Overrated???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    onderbouwen is ook overrated. mensen doen toch wat ze willen. dus waarom tijd verspillen aan uitleg te geven?
    fok ja, vind ik één van uw beste uitspraken ooit
    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by dfuse View Post
      fok ja, vind ik één van uw beste uitspraken ooit
      Komt omdat niemand het echt weet....
      Iedereen lult andere dingen, hoor je hier mensen lullen dat techniek zo belangrijk is, die je een grote bodybuilder foute techniek toepassen.
      Hoor je dat weinig reps goed voor massa opbouw is, zie je grote bodybuilders 12 reps doen.
      Hoor je weer van veel mensen dat verandering in je training goed is, en andere weer dat t geen nut heeft.

Zo heb je nog wel meer dingen als ik ff nadenk.
      Je hebt overal 2 uiterste, iedereen lult wat anders...

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        @blue eye, mensen die geen benen trainen die zullen zoiezo zwakke benen krijgen als je ze niet traind, met buik is dat weer een ander verhaal, daarbij train je je core met DL, SQ, ,plank holds, BOR. is genoeg vind ik voor je core, maar om zoveel crunches te doen, nee niet mijn ding, groeien ervan xullen ze tog niet van die crunches.
        Ik had het niet over buiktrainen, maar over blokjes...
        Of buik trainen overrated is laat ik er even buiten.

Maar dat blokjes overrated is vind ik onzin...
        Kan je hetzelfde zeggen dan benen overrated is bij bodybuilders omdat iedereen er zo geilt... het is maar net bij welke groep je t vraagt.

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
          Komt omdat niemand het echt weet....
          Iedereen lult andere dingen, hoor je hier mensen lullen dat techniek zo belangrijk is, die je een grote bodybuilder foute techniek toepassen.
          Hoor je dat weinig reps goed voor massa opbouw is, zie je grote bodybuilders 12 reps doen.
          Hoor je weer van veel mensen dat verandering in je training goed is, en andere weer dat t geen nut heeft.

Zo heb je nog wel meer dingen als ik ff nadenk.
          Je hebt overal 2 uiterste, iedereen lult wat anders...
          En hier zie je meteen waarom dingen onderbouwen tijdsverspilling is.

1. jij denkt dat op dezelfde manier kan trainen
          2. je hebt zelf niet voldoende geleerd om verder te kijken en gaat dan maar gewoon anderen na-apen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            En hier zie je meteen waarom dingen onderbouwen tijdsverspilling is.

1. jij denkt dat op dezelfde manier kan trainen
            2. je hebt zelf niet voldoende geleerd om verder te kijken en gaat dan maar gewoon anderen na-apen.
            Uiteindelijk na aapt iedereen elkaar na, het is het een of het ander.
            Maar iedereen gelooft andere dingen en maakt andere keuzes.

Ook voorbeeld van of koffie slecht of gezond is, daar hoor je wetenschappers ook elke keer het tegenovergesteld zeggen.
            Je kan dan wel veel geleerd hebben en zelf nadenken maar uiteindelijk nooit of het de waarheid is of niet.

Leuke citaat van ergogenics:

Wij geloven niet in De Waarheid. We geloven wel in intelligente mensen die openstaan voor nieuwe inzichten, daaruit destilleren wat waarde heeft en het overige naast zich neer leggen.
            Iedere mens moet elke dag dingen analyseren om te kijken of je het gelooft of niet, maar soms zijn rare/uitzonderlijke dingen waar terwijl je eigen gevoel van niet zegt en andersom.
            Ik denk hoe meer info je eromheen hebt hoe beter je kan kijken of het 'waar' is dan 1 zinnetje van een onbekende te lezen op een forum, als je snapt wat ik bedoel.

Ik denk dat uitleg eromheen wel zin heeft.

Comment

Supplementen voor de beginnende BB zijn overrated.

Zal ongetwijfeld iets uitmaken als je gevordert ben maar als beginner heb je er niks aan.

Onderarmen trainen ook overrated.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Topic staat onder het subforum trainingsschema's?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Overrated = overrated

Overrated betekend gewoon dat iets niet zo goed is als dat men denk. Het betekend niet dat iets slecht is.

Supplementen voor beginners kan nuttig zijn maar het zal niet veel toevoegen omdat in het grootste gedeelte van de gevallen de rest niet klopt. Onderarmen trainen kan ook nuttig zijn. Als je onderarmen niet groeien door deadlifts of andere pulloefeningen (isometrisch) dan moet jij misschien wel specifiek onderarmen trainen (concentrisch/eccentrisch).

Zeggen dat iets overrated is, is overrated.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Ashley View Post

Onderarmen trainen ook overrated.
                    Waarom? Dat is toch het stuk arm dat het eerst slap wordt en "meezwaait"?
                    Althans, bij vrouwen dan.......
                    Het is bindweefsel en het wordt nooit gespierd, heb ik begrepen maar het wordt toch wel strakker en steviger door het trainen van de triceps?

Offe......bedoel jij het stuk arm onder de elleboog?
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

onder de elleboog is idd je onderarm. jij bedoelt wellicht achterkant van je bovenarm (waar je triceps zit).
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Yep, klopt. *bloost*
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by gleke View Post
                          Logisch, want benen train je toch niet hard door bench press etc te doen?
                          Voor buik doen wij sowieso heel wat compound oefeningen en die extra isolatie oefeningen kunnnen eventueel een toevoeging zijn, maar dat wil niet zeggen dat je ze elke keer moet trainen.
                          Trouwens, hoe kan jij weten of jouw buikspieren na een maand trainen beter doorkomen dan anders? Heb je een kloon lopen die je een maand geen buikspieren hebt laten trainen? Vorderingen hangen af van zoveel factoren.
                          Is het slecht om buik te trainen? Nee, zeker niet! Maar je mag er ook niet in overdrijven, want het blijft per slot van rekening een spier zoals al onze spieren.
                          Die heeft dus ook rust nodig.
                          euhm als ik een maand geen buikspieren train door crunches omdat ik deze haat dan zie ik mijn buikspieren niet meer door komen. Doe ik ze dan een maandje weer dan komen ze weer door. Ik ben er zeker van dat je door compound oefeningen je buik traint, maar als ik geen crunches doe dan komen ze nooit tevoorschijn, tenzij bij vet% 8 ofzo, en wil vanaf nu rond de 10 % zitten en blijven en toch nog blokjes zien.
                          Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Het maakt mij vrij weinig uit of die paar buikspieroefeningen overrated zouden zijn, ik doe squat en deadlift en pak gewoon wat hanging legraises en wat crunches in de rust van de grotere oefeningen... Verder pak ik nog wat iso's voor me onderarmen, omdat ik dit nodig acht. Of het extra waarde toevoegt? Geen idee. Of ik het dan verspilde moeite vind, nee dat niet.

Net zoals Fal zegt, iedereen doet toch wat hij/zij zelf wil, maar als iemand iets kan onderbouwen zou ik dat zeker niet verkeerd vinden hoor wat betreft dit topic.
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                              Waarom zou je rond je traing deze dan wel moeten scheiden? ben hier benieuwd naar.
                              Omdat je op dat moment het gevoeligst bent voor kh. Het nemen van vetten is dan zonde omdat het: 1- zorgt voor tragere opname van de rest van je voeding; 2- zorgt ervoor dat je minder totaal kcal's kan eten aan eiwit+kh (is bij mij dan zo, maar ik eet ook een monstermaaltijd na het trainen).
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                                Omdat je op dat moment het gevoeligst bent voor kh. Het nemen van vetten is dan zonde omdat het: 1- zorgt voor tragere opname van de rest van je voeding; 2- zorgt ervoor dat je minder totaal kcal's kan eten aan eiwit+kh (is bij mij dan zo, maar ik eet ook een monstermaaltijd na het trainen).
                                Punt 1 is me duidelijk. maar bedoel je bij punt 2 dat je dan zou moeten inleveren in de combi E + KH als je vetten zou nemen? waarom is de inname van e+kh dan zo belangrijk voor jou?

Of bedoel je dat de voedingsopname dan optimaler is als je rond de training alleen eiwitten en koolhydraten eet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X