Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben je daar zeker van?
Ik sport toch elke dag intensief behalve zondag, kan je actiever zijn?
Ik denk dat je moet kijken naar hoelang je sport elke dag, want ik sport ook elke dag eigenlijk wel meer dan 1 uur en ik haal met mijn miezerige 10+ uur sport ook maar activiteitsniveau 4 geloof ik.
Ik denk dat je moet kijken naar hoelang je sport elke dag, want ik sport ook elke dag eigenlijk wel meer dan 1 uur en ik haal met mijn miezerige 10+ uur sport ook maar activiteitsniveau 4 geloof ik.
Ok, wist ik niet
Ik train:
Maandag: 1u zwemmen en 2u voetbal
Dinsdag: 2u atletiek en 1u fitness
Woensdag: 4u Voetbal opgesplitst in 2u , smiddags en s' avonds
Donderdag: 1u Fitness
Vrijdag: Turnen, gymnastiek 1u
Zaterdag: Wedstrijd voetbal, ik speel meestal rond de 75-80 minuten.
Zondag is rustdag
Ongeveer 13uur.
Ik heb aan men moeder de opdracht gegeven Brintapap te gaan halen. Want onbijtgranen kan je geen gezond ontbijt noemen.
Zijn fruitsapjes goed voor calorieën in de dag?
Bv. Een appel , druiven en een banaan in de blender en hopsakee. ^^
Maandag: 1u zwemmen en 2u voetbal
Dinsdag: 2u atletiek en 1u fitness
Woensdag: 4u Voetbal opgesplitst in 2u , smiddags en s' avonds
Donderdag: 1u Fitness
Vrijdag: Turnen, gymnastiek 1u
Zaterdag: Wedstrijd voetbal, ik speel meestal rond de 75-80 minuten.
Zondag is rustdag
Ongeveer 13uur.
Ik heb aan men moeder de opdracht gegeven Brintapap te gaan halen. Want onbijtgranen kan je geen gezond ontbijt noemen.
Zijn fruitsapjes goed voor calorieën in de dag?
Bv. Een appel , druiven en een banaan in de blender en hopsakee. ^^
Ik denk dat je dan op activiteitsniveau 4 komt , in ieder geval lekker bezig met sporten .
Ja, zelfgemaakte fruitsapjes zouden inderdaad beter zijn dan kant en klare, aangezien er vaak suiker toegevoegd wordt in dit soort producten.
Je kan ook bijvoorbeeld melk, banaan (of een ander stukfruit) en havermout in een blender pleuren en dan een shake als ontbijt. Easy kcal's en snel ontbijt
Ik denk dat je dan op activiteitsniveau 4 komt , in ieder geval lekker bezig met sporten .
Ja, zelfgemaakte fruitsapjes zouden inderdaad beter zijn dan kant en klare, aangezien er vaak suiker toegevoegd wordt in dit soort producten.
Je kan ook bijvoorbeeld melk, banaan (of een ander stukfruit) en havermout in een blender pleuren en dan een shake als ontbijt. Easy kcal's en snel ontbijt
Ik ga me Brintapap aanschaffen. Kan ik dit als een volwaardig ontbij zien?
Gewoon koude melk erbij gieten en dan ev een banaantje erbij?
Ik ga me Brintapap aanschaffen. Kan ik dit als een volwaardig ontbij zien?
Gewoon koude melk erbij gieten en dan ev een banaantje erbij?
In mijn ogen is melk met brinta/havermout met een stuk fruit een goed ontbijt. De echte bodybuilders zullen er waarschijnlijk nog een schep whey ofzo bij doen, maar dan zul je even andere reacties moeten afwachten
In mijn ogen is melk met brinta/havermout met een stuk fruit een goed ontbijt. De echte bodybuilders zullen er waarschijnlijk nog een schep whey ofzo bij doen, maar dan zul je even andere reacties moeten afwachten
Het is natuurlijk ook niet mijn bedoeling om 'opgeblazen' te zijn.
Gewoon een mooie 'vorm' en stevige spieren zijn al voldoende.
Ik ga s'morgens starten met het brinta ontbijt.
Heb je tips om s'avonds nog wat laatste eiwitjes naar binnen te spelen?
Het is natuurlijk ook niet mijn bedoeling om 'opgeblazen' te zijn.
Gewoon een mooie 'vorm' en stevige spieren zijn al voldoende.
Ik ga s'morgens starten met het brinta ontbijt.
Heb je tips om s'avonds nog wat laatste eiwitjes naar binnen te spelen?
het enige wat bij mij opgeblazen is, is mijn maag/bovenbuik na het eten. :P
Je kan bijvoorbeeld magere kwark nemen met wat onverzadigde vetten zoals noten. Dan heb je eiwitten, (paar KH) en wat vetten voor je nacht.
het enige wat bij mij opgeblazen is, is mijn maag/bovenbuik na het eten. :P
Je kan bijvoorbeeld magere kwark nemen met wat onverzadigde vetten zoals noten. Dan heb je eiwitten, (paar KH) en wat vetten voor je nacht.
Noten kan je gewoon in de supermarkt halen? Speciale soort noten?
Hoe smaakt kwark? In België is het niet zo een heel veel gegeten product.
Noten kan je gewoon in de supermarkt halen? Speciale soort noten?
Hoe smaakt kwark? In België is het niet zo een heel veel gegeten product.
Er zijn best veel noten maar denk aan cashew noten, walnoten of bijv. pinda's (hoewel dit weer geen noten waren geloof ik). Deze zijn gewoon in de winkel te verkrijgen vaak en je wilt zeker voor de ongezouten noten gaan!
Magere kwark met een beetje kaneel smaakt goed, in Belgie noemen jullie het ook wel platte kaas volgens mij?
Er zijn best veel noten maar denk aan cashew noten, walnoten of bijv. pinda's (hoewel dit weer geen noten waren geloof ik). Deze zijn gewoon in de winkel te verkrijgen vaak en je wilt zeker voor de ongezouten noten gaan!
Magere kwark met een beetje kaneel smaakt goed, in Belgie noemen jullie het ook wel platte kaas volgens mij?
Haha, platte kaas ken ik zeker ;-)
Ik ga me niet meteen een voedingschema opleggen, gewoon letten op wat ik eet en natuurlijk genoeg eten!
s' Morgens ga ik brinta eten en s' avonds men kwarkje met noten.
Hoeveel gram zou ik best van de kwark/noten eten?
Ik ben van plan om de volgende maanden whey aan te schaffen, maar das voor later, nu eerst op een 'normale' manier aankomen en zien of het lukt.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment