Ik wil droogtrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Damien1997 View Post
    wat is jullie probleem
    Waz met jij.

BTW pes maybe heb ik mijn tegenstander voor BN UFC wel gevonden, bijna zelfde leeftijd en alles jwt

Comment

je bent zeker te hard anaal bevredigd gister avond en gaat daarom een beetje stoer lopen doen nu? je bent zeker een homo he.

Comment

Neh, hij denkt dattie het weet. Man van 15 kan niet eens met een crosstrainer omgaan waar bejaarden opstaan. Laat me niet lachen....

Comment

Jongens laten we verstandig blijven, ik ben ook 15, niet iedereen gaat het zelfde om met zijn of haar pubergedrag.

Pieter
          15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

thanks pieter! jij ook!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Waz met jij.

BTW pes maybe heb ik mijn tegenstander voor BN UFC wel gevonden, bijna zelfde leeftijd en alles jwt
              Heheh, wat een clown is dit idd. Mijn zege heb je
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

je bent zeker te hard anaal bevredigd gister avond en gaat daarom een beetje stoer lopen doen nu? je bent zeker een homo he.
                Ja klopt, ik hou van je. Ik wil je baffen, nemen, en je hele anus verscheuren, totdat je uit elkaar knalt van de lading cum die je in je achterste hebt.

Gast gtfo, als je advies wilt, gedraag je dan gwn normaal.

Comment

Ja klopt, ik hou van je. Ik wil je baffen, nemen, en je hele anus verscheuren, totdat je uit elkaar knalt van de lading cum die je in je achterste hebt.

Gast gtfo, als je advies wilt, gedraag je dan gwn normaal.

Oh en van Pes mag je meedoen, dus geef je ff op voor bn ufc
                  Retweet ^ haha.

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

luister dan ik stel hier een vraag omdat jullie het misschien al weten dan hoef ik het toch niet meer helemaal te gaan onderzoeken? wat is jullie probleem als je dit een onzin topic vind hou gewoon je grote waffel dicht en ga lekker verder en sla deze pagina dan maar even over
                    Hey vriend. Ik wil jou helpen. Daarom zeg ik jou je beter in te lezen. Wil je snel resultaat dan zul je waarschijnlijk het 1 en het ander moeten veranderen. Lees de stickys even door dat zal je helpen.

Comment

wat is bn ufc? een toernooi kooivechten ofzo? ik doe mee =) het enige wat jullie niet weten is dat ik vanaf me achtste levensjaar al aan judo, karate, kickboksen en pencak silat doe =)

Comment

wat is bn ufc? een toernooi kooivechten ofzo? ik doe mee =) het enige wat jullie niet weten is dat ik vanaf me achtste levensjaar al aan judo, karate, kickboksen en pencak silat doe =)
                        Betekend niet dat je het goed kan, je hebt ervaring oke maar je bent nu 14/15?

Comment

Ok, deze gast is te hersendood, zelfs voor mij Have fun boys!
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Couldn't care less, maar ok ik vind je nu wel gevaarlijk..

Gast. Bedenk je gewoon en reken een beetje uit wat je nodig hebt op een dag. Ga daar 500kcal onder zitten, wil je het ingewikkelder maken doe je beetje spelen met carbs. Weeg je elke 2 weken, houd dat bij en kijk naar de spiegel, vanzelf zie je of het goed gaat. Heb ik allemaal geleerd van hier een beetje rondneuzen en een hoop onzin zoals daarnet te posten. Is het nou echt zo moeilijk een sticky te lezen? xx

Comment

Couldn't care less, maar ok ik vind je nu wel gevaarlijk..

Gast. Bedenk je gewoon en reken een beetje uit wat je nodig hebt op een dag. Ga daar 500kcal onder zitten, wil je het ingewikkelder maken doe je beetje spelen met carbs. Weeg je elke 2 weken, houd dat bij en kijk naar de spiegel, vanzelf zie je of het goed gaat. Heb ik allemaal geleerd van hier een beetje rondneuzen en een hoop onzin zoals daarnet te posten. Is het nou echt zo moeilijk een sticky te lezen? xx
                              Dat jij er nog moeite voor doet om hem het uit te leggen
                              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Oe! Nou dat verandert de zaak! En je hebt ook al verstand van BB, daarom stel je hier van die intelligente vragen. Moet je ook wel hoogstaande coördinatie hebben, wordt ook goed geïllustreerd door je heroïsche avonturen op de crosstrainer.

Ga lekker knikkeren joh E-hero....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X