Advertentie
hallo,
na veel zoeken op internet kwam ik er niet achter om een mooi schema voor mij te vinden,
ik ging in de sportschool naar de werknemer op dat moment en vroeg hem naar advies , dat heb ik gekregen maar ben benieuwd wat jullie er van vinden ,, is het te doen of slaat het nergenst op.
ik ben 1.95 lang en weeg 76 kg , ik fitness nu een half jaar met 2 tot 3 maanden heel fanatiek. ik ben vrij slank , en wil daarom goed massa trainen , ik heb vanaf vorige week ook een goed voedingsschema dus dat zit goed .
dag 1 borsten,
Barbell Pullover
Barbell Bench Press
Cable Lying Fly
Dumbbell Flyes
Dumbbell Bench Press
dag 1 rug ,,
Cable Straight Arm Pulldown,
Deadlift, Machine Mid rows
Cable Front Pulldown
Cable Rear Pulldown
Cable Seated Row wide grip
Dit max gewicht 8-12 herhalingen , rustig beheerst tempo.
DAG 2 ,, FULL BODY training .
pak van alle oefeningen van borst , rug , maar ook armen buik en schouders 2 oefeningen ,
doe van iedere 2 oefeningen 2 SETS van 18 - 25 herhalingen max gewicht , max snelheid.
wissel de oefeningen van de full body trainingen af zodat iedere spiergroep toch weer even aan de bak moet voor een tweede keer die week.
DAG 3 armen schouders .
biceps, .
Barbell curl
Cable curl
Dumbbell Seated curl
Machine biceps curl
Dumbbell Standing curl
triceps. ,
, Machine triceps pressdown
Cable Bent-over Triceps extension
Cable Pushdown
Dumbbell Kickback
schouders. Arnold Press
Barbell Shoulder Press
Dumbbell Seated Rear Lateral Raise
Machine Lateral Raise
DAG 4 weer de full body , nu pak je andere oefeningen als de 2e dag , op de full body dagen nemen we de buik goed mee .
dit is dus het schema wast ik van de sportschool leraar kreeg.
het lijkt me best lekker werken , maar is dit goed voor massa traing en uberhoupt wel goed , tips en andere meningen zijn van harte welkom , alvast bedankt
ps : de tweede week pak je bijvoorbeeld van de borst etc andere oefeningen en dan doe je die oefeningen dus samenvatten met de full body trainingen .
hallo,
na veel zoeken op internet kwam ik er niet achter om een mooi schema voor mij te vinden,
ik ging in de sportschool naar de werknemer op dat moment en vroeg hem naar advies , dat heb ik gekregen maar ben benieuwd wat jullie er van vinden ,, is het te doen of slaat het nergenst op.
ik ben 1.95 lang en weeg 76 kg , ik fitness nu een half jaar met 2 tot 3 maanden heel fanatiek. ik ben vrij slank , en wil daarom goed massa trainen , ik heb vanaf vorige week ook een goed voedingsschema dus dat zit goed .
dag 1 borsten,
Barbell Pullover
Barbell Bench Press
Cable Lying Fly
Dumbbell Flyes
Dumbbell Bench Press
dag 1 rug ,,
Cable Straight Arm Pulldown,
Deadlift, Machine Mid rows
Cable Front Pulldown
Cable Rear Pulldown
Cable Seated Row wide grip
Dit max gewicht 8-12 herhalingen , rustig beheerst tempo.
DAG 2 ,, FULL BODY training .
pak van alle oefeningen van borst , rug , maar ook armen buik en schouders 2 oefeningen ,
doe van iedere 2 oefeningen 2 SETS van 18 - 25 herhalingen max gewicht , max snelheid.
wissel de oefeningen van de full body trainingen af zodat iedere spiergroep toch weer even aan de bak moet voor een tweede keer die week.
DAG 3 armen schouders .
biceps, .
Barbell curl
Cable curl
Dumbbell Seated curl
Machine biceps curl
Dumbbell Standing curl
triceps. ,
, Machine triceps pressdown
Cable Bent-over Triceps extension
Cable Pushdown
Dumbbell Kickback
schouders. Arnold Press
Barbell Shoulder Press
Dumbbell Seated Rear Lateral Raise
Machine Lateral Raise
DAG 4 weer de full body , nu pak je andere oefeningen als de 2e dag , op de full body dagen nemen we de buik goed mee .
dit is dus het schema wast ik van de sportschool leraar kreeg.
het lijkt me best lekker werken , maar is dit goed voor massa traing en uberhoupt wel goed , tips en andere meningen zijn van harte welkom , alvast bedankt
ps : de tweede week pak je bijvoorbeeld van de borst etc andere oefeningen en dan doe je die oefeningen dus samenvatten met de full body trainingen .
Comment