Dan eet je inderdaad goed. wat voor brood neem je? donkerbruin?
hulp met schema
Collapse
X
-
Nee, benen trainen hoeft niet. Maar wil je een compleet en mooi lichaam dan hoort het er wel bij.
Ik krijg het gevoel dat je er weinig voor wilt doen maar toch een mooi fysiek wilt. Zo werkt het jammer genoeg niet. Lees de stickies in alle forumdelen en dan zou je een goede basis moeten hebben betreft kennis."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ik snap noeg hoe je erbij komt daf ik er de motivatie niet voor heb ik eet goed en sport veel, ikvoetbal zondags en maandags ook nog zaalvoerbak maargoed ik zal er niet verder op in gaan heb gewoon om hulp gevraagt omdat ik er de balle verstand niet van heb vandaar.
@ vince ik zal het eena een paar weeke probere
Ik hou je op de hoogte en wij doen nu indd ook 12 10 8 6
Comment
-
Gezien je reactie blijkt inderdaad dat je geen motivatie hebt. Zelf geen moeite willen doen om je in te lezen, maar gewoon random dingen vragen en aannemen. Maarja, ieder zijn ding hè.
Als je serieus wilt beginnen met trainen raad ik je aan om stronglifts 5x5 te doen of ub/lb schema."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Oke, dan maakt het een ander verhaal. Dan zal ik de benen niet te veel trainen, omdat je voetbald.
Ik train nu ruim 5 jaar, waarvan de laatste 2 jaar serieus.
Eerste 3 jaar ook bijna geen benen gedaan, maar zins dat ik de benen er bij doe gaat het een stuk harder.
Ben 1,75 en weeg 73 kilo. Heb het zelfde probleem als jij (moeilijk aankomen)
Doel is minimum 75 Kilo, liefst zwaarder.
Succes ermee
Comment
-
Originally posted by Vince1990 View PostOke, dan maakt het een ander verhaal. Dan zal ik de benen niet te veel trainen, omdat je voetbald.
Ik train nu ruim 5 jaar, waarvan de laatste 2 jaar serieus.
Eerste 3 jaar ook bijna geen benen gedaan, maar zins dat ik de benen er bij doe gaat het een stuk harder.
Ben 1,75 en weeg 73 kilo. Heb het zelfde probleem als jij (moeilijk aankomen)
Doel is minimum 75 Kilo, liefst zwaarder.
Succes ermee"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by bertjee View PostIk snap noeg hoe je erbij komt daf ik er de motivatie niet voor heb ik eet goed en sport veel, ikvoetbal zondags en maandags ook nog zaalvoerbak maargoed ik zal er niet verder op in gaan heb gewoon om hulp gevraagt omdat ik er de balle verstand niet van heb vandaar.
@ vince ik zal het eena een paar weeke probere
Ik hou je op de hoogte en wij doen nu indd ook 12 10 8 6
Mogelijk heb je een snel metabolisme maar dan is nog altijd de oplossing meer eten.
ten tweede is benen trainen belangrijk, zeker als je voetbalt.
sportspecifiek trainen.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by bertjee View PostNicerino? Heb jij een advies voor me dan? Ipv alleen comsmentaar want motivatie heb ik.
Stel een voedingsschema op
Post schema hier om het te laten verbeteren
Lees je in over de verschillende soorten trainingsschema's
Kies/maak een trainingsschema die past bij jouw doelen
Gymtime baby!
Houd je aan je voedingsschema en meet je resultaten, vallen ze tegen post je vragen hier. Gaat het goed, dan doe je het goed ."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment