Geen succes, probeer mijn schema is:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen succes, probeer mijn schema is:

Natuurlijk heeft iedereen een ander lichaam en reageert die anders dan anderen, maar ik zou toch graag mijn schema met jullie willen delen voor degene die denkt niet genoeg succes te hebben. Ik heb hier veel voordeel aan, dus misschien haal jij er ook wat uit. Is wel een schema voor mensen die al een aantal jaren trainen, is een soort van HIT training. Gecontroleerd en langzaam laten zakken.

Dag 1 : Rug, schouders, buik recht.

- 6 sets chin-ups tot spier falen met combi van deathliften 6x8/10 herhalingen
    - oefening 2 met je buik op een schuin bankje liggen, 2 dumbels, 1 in elke hand en breed roeien, maar de dumbels met een bochtje naar buiten trekken ten hoogte van je tefels. Eigenlijk omgekeerd bankdrukken, maar dan met een bochtje naar buiten trekken, dan word de oefening extra zwaar. 4x8
    -Dumbel row 4x8 (de laatste moet steeds nét lukken)
    - Lat pulley, behind the neck. 4 setjes, 15, 12, 8 tot 6.
    - Je gaat met je rug op een vlakop bankje liggen. Zorg dat er een brede stang boven je hangt en trek hem breed naar je tepels (omgekeerd bankdrukken, maar nu zonder bochtje) 4x8 (het kan zijn dat je omhoog getrokken word, omdat het gewicht te zwaar is, laat iemand op je buik drukken, zodat je stil blijft liggen.
    - met buik op een schuin bankje liggen, elke hand een dumbel en trekken net als dumbel row. Dit is moeilijker nu, want je kan niet smokkelen. 4x10
    - Shrugs met dumbel 4x8

Schouders:

Dumbell press, 10, 8, 8, 8
    Dumbell upright fly 4x8

Buik:

Is een oefening naar keuze. Is maar wat je lekker vind, ik ze oefening los. Ik ga meestal voor een eilandje zitten op me kniën en pak een stang en buig voorover waar dan gewicht aan han Is ook een stabiliteits oefening, waardoor je meer moet corrigeren . Dus geen apparaat.

De rest van het schema komt nog, anders zo, n lap tekst, eerst wil ik even weten wat jullie hier van vinden. Ik denk dat jullie het veel vinden.

elke oefening 4 sets? dan denk ik niet dat je weet wat HIT is...
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
      elke oefening 4 sets? dan denk ik niet dat je weet wat HIT is...
      Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in! Maar ik bedoel niet echt HIT eigenlijk, maar langzaam laten zakken en explosief trekken of drukken.

Comment

Mag ik vragen hoeveel je kilo je met dit schema bent aangekomen en hoelang je erover hebt gedaan?
        Building to a better me

Comment

hey long time no see.

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
            Mag ik vragen hoeveel je kilo je met dit schema bent aangekomen en hoelang je erover hebt gedaan?
            Ik moet je eerlijk toegeven dat ik hier net een paar weken mee bezig ben, en tot nu toe met succes. Qau groei gaat het proces omhoog, maar qau kilo,s, ja, dat gaat natuurlijk niet zo snel, dat gaat per 100 gram in zoveel tijd.
            Maar als je vooruit gaat in groei, komt de rest vanzelf. Kortom het duurt altijd even voordat je werkelijk resultaat zien, als baby kan je ook niet gelijk lopen.

Comment

Originally posted by Sodaar View Post
              maar ik zou toch graag mijn schema met jullie willen delen voor degene die denkt niet genoeg succes te hebben. Ik heb hier veel voordeel aan, dus misschien haal jij er ook wat uit. Is wel een schema voor mensen die al een aantal jaren trainen, is een soort van HIT training. Gecontroleerd en langzaam laten zakken.
              Originally posted by Sodaar View Post
              Ik moet je eerlijk toegeven dat ik hier net een paar weken mee bezig ben, en tot nu toe met succes. Qau groei gaat het proces omhoog, maar qau kilo,s, ja, dat gaat natuurlijk niet zo snel, dat gaat per 100 gram in zoveel tijd.
              Maar als je vooruit gaat in groei, komt de rest vanzelf. Kortom het duurt altijd even voordat je werkelijk resultaat zien, als baby kan je ook niet gelijk lopen.
              .......

..
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

had je trouwens vroeger ook geen winstrol kuurtje gedaan?

Comment

Heren gedraag je..

Comment

mijn excuses posseltje. Ik was vergeten dat Sodaar de man van het bapao-voedingsschema was. had ik dit geweten dan had ik uiteraard nooit de moeite genomen om uberhaupt te reageren
                    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
                      mijn excuses posseltje. Ik was vergeten dat Sodaar de man van het bapao-voedingsschema was. had ik dit geweten dan had ik uiteraard nooit de moeite genomen om uberhaupt te reageren
                      Zo te zien hebben die broodjes bapao beter gewerkt, dan jou banaantjes!

Comment

los daarvan was er geen aanleiding voor de reactie.

hopelijk is zijn dieet nu wat aangepast. Maar als het voor hem werkt waarom niet =) zijn controversiele voedingsschema hoefd niet persee verkeerd te zijn

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          los daarvan was er geen aanleiding voor de reactie.

hopelijk is zijn dieet nu wat aangepast. Maar als het voor hem werkt waarom niet =) zijn controversiele voedingsschema hoefd niet persee verkeerd te zijn
                          Fijn dat jij wél begrijpt wat de bedoeling is van een forum. Aangezien sommige mensen net denken dat ze een spel risk aan het spelen zijn op dit forum. En of ik dat voeding schema heb aangepast, zie je door te kijken of ik veranderd ben in positieve zin.

Comment

Ben benieuwd naar die tweede schouderoefening,seated fly ofzo.Zie hem wel es ,zelf nooit gedaan en heb idee dat niet veel mensen die doen.Is en het erg goede oefening?

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
                              Ben benieuwd naar die tweede schouderoefening,seated fly ofzo.Zie hem wel es ,zelf nooit gedaan en heb idee dat niet veel mensen die doen.Is en het erg goede oefening?
                              Ik bedoelde met die oefening eigenlijk, side raise. Is een oefening voor je laterals, bovenkant schouder. Hiermee train je de schouder omhoog. Is een goede oefening, als je de oefening correct en gecontroleerd uitvoerd zwaar, maar effectief.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X