Dit topic wordt zo langzamerhand een logtopic.
Afgelopen maandag, woensdag en vrijdag FB 3x10 gedaan, dezelfde oefeningen, maar wel in verschillende volgordes. Dat komt neer op 6 trainingen per spiergroep over de afgelopen week en dat kan ik nu wel vernemen. Twee dagen rust en maandag, donderdag en volgende week zaterdag weer. Na volgende week zaterdag ga ik weer over naar 5x5, dan houd ik ongeveer een maandelijkse cyclus aan.
Als ik mijn stats van 11 november uit dit topic bekijk dan heb ik zeker progressie gemaakt:
11 november (5x5):
Ik verwacht dat ik volgende week voor de helft van deze oefeningen nu op het niveau zit dat ik dezelfde gewichten pak, maar dan 3x10 ipv 5x5.
De tijd begint nou echt te tikken (voor mijn gevoel) dat ik eens bezig moet met de squat en deadlift, maar ik voel me er nog niet helemaal zeker over.
Afgelopen maandag, woensdag en vrijdag FB 3x10 gedaan, dezelfde oefeningen, maar wel in verschillende volgordes. Dat komt neer op 6 trainingen per spiergroep over de afgelopen week en dat kan ik nu wel vernemen. Twee dagen rust en maandag, donderdag en volgende week zaterdag weer. Na volgende week zaterdag ga ik weer over naar 5x5, dan houd ik ongeveer een maandelijkse cyclus aan.
Als ik mijn stats van 11 november uit dit topic bekijk dan heb ik zeker progressie gemaakt:
11 november (5x5):
- leg press 140 kg (pffffft, intens, niet leuk...)
- bench press 50 kg excl. lichte stang (laatste rep net niet gefaild)
- machine pull down: 95 kg (ging best lekker)
- ohp (staand): 30 kg
- machine low row: 80 kg
- ez-bar close grip bicep curl (staand): 20 kg excl. stang
- machine pectoral: 60 kg
- kabelbovenhoofd tricep: 27,5 kg
- bench press 50 kg excl. lichte stang (laatste rep net niet gefaild)
- machine pull down: 95 kg (ging best lekker)
- ohp (staand): 30 kg
- machine low row: 80 kg
- ez-bar close grip bicep curl (staand): 20 kg excl. stang
- machine pectoral: 60 kg
- kabelbovenhoofd tricep: 27,5 kg
De tijd begint nou echt te tikken (voor mijn gevoel) dat ik eens bezig moet met de squat en deadlift, maar ik voel me er nog niet helemaal zeker over.
Comment