Ik zit een beetje met een grootte vraag ivm overbelasting van benen.
Op maandag: 5km hardlopen ( 20-25min )
dinsdag: Sport ( voetbal, basketbal, Verdedigings les ) 2 uur
woensdag: 15km lopen met bepakking +-40kg ( opbouwend naar 35km )
donderdag: Terreinwerk ( balken schouwen, hindernis/touwbaan ) 2 uur
Dit zijn verplichte deelnames daar kan ik niet onderuit om mijn eigen schema's te volgen
Maandag: Borst, triceps
Dinsdag: Rug, Schouders (voorkant )
Woensdag: Schouders ( achter ), Biceps
Donderdag: Benen, Kuiten
Buik: 3x per week dus ook evt in het weekend.
Op vrijdag kan ik niet trainen dan ga ik weer richting huis omdat ik de hele week al op de kazerne slaap en in het weekend naar de sportschool daar 25/30 euro per maand betalen voor 4x trainen is echt gekke werk.
Ik ben dus bang dat ik ondanks mijn voedings schema dat ik toch me benen ga overbelasten, sommige collega's hebben mij afgeraden om mijn benen alsnog te trainen. Maar omdat het toch een grootte bijdrage geeft aan je trainings vermogen twijfel ik hier over.
Zouden jullie mij wat feedback hier over kunnen geven, mijn voedings schema staat ook gepost.
Op maandag: 5km hardlopen ( 20-25min )
dinsdag: Sport ( voetbal, basketbal, Verdedigings les ) 2 uur
woensdag: 15km lopen met bepakking +-40kg ( opbouwend naar 35km )
donderdag: Terreinwerk ( balken schouwen, hindernis/touwbaan ) 2 uur
Dit zijn verplichte deelnames daar kan ik niet onderuit om mijn eigen schema's te volgen
Maandag: Borst, triceps
Dinsdag: Rug, Schouders (voorkant )
Woensdag: Schouders ( achter ), Biceps
Donderdag: Benen, Kuiten
Buik: 3x per week dus ook evt in het weekend.
Op vrijdag kan ik niet trainen dan ga ik weer richting huis omdat ik de hele week al op de kazerne slaap en in het weekend naar de sportschool daar 25/30 euro per maand betalen voor 4x trainen is echt gekke werk.
Ik ben dus bang dat ik ondanks mijn voedings schema dat ik toch me benen ga overbelasten, sommige collega's hebben mij afgeraden om mijn benen alsnog te trainen. Maar omdat het toch een grootte bijdrage geeft aan je trainings vermogen twijfel ik hier over.
Zouden jullie mij wat feedback hier over kunnen geven, mijn voedings schema staat ook gepost.
Comment