenomen dat het die boy in de foto is, welke genetische goed uitgelijnde abs heeft, grote kans dat je dat zelf niet hebt)
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Dat weet ik, maar wil alleen een beetje dikkere borst, een paar centimeters bij benen, kuiten En wil 3 kilo aankomen. Is dat te veel gevraagd bij een bodyweightschema? Want ben van plan nog twee a drie jaartjes door te knallen met een bodyweightschema en dan overgaan op gewichten in sportschool.

Comment

Originally posted by Stefan09 View Post
                  Dat weet ik, maar wil alleen een beetje dikkere borst, een paar centimeters bij benen, kuiten En wil 3 kilo aankomen. Is dat te veel gevraagd bij een bodyweightschema? Want ben van plan nog twee a drie jaartjes door te knallen met een bodyweightschema en dan overgaan op gewichten in sportschool.
                  Chill hem dan maar gewoon 2 jaar en ga dan 2 maanden fatsoenlijk trainen, heb je 3kg erbij en kun je gaan rentenieren.

Wat jij nu aangeeft gaat je wel meer dan 3kg kosten ben ik bang.

Niks mis met BW schema's, maar als je voor fysieke progressie traint (ervan uitgegaan dat je geen overweight persoon bent) gaat niet heel veel uithalen. Misschien als je gaat turnen
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Die drie kilo is voor nu, later is dat natuurlijk meer. Maar in twee jaar tijd meer dan drie kilo is natuurlijk fantastisch!

Comment

Verras ons! schooltas op en drukken met die hap, groei mooi die 3kg tieten aan! eten is de sleutel..
                      Ssssmoking

Comment

Opdrukken met rugzak en vele variaties. Optrekken is voor nu gewoon normaal, later met rugzak. Squat met twee dumbells van 3 kilo, en een verzwaarde rugzak. En om het nog moeilijker te maken een voetje op bed, dus Sinlge-leg split squat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X