Catty loggje cleanbulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    waarom zou je in het eind van je rugtraining, je rug met pull ups weer opwarmen?
    fixed.
    omdat ik hier meer de biceps pak? en omdat ik het een leuke oefening vindt

Originally posted by SDGooner View Post
    tis niet dezelfde oefening. Ik heb begrepen, dat deze oefening, de focus legt op de hamstrings.

http://forum.bodynet.nl/390779-post9.html
    bij die oefening kan het niet anders dat je ook je onderrug pakt, kan ik niet een seated calf raise pakken met een barbell op mijn schoot?
    Last edited by Catty; 15-05-2012, 21:17.
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Originally posted by Catty View Post
      fixed.
      omdat ik hier meer de biceps pak? en omdat ik het een leuke oefening vindt

bij die oefening kan het niet anders dat je ook je onderrug pakt, kan ik niet een seated calf raise pakken met een barbell op mijn schoot?
      Met pull ups pak je niet de biceps meer, onzin. leuk en effectief zijn dingen die je niet door elkaar moet halen

Comment

kan ik dan beter concentration curls doen? of 2 oefeningen voor de bicep?

Comment

Originally posted by Catty View Post
          kan ik dan beter concentration curls doen? of 2 oefeningen voor de bicep?
          Barbell curl en (cable curl,hammer curl)

Comment

vanavond hardlooptraining gedaan.
            30 min op 12.5km/h
            goed gezweet, en daarna buikspieroefeningen + sauna + zonnebank chill avondje
            vrijdagavond schouders+benen op programma

Comment

Vanavond Borst + Tricep + buik training gedaan

Bench Press 3 x 10 x 60
              Decline barbell press 3 x 10 x 35 (excl stang die in squat rek hangt)
              Incline dumbell press 3 x 10 x 36 (totaal gewicht 2 dumbells)
              Peck Deck 3 x 10 x 47.5

Bij de 3 bovenste werden bij misschien de laatste 2/3 hh even beetje geholpen om de oefening mooi te houden.

Triceps cable pushdown 3 x 10 x 20
              barbell extentions 3 x 10 x 30 (laatste set met 20, alleen stang)
              weighted dips 3 x 10 x 15 (schijf op de bovenbenen, voeten op bankje)

20 chrunches met 15 sec pauze
              max hanging legraises (40x), 75% max (30x), 50% max (20x)

goede training, morgen rug + biceps.

Comment

dinsdagavond: rug + bicep training

Deadlifts 3x 10 x 80 kg
                laatste set met 85 kg gedaan, dit ging tot 8 reps (toen vonden mijn handen het wel mooi geweest )
                lat pulldown 3 x 10 x 50
                dumbell rows 3 x 10 x 22 kg.
                dumbell schrugs 3 x 13 x 32

scott EZ barble curl 3 x 10 x 20 (excl stang), omdat iemand anders de stang ook gebruikte hielden we de 10kg schijven op de stang, dit is meer dan ik aankon en heb dus maar 6 hh gemaakt en de laatste 2,3,4 met hulp
                hammer curl 3 x 10 x 10, ging goed, over 2 weken 12?
                rope curl 3 x 10 x 17.5

vanavond hardlooptraining in de brandende zon, hopelijk is het 3 juni (halve marathon rennen) minder warm. Gaat in ieder geval goed gezweet worden

Comment

Hery man, goeie trainings jonge, maar moet je je logje niet even (laten) verplaatsen naar de LOG-sectie? xD

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                    Hery man, goeie trainings jonge, maar moet je je logje niet even (laten) verplaatsen naar de LOG-sectie? xD
                    is die er dan? ik dacht dat hier tussen trainingsschema's dit loggje goed staat.
                    indien niet, GenIX/kev/possel (mods die ik vaak zie) even verplaatsen aub

Comment

tijdje niet gepost.
                      net terug van de halve marathon
                      uitslag: nummer 322 van de 744 met een tijd van 1:48:45
                      3 weken terug voor het eerst 21 gelopen met een tijd van 1:55:50, dus een dikke verbetering

Hardlooptrainingen zijn nu afgelopen en ga me nu weer met schema bezig houden Fijn weekend!

Comment

respect man, dat doe ik je niet na. Prima tijd!

Comment

ik wou geen nieuw topic aanmaken maar toch even puntje melden in dit loggje.
                          Ben net terug van de bloedbank, en is mij verteld dat ik toch wel een hoge bloeddruk heb.
                          Ik heb de hele dag gewerkt, en zondag de 21 km gerend, maar uit mijn historie is te zien dat ik vaker een hoge bloeddruk heb.
                          155/69 om precies te zijn deze keer met een hartslag van 79.
                          de arts dacht dat het aan de werkdag lag, maar op google kom ik ook berichten tegen over eiwitten en nieren.
                          Iemand hier uitleg over? of komt het inderdaad door een werkdag?

Comment

Update:
                            Maandag met spierpijn in mijn rechter voet de borst en triceps getraind met een maat. Ging verder prima, maar doordat de bench voor bankdrukken bezet was hebben we eerst incline/decline/peck decks gedaan en vervolgens bank drukken.
                            normaal doen we die 3x10x60 maar dat redde ik aan het eind lang niet meer wel goed spierpijn gehad.
                            triceps ook prima training.

vandaag nog steeds last van voet hopelijk gaat dit weer weg. Ik merk wel dat ik steeds "manker" ga lopen om de belasting op die voet te verminderen.

vanavond de rug + biceps gedaan, ging verder ook prima.
                            Hopelijk kan ik over 2 weken nieuwe PR proberen en in kracht vooruit gaan sinds ik niet meer hardloooptrainingen heb.

Comment

vandaag full body training gedaan met buurjongen.
                              ongeveer 2 oefeningen per spiergroep, ging goed
                              ik merk dat ik meer kracht in biceps, met scott ez curl doe ik nu 7.5kg aan elke stang en langzame reps. dit was de laatste spiergroep en deze oefening ging prima ik weet nog dat ik moeite had met snelle reps met 5kg aan elke kant.

vandaag/maandag nieuw potje Jack3d binnen als het goed is. Ik ging goed op noxipro maar na een aanbieding van een sportvoedingleverancier heb ik daar mn spul besteld (die hadden geen noxi/Iforce maximize)

Comment

weer even een update.
                                Trainingen gaan prima, pijn in mijn voet is weg en heb vanavond schouders + buik + benen getraind.
                                Ik merk dat ik sterker wordt en zie meer definitie bij mijn biceps komen
                                Voor de mensen die dit lezen, bij side raises gebruik ik dumbells en hou ze in een hoek van 90 graden vast.
                                dus handen op de hoogte van elleboog en dan scharnieren naar boven.
                                Ik zie echter ook mensen die geen 90 graden hoek erin hebben (dit is zwaarder) maar is dit ook beter? ik merk voormezelf dat ik dan kracht uit mijn rug ga halen door te "zwaaien" bij laatste reps.

binnenkort maar even foto's posten

Edit: voedingsschema hou ik dagelijks strikt bij, in het weekend gaan de remmen helaas los ivm stappen etc :/
                                6:15 - 4 boterhammen + pindakaas en 500 ml melk + 60 gram whey.
                                9:30 - 1 boterham + pindakaas (+ koffie)
                                12:00 - 2 boterhammen + pindakaas en 500 gram kwark
                                14:30 - 1 boterham + pindakaas
                                16:45 - in auto een banaan.
                                17:45 - avondeten
                                21:00 - afwisselend met 250 gram kwark of 250 ml melk + 30 gram whey.

verder geen honger overdag (soms een beetje) probeer nog steeds dat buikvet kwijt te raken zonder zwaar in de cut te zitten.
                                Last edited by Catty; 21-06-2012, 19:53.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X