Ik denk dat hij bedoelt dat vetten sneller een verzadigd gevoel geven en dus je honger stillen, waardoor je minder kan eten en dan zou de maaltijd na de training geen monstermaaltijd zijn, dan zal hij ook minder KH en E kunnen eten en die zijn op dat moment van het grootste belang.
Overrated???
Collapse
X
-
Originally posted by The Phoenix View PostPunt 1 is me duidelijk. maar bedoel je bij punt 2 dat je dan zou moeten inleveren in de combi E + KH als je vetten zou nemen? waarom is de inname van e+kh dan zo belangrijk voor jou?
Of bedoel je dat de voedingsopname dan optimaler is als je rond de training alleen eiwitten en koolhydraten eet?
Punt 2 is omdat ik mezelf na het trainen helemaal voleet, dus zal ook per persoon verschillen. Het gaat vooral om punt 1, de opname (snelheid) van vetten. Ik mijd ook niet al het vet, een paar gram ben ik niet moeilijk in.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostBij punt 1 wil je zo snel mogelijk je glycogeen aanvullen, liever dus geen vetten erbij als dat de opname vertraagd. Hier vanuit gaande is het imo beter om alleen eiwit+kh te nemen.
Punt 2 is omdat ik mezelf na het trainen helemaal voleet, dus zal ook per persoon verschillen. Het gaat vooral om punt 1, de opname (snelheid) van vetten. Ik mijd ook niet al het vet, een paar gram ben ik niet moeilijk in.
Duidelijk! dank je voor de uitleg.
Comment
-
Dit draadje is overrated geworden........
Topicstart is goed en relevante vraagstelling, alleen de reply's weer.......geen enkele die een antwoord geeft op de 2 vragen.
Bedroevend eigenlijk.
1 afwisseling : idd overrated. Groeiprikkels is niet gerelateerd aan veranderen van je schema, als dat wel zo is dan trainde je als een natte krant, bar slecht dus. Als je goed traint dan is elke training verandering voor je spieren. Je verlegt immers altijd je grens en intensiteit? Ik wel iig. Een plateau kom je sowieso wel een keer tegen, dan is het vroeg genoeg om iets te veranderen. 1e dat je dan moet veranderen is de intensiteit en misschien enkele oefeningen anders aanpakken of wisselen voor andere.
2 lunges : niet overrated, is een lekker oefening voor de hele benen, glutes en onderrug (ook je core en mobiliteit train je er mee)
elders in de draad, buikspieren : wordt vaak teveel gedaan is dan dus overrated. 1 tot 2 x per week moet zat zijn. Als iemand het elke dag of iig meer dan 2x per week nodig heeft is de training dus te licht....
Als een training dus te licht is, dan hebben andere oefeningen of meer oefeningen geen meerwaarde. Intensiteit (gewichten)verhogen geeft dan wel meerwaarde.
Succes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: