Originally posted by axel1994
View Post
Schema
Collapse
X
-
Originally posted by axel1994 View PostLeg extension weg, is niet goed voor je kniëen.
Squats als eerste.
Je had het trouwens ook over de grote en kleine borstspier, maar met welke oefeningen train je welke spier precies?
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostWeet je trouwens nog een goede oefening voor de onderste buikspieren? Ik deed zelf iets als liggen op de grond en je benen omhoog, maar op de een of andere manier voel ik dit steeds in mijn onderrug .
Je had het trouwens ook over de grote en kleine borstspier, maar met welke oefeningen train je welke spier precies?
Ik had het ook af en toe, en ik weet dat het niet fijn voelt. Rust helpt wel.Make it count!
Always look on the bright side of life...
Comment
-
Originally posted by VanKuip View PostAls je hem al vrij snel in je onderrug voelt, dan moet je helaas even met die oefening voor bepaalde tijd stoppen. En de andere oefeningen waar je snel je onderrug voelt.
Ik had het ook af en toe, en ik weet dat het niet fijn voelt. Rust helpt wel.
Comment
-
Probeer eens hanging leg raises ipv te gaan liggen.
http://www.exrx.net/WeightExercises/...gHipRaise.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/WtHangingLegHipRaise.htmlEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Ok bedankt voor de oefening, zal m zeker proberen .
FF nog iets over mijn schema. Ik heb mijn schema al iets aangepast, aangezien ik gisteren getraind had en sommige spiergroepen wat dicht op elkaar vond zitten qua dagen. Dit is het nieuwe schema; opzich dezelfde oefeningen, maar alleen zijn sommige spiergroepen naar een andere dag verschoven.
Schema:
Dinsdag:
Schouders :
- Reverse fly
- Military Press
- Lateral raise
Rug :
- Hyperextensions
- Seated row
- Lat pull down
Trapezius :
- Dumbbells
- Barbell achter rug
Buik :
- Schuine
- Rechte
- Onderkant
Donderdag:
Benen :
- Leg curl
- Leg extension
- Seated calf extension
- Leg press
- Squats
Buik :
- Schuine
- Rechte
- Onderkant
Leg extension twijfel ik nog over aangezien het slecht schijnt te zijn voor de knieën.
Vrijdag:
Triceps :
- Bench press incline
- Close grip bench press
- Dips
Borst :
- Bench press incline
- Close grip bench press
- Decline bench press
- Dumbbell flyes
Trapezius :
- Dumbbells
- Barbell stang
Is het niet te veel oefeningen voor de borstspieren? Met welke oefening train je grote/kleine borstspier?
Zondag:
Biceps :
- Hammer curl
- EZ-curl
Onderarmen :
- Wrist curl
- Reverse wrist curl
Buik :
- Schuine
- Rechte
- Onderkant
Buik train ik dus 3 keer in de week. Ik denk wel dat ik soms tijd over hou, omdat ik meestal ongeveer een uur train. De tijd die ik overheb kan ik dan gebruiken om de hardlopen of roeien etc. in de sportschool.
Comment
-
- Begin met Squats op je benen dag. Leg extensions kan je weglaten want de meerwaarde die ze aan je schema geven zijn beperkt. Doe dan wat extra sets squats of front squats.
- Je borstspier is 1 spier. Begin op deze dag ook met borst en doe daarna triceps.
Ik zou ook beginnnen met rug en dan pas schouders. Rug zou ik zo indelen:
- Deadlifts/rack-pulls
- 1 tot 2 Row oefeningen
- lat-puldown en later chins/pull-ups
- shrugs of andere trap oefEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Wasofski View Post- Begin met Squats op je benen dag. Leg extensions kan je weglaten want de meerwaarde die ze aan je schema geven zijn beperkt. Doe dan wat extra sets squats of front squats.
- Je borstspier is 1 spier. Begin op deze dag ook met borst en doe daarna triceps.
Ik zou ook beginnnen met rug en dan pas schouders. Rug zou ik zo indelen:
- Deadlifts/rack-pulls
- 1 tot 2 Row oefeningen
- lat-puldown en later chins/pull-ups
- shrugs of andere trap oef
Is het dan bijvoorbeeld niet erg om 3 borstoefeningen achter elkaar te doen. Want normaal deed ik 1 borstoefening, dan traps, dan weer 1 borstoefening enz. om borstspier rust te geven.
Leg extensions zal ik weglaten en beide squats oefeningen doen voor erbij.
Voor mijn rug doe ik liever hyperextensions voor mijn onderrug in plaats van deadlifts. Ik had 2 traps oefeningen op dinsdag, dus dan haal ik die barbell oefening weg, omdat ik anders teveel mijn traps train.
Comment
-
Dit is mijn uiteindelijke schema geworden, is er nog iets op aan te merken?
Dinsdag:
Schouders :
- Reverse fly
- Lateral raise
Rug :
- Hyperextensions
- Seated row
- Lat pull down
Triceps :
- 2 machines (doe geen compound oefeningen hier omdat ik m'n triceps al meepak op vrijdag)
Buik :
- Schuine
- Rechte
- Onderkant
Donderdag:
Benen :
- Leg curl
- Seated calf extension
- Leg press
- Squats
Buik :
- Schuine
- Rechte
- Onderkant
Vrijdag:
Triceps :
- Close grip bench press
- Dips
Borst :
- Incline bench press
- Decline bench press
- Low incline dumbbell flyes
- Dips
Schouders :
- Seated side raise
- Front raise
Trapezius :
- Dumbbells
- Barbell shrug
Zondag:
Biceps :
- Seated hammer curl
- Concentration curl
- Standing barbell curl
Onderarmen :
- Wrist curl
- Reverse wrist curl
Buik :
- Schuine
- Rechte
- Onderkant
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment