Hallo iedereen, na een periode van afwezigheid ben ik recent terug begonnen met trainen. ( heb namelijk een lelijke rug blessure achter de rug )
Ben jammergenoeg in die 6 maanden wel wat bijgekomen in gewicht, maar mijn gedrevenheid, voeding en training zal daar rap komaf mee maken... Ik heb voor mijn blessure twee jaar getraind. Ik zat nu wat te lezen en kwam starting strength tegen, is dit schema nog voor mij weg gelegd of neem ik beter een ander schema? Heb een 3 dagen split schema in elkaar geknutseld en had graag wat advies erover gehad... Als later uit deze discussie blijkt dat SS de beste optie is vergeten we dit schema snel... Maar bij deze...
Dag 1: Borst en Triceps
Bench press: 3X8
Incline dumbelpress; 3x8
Incline flys: 3x8
dips: 3x10
Close grip Bp: 3x8
Rope pull down: 3x8
Abs
Dag 2 : Benen en schouders
Squat: 3x8
Leg curls : 3x 8
Romanian deathlift: 3x8
Lying leg curls : 3x8
calf raises: 3x12
Standing military press: 3x8
Dumbell front raise: 3x8
Dumbel side raise: 3x8
Dag 3 Rug en biceps
Death lift : 3x8
Lat pul down: 3x8
Bent over Row: 3x8
Misschien hier nog een oef?
Shrugs: 3x12
Concentration curl: 3x8
Hammer curl: 3x8
Is dit schema goed? Zijn de reps goed? Welke oef kan ik nog bij voegen voor de rug, alle advies en commentaar is welkom! Momenteel ben ik aan het cutten, men doel is om begin mei terug te beginnen kweken... If u know what I mean...
Alvast bedankt! Grtz
Ben jammergenoeg in die 6 maanden wel wat bijgekomen in gewicht, maar mijn gedrevenheid, voeding en training zal daar rap komaf mee maken... Ik heb voor mijn blessure twee jaar getraind. Ik zat nu wat te lezen en kwam starting strength tegen, is dit schema nog voor mij weg gelegd of neem ik beter een ander schema? Heb een 3 dagen split schema in elkaar geknutseld en had graag wat advies erover gehad... Als later uit deze discussie blijkt dat SS de beste optie is vergeten we dit schema snel... Maar bij deze...
Dag 1: Borst en Triceps
Bench press: 3X8
Incline dumbelpress; 3x8
Incline flys: 3x8
dips: 3x10
Close grip Bp: 3x8
Rope pull down: 3x8
Abs
Dag 2 : Benen en schouders
Squat: 3x8
Leg curls : 3x 8
Romanian deathlift: 3x8
Lying leg curls : 3x8
calf raises: 3x12
Standing military press: 3x8
Dumbell front raise: 3x8
Dumbel side raise: 3x8
Dag 3 Rug en biceps
Death lift : 3x8
Lat pul down: 3x8
Bent over Row: 3x8
Misschien hier nog een oef?
Shrugs: 3x12
Concentration curl: 3x8
Hammer curl: 3x8
Is dit schema goed? Zijn de reps goed? Welke oef kan ik nog bij voegen voor de rug, alle advies en commentaar is welkom! Momenteel ben ik aan het cutten, men doel is om begin mei terug te beginnen kweken... If u know what I mean...
Alvast bedankt! Grtz
Comment