Ik ben nu 2 maanden bezig met 3xd ma-wo-vr:
Maar ik heb een probleem. Ik train dit schema op MA-WO-VR (zoals het hoord) en als ik op vrijdag niet kon dan ging ik zaterdagochtend.
Het probleem is dat mijn werkrooster is veranderd en hierdoor kan ik op vrijdag, zaterdag & zondag niet meer kan trainen.
Ik zoek dus een nieuw schema, maar dat lukt niet erg.
Kan ik op ma-di-wo-do gaan trainen en dan mijn rust pakken op vr-za-zo pakken? Is dit mogelijk? Is dit niet te zwaar om 4dgn achter elkaar te trainen en daarna 3 dagen rust te pakken? Ik heb geen flauw idee hoe ik de ma-di-wo-do- moet invullen.
Of is het beter dat ik een 2daagse split doe UB/LB pak? en die op maandag en woensdag pak? Maar dan duurt ik de rest van de week zo lang.
Wie kan mij hier op weg helpen?
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
2x8 Dips
Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Bent Rows
2x8 Chin-ups
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
2x8 Dips
Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Bent Rows
2x8 Chin-ups
Het probleem is dat mijn werkrooster is veranderd en hierdoor kan ik op vrijdag, zaterdag & zondag niet meer kan trainen.
Ik zoek dus een nieuw schema, maar dat lukt niet erg.
Kan ik op ma-di-wo-do gaan trainen en dan mijn rust pakken op vr-za-zo pakken? Is dit mogelijk? Is dit niet te zwaar om 4dgn achter elkaar te trainen en daarna 3 dagen rust te pakken? Ik heb geen flauw idee hoe ik de ma-di-wo-do- moet invullen.
Of is het beter dat ik een 2daagse split doe UB/LB pak? en die op maandag en woensdag pak? Maar dan duurt ik de rest van de week zo lang.
Wie kan mij hier op weg helpen?
Comment