Zou niet weten waarom dat niet zou mogen aangezien veel van die pre-workouts ook grotendeels caffeine zijn. Weet dit overigens niet zeker. Zal denk ik ook per pre-workout verschillen.
ud2 cut guide
Collapse
X
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostZou niet weten waarom dat niet zou mogen aangezien veel van die pre-workouts ook grotendeels caffeine zijn. Weet dit overigens niet zeker. Zal denk ik ook per pre-workout verschillen.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostWeet jij wat vergelijkbare vet% voor vrouwen zijn? Kan ik er dan 10% bij optellen (zie ik in veel tabellen terugkomen) of werkt dat niet?
Vrouwen hebben doorgaans een 6-8% meer essentieel lichaamsvet als mannen. Dit is de reden waarom vrouwen een 7% meer mogen hebben als mannen.
Voor vrouwen zijn er er paar extra regeltjes, en mocht er een vrouw dit willen doen, dan zal ik de Guide wat aanvullen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostIs er trouwens iets waaraan je kan zien dat je de depletion workout goed hebt gedaan ? Behalve minder volume in je spieren en een energieloos gevoel ?
Ikzelf heb een brandend gevoel dat nog Lang na de training aanhoud.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postmogen pre-wo wel? aangezien dat een flinke boost kan geven.
dat laatste heb ik ook. ik voel me vaak erg fit wanneer ik laag in carbs ga op rustdagen en alleen carbs eet uit groente en noten
Eigenlijk was dat wel leuk. Als je dan begon met carb loaden, kwam je in een soort van carb coma. Voelde altijd erg goed. Je ging door een hel van 3-4 dagen om daarna high te worden van de Carbs en totale euforie te ervaren.
Na lang en vaak low carb te hebben gegeten, merk ik deze pieken en dalen qua energiepijl niet meer. Ik voel me energiek en goed op low carb, maar ook op high carb. Het contrast is weg en ik heb een constant energie level (gevoelsmatig).
Pre workouts worden door lyle op het support forum afgeraden. Hij raad aan om het op low dagen te houden bij de EC of 200mg caffeine plus 1-2g l-tyrosine. Voor tension workout en power workout geen EC. Je kan wel de andere combi nemen.
Ikzelf neem op dit moment enkel 200mg caffeine en 1g l-tyrosine voor de tension en de power workout. Voor depleten neem ik niets.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostAdvies voor ud2 bij mannen is maximaal 15% bodyfat. Bij vrouwen geld een maximum van 22%. Bodyfat.
Vrouwen hebben doorgaans een 6-8% meer essentieel lichaamsvet als mannen. Dit is de reden waarom vrouwen een 7% meer mogen hebben als mannen.
Voor vrouwen zijn er er paar extra regeltjes, en mocht er een vrouw dit willen doen, dan zal ik de Guide wat aanvullen.
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostWordt whey afgeraden bij UD 2.0?More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Swekie View PostDat klopt, caseine kan je wel nemen.
Waarom je geen whey mag nemen weet ik eigenlijk niet, ik denk dat het te maken heeft met de insulinepiek die whey geeft..........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostWhey geeft geen insulinepiek, wel een aminozuur piek.
Effect of whey on blood glucose and insulin responses to composite breakfast and lunch meals in type 2 diabetic subjects
The insulin responses were higher after both breakfast (31%) and lunch (57%) when whey was included in the meal than when whey was not included.
---------------------
een andere reden om geen whey te nemen in de cut fase van ud2, is voornamelijk omdat je veel honger zult hebben, en vast voedsel nou eenmaal langer en beter verzadigd.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostHet effect van inname van whey ICM een normale maaltijd:
Effect of whey on blood glucose and insulin responses to composite breakfast and lunch meals in type 2 diabetic subjects
Proteines kunnen net als koolhydraten voor een insuline respons zorgen. deze is bij whey groter als bij andere eiwit bronnen die langzamer opgenomen worden.
---------------------
een andere reden om geen whey te nemen in de cut fase van ud2, is voornamelijk omdat je veel honger zult hebben, en vast voedsel nou eenmaal langer en beter verzadigd.
Ik heb met bloedsuikermeter getest of er met whey alleen (zonder maaltijd erbij en op nuchtere maag) een verhoogde bloedsuiker te meten was en de daarbij behorende insulinepiek, dit was na diverse metingen geenzins het geval....dus whey alleen zorgt niet voor de insulinepiek en daar reageerde ik ook op in de post van Swekie....met een hoge GI maal erbij en bij personen met diabetes type2 is niet over gerept en is dus ook niet te vergelijken en is een ander verhaal...............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Zelfs een glas water geeft een insuline respons. Dat je geen stijging van bloedsuiker hebt gemeten, betekent niet dat er geen insuline stijging heeft plaatsgevonden.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
We hebben het hier toch over insulinepieken en geen kleine beetjes regulerende insuline die continue draaien zolang wij ademen??
Een glas water geeft geen piek, zo ook de whey niet.....
En daarbij meet je dus wel degelijk via je glucosemeter de insulineafgifte in hoedanigheid, bij inname van bv dextrose zie je binnen 5 minuten de suikerspiegel stijgen naar richting 6.8 tot 7 om na 10 minuten weer een spiegel te meten van omennabij de 4.8 tot 5.5, zo weet je dat je lichaam een stoot insuline heeft afgegeven om de spiegel te laten zakken, doe je hetzelfde, maar dan met bv havermout, zie je een constantere spiegel met een dus constantere afgifte van de insuline, allemaal te meten met een glucosemeter en logica..............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Dyno even een vraag/opmerking:
Jij schrijft zelf op de carbload dagen je aantal eiwitten x2 te nemen.
In het boek staat dat je 1g per lbs lichaamsgewicht moet aanhouden.
Het grote verschil zit hem dan in de vrijdag voor mij. In mijn lowcarb schema zit 230g eiwit. Dit dan *2 = 460g over die 2 dagen. Maar volgens Lyles formule kom ik uit op 180g eiwit over de hele carbload, + de 180 die ik ongeveer neem voor mijn tension workout zit ik op een verschil van 100g eiwitten.
Waarom die afwijking?If it's important to you, you will find a way.
if not, you will find an excuse.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment