Originally posted by Damien1997
View Post
Ik wil droogtrainen
Collapse
X
-
Originally posted by emilio75 View PostOe! Nou dat verandert de zaak! En je hebt ook al verstand van BB, daarom stel je hier van die intelligente vragen. Moet je ook wel hoogstaande coördinatie hebben, wordt ook goed geïllustreerd door je heroïsche avonturen op de crosstrainer.
Ga lekker knikkeren joh E-hero....Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Prima hoor. Ik wil in principe met iedereen wel de ring in trouwens (met sommige mensen heeft echter echt geen zin). Ergste wat kan gebeuren is dat ik een partij toeken krijg. Daar heb ik voldoende ervaring mee en kan ik wel mee levenBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik ben ook anti geweld, maar vechtsport is wat anders. Als je tenminste bij een goede gym zit waar de sfeer goed is. Vind boksen eigenlijk ook leuker dan kickboksen.
Tijdje Krav Maga gedaan, dat is wel puur geweld hahah, althans de intentie. Echt gewoon lomp uitschakelen zonder onzin. Alles kan ook en is fair game. Kruis, ademsappel etc. Dan kun je niet te lomp gaan sparren Maar dat is na een paar maanden niet meer leuk.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Moet wss op 0 beginnen ja. (kick)boksen duurt redelijk lang voor je technisch de automatismen door hebt. Dan kun je eigenlijk pas goed gaan anticiperen. Hoewel sommige mensen enge natural skills hebben binnen korte tijd.
Iemand als Mayweather (hoewel vrij saai) is zo in control dat het soms gewoon pijnlijk is om te zien. Zelfs tegen toppers als Marquez ziet het gewoon uit als een demonstratiepartij. Of zieke atleten als Buakau por Pramuk. Gewoon eng.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Jammer dat ie véél te veel partijen knokte en vaak achterlijk fluctureerde in korte tijd qua gewicht. Maar qua intensiteit en techniek zo sick. Ook die mooie klassieke Thaise stijl.
Buakaw Por Pramuk Highlight by Pid - YouTubeBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment