4 dagen schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het begon goed en op een gegeven moment eet je niks meer. Ik neem aan dat je wilt bulken?

Voor de bulk geeft hij aan dat je dit met eten 3739kcal.

En je krijgt 2442kcal binnen...zonder avond eten er dan bij, maar dan wordt het max 3000 en dan is het dus nog te weinig. "s middags veel meer eten, rijst bijv. lekker veel kcal.
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

dus ik zou in de middag nog zo'n +- 100 gram zilvervlies rijst er nog bij moeten pakken?
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Teddek View Post
        Het ene is per definitie niet beter als het ander. Ligt aan je doelen, de intensiteit, volume, rust en of het in jou week planning past.
        natuurlijk moet je over de keuze en verdeling van de oefeningen nadenken, maar dat zit in dit geval en alle overige schemas uit de stickies wel goed.
        Als je op die manier redeneert dan kun je de meest vreemde schema's in elkaar zetten en kritische vragen daarover afwimpelen met de verklaring "iedereen is anders" of "iedereen reageert anders".

Ik ben de laatste die zal ontkennen dat er verschillen zijn in lichaamstype, herstelvermoven, doelen, etc. Maar het is wel degelijk mogelijk om een schema dat kant noch wal raakt in elkaar te fantaseren.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X