hulp met schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan eet je inderdaad goed. wat voor brood neem je? donkerbruin?

Comment

Yes donkerbruin inderdaad

Comment

Maar neem van mij aan, BENEN OOK TRAINEN!

Comment

Is dat zo belangrijk ja?

Comment

Nee, benen trainen hoeft niet. Maar wil je een compleet en mooi lichaam dan hoort het er wel bij.

Ik krijg het gevoel dat je er weinig voor wilt doen maar toch een mooi fysiek wilt. Zo werkt het jammer genoeg niet. Lees de stickies in alle forumdelen en dan zou je een goede basis moeten hebben betreft kennis.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Misschien moet je dat schematje van mij vanaf volgende week is proberen.
              Ik weet bijna zeker dat je snel vooruitgang zal zien. + genoeg variatie doen.

Groetjes

Comment

setjes van 4 (12-10-8-6)

Comment

Ik snap noeg hoe je erbij komt daf ik er de motivatie niet voor heb ik eet goed en sport veel, ikvoetbal zondags en maandags ook nog zaalvoerbak maargoed ik zal er niet verder op in gaan heb gewoon om hulp gevraagt omdat ik er de balle verstand niet van heb vandaar.

@ vince ik zal het eena een paar weeke probere
                  Ik hou je op de hoogte en wij doen nu indd ook 12 10 8 6

Comment

Gezien je reactie blijkt inderdaad dat je geen motivatie hebt. Zelf geen moeite willen doen om je in te lezen, maar gewoon random dingen vragen en aannemen. Maarja, ieder zijn ding hè.

Als je serieus wilt beginnen met trainen raad ik je aan om stronglifts 5x5 te doen of ub/lb schema.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Oke, dan maakt het een ander verhaal. Dan zal ik de benen niet te veel trainen, omdat je voetbald.

Ik train nu ruim 5 jaar, waarvan de laatste 2 jaar serieus.

Eerste 3 jaar ook bijna geen benen gedaan, maar zins dat ik de benen er bij doe gaat het een stuk harder.

Ben 1,75 en weeg 73 kilo. Heb het zelfde probleem als jij (moeilijk aankomen)
                      Doel is minimum 75 Kilo, liefst zwaarder.

Succes ermee

Comment

Originally posted by Vince1990 View Post
                        Oke, dan maakt het een ander verhaal. Dan zal ik de benen niet te veel trainen, omdat je voetbald.

Ik train nu ruim 5 jaar, waarvan de laatste 2 jaar serieus.

Eerste 3 jaar ook bijna geen benen gedaan, maar zins dat ik de benen er bij doe gaat het een stuk harder.

Ben 1,75 en weeg 73 kilo. Heb het zelfde probleem als jij (moeilijk aankomen)
                        Doel is minimum 75 Kilo, liefst zwaarder.

Succes ermee
                        Asjeblieft, lees je wat in voordat je advies geeft.

Comment

Nicerino? Heb jij een advies voor me dan? Ipv alleen comsmentaar want motivatie heb ik.

Comment

Ik geef hem advies omdat ik weet wat die bedoeld. Heb jou anders nog geen advies horen geven!

Succes Bertje

Comment

Originally posted by bertjee View Post
                              Ik snap noeg hoe je erbij komt daf ik er de motivatie niet voor heb ik eet goed en sport veel, ikvoetbal zondags en maandags ook nog zaalvoerbak maargoed ik zal er niet verder op in gaan heb gewoon om hulp gevraagt omdat ik er de balle verstand niet van heb vandaar.

@ vince ik zal het eena een paar weeke probere
                              Ik hou je op de hoogte en wij doen nu indd ook 12 10 8 6
                              ten eerste je eet niet veel want je komt niet bij.
                              Mogelijk heb je een snel metabolisme maar dan is nog altijd de oplossing meer eten.

ten tweede is benen trainen belangrijk, zeker als je voetbalt.
                              sportspecifiek trainen.
                              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by bertjee View Post
                                Nicerino? Heb jij een advies voor me dan? Ipv alleen comsmentaar want motivatie heb ik.
                                Lees stickies
                                Stel een voedingsschema op
                                Post schema hier om het te laten verbeteren
                                Lees je in over de verschillende soorten trainingsschema's
                                Kies/maak een trainingsschema die past bij jouw doelen
                                Gymtime baby!

Houd je aan je voedingsschema en meet je resultaten, vallen ze tegen post je vragen hier. Gaat het goed, dan doe je het goed .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X