Hoi,
Ik wilde vragen wat jullie van onderstaand 3-daags FB schema vinden. Gisteravond op zitten stellen en ben erg benieuwd naar wat anderen ervan vinden.
Uitgangspunt is dat de 'big three' (BP, DL en Squat) over 3 sessies verdeeld zijn. Daarnaast heb ik voornamelijk compounds erin verwerkt om tijd te sparen en spiergroepen vaker in de week te pakken. Iedere sessie traint volgens mij iedere spiergroep.
Sessie 1 (maandag)
Benchpress 5x6
Upright barbell rows 4x8
Vertical rows 5x8
Leg press 5x8
Cardio 20 min. (lopen/ crosstrainen)
Sessie 2 (dinsdag)
Squat 5x6
Pull-ups of chin-ups 4x8
Incline dumbell press 5x8
Front + lateral raise superset 5x8
Abs (o.a. decline crunches)
Sessie 3 (donderdag)
Deadlift 5x6
Military press 4x8
Bent-over rows 5x8
Dips 5x8
Op woensdag kan ik niet....... vandaar ma, di, do.
Wat denken jullie? Is dit effectiever dan een 2-daagse split (Borst/Benen/Biceps & Rug/Schouders/Triceps) + 1 FB?
Qua trainingservaring ben ik, denk ik, net het beginnersstadium voorbij. Ben 32 jaar en bijna altijd wel getraind (af en aan). Nu weer sinds een maand of 4 a 5 begonnen.
Ok, ik hoop jullie mening te horen.
Ik wilde vragen wat jullie van onderstaand 3-daags FB schema vinden. Gisteravond op zitten stellen en ben erg benieuwd naar wat anderen ervan vinden.
Uitgangspunt is dat de 'big three' (BP, DL en Squat) over 3 sessies verdeeld zijn. Daarnaast heb ik voornamelijk compounds erin verwerkt om tijd te sparen en spiergroepen vaker in de week te pakken. Iedere sessie traint volgens mij iedere spiergroep.
Sessie 1 (maandag)
Benchpress 5x6
Upright barbell rows 4x8
Vertical rows 5x8
Leg press 5x8
Sessie 2 (dinsdag)
Squat 5x6
Pull-ups of chin-ups 4x8
Incline dumbell press 5x8
Front + lateral raise superset 5x8
Abs (o.a. decline crunches)
Sessie 3 (donderdag)
Deadlift 5x6
Military press 4x8
Bent-over rows 5x8
Dips 5x8
Op woensdag kan ik niet....... vandaar ma, di, do.
Wat denken jullie? Is dit effectiever dan een 2-daagse split (Borst/Benen/Biceps & Rug/Schouders/Triceps) + 1 FB?
Qua trainingservaring ben ik, denk ik, net het beginnersstadium voorbij. Ben 32 jaar en bijna altijd wel getraind (af en aan). Nu weer sinds een maand of 4 a 5 begonnen.
Ok, ik hoop jullie mening te horen.
Comment