UB/LB schema kritiek of ideeën

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • UB/LB schema kritiek of ideeën

    Hallo allemaal,

    Ik heb net het sticky schema even over getypt en wat kleine aanpassingen gedaan. Misschien dat jullie hier even naar willen kijken. Reden dat ik sommige dingen. heb veranderd is omdat ik eerst de techniek nog goed wil leren en pas daarna de wat moeilijkere oefeningen wil doen.

    wanneer er iets bij kan, of een andere oefening er beter voor in de plaats kan komen hoor ik dat graag

    sqaut 3x8
    deadlift 3x8
    leg press 3x8
    leg curl 3x8
    seated calf raise 3x8




    bankdrukken 3x8
    chin ups 3x8 ( zal wel wat minder worden de eerste paar keer)
    incline dumbell press 3x8
    dumbell row 3x8
    rear laterals cable 3x8
    close grip benchpress 3x8
    biceps hammer curls 3x8


    lat pulldown 3x8
    sqaut 3x8
    deadlift 3x8
    seated calf raise 3x8
    back extension 3x8




    bankdrukken 3x8
    pull ups 3x8
    shoulder press 3x8
    dumbell shrugs 3x8
    close grip bench press 3x8
    bicep curls 3x8

    Op de 3e dag heb ik back extension, maar hier zou ik graag nog een alternatief voor willen omdat ik al een paar jaar last van mijn nek heb en de fysio hier niks aan kan doen. Ook hebben wij geen apparaat staan voor de seated calf raise, graag hier ook nog een alternatief voor. misschien deze? Qingdao_Impulse_Group_IT9016.jpg

    Alvast bedankt!
    Last edited by mike1998; 04-04-2013, 20:38.

  • #2
    Waarom op de derde dag lpd? Das ub hé.

    Comment


    • #3
      ik dacht omdat er ook back extension bij stond, dat er ook rug bij moest worden gedaan.

      Comment


      • #4
        Lb= tot buik/onderrug, daarboven is UB dus rug ook UB doen ;p

        Comment


        • #5
          Nee, back extension is voor onderrug. Hoort bij LB. Kan je niet gewoon het standaard schema van dyno nemen? Geef anders aan welke oefeningen je niet wil doen van zijn schema

          Comment


          • #6
            oke, mijn excuses. even de oefeningen op een rijtje:
            Romanian deadlift, ik doe nog niet zolang deadliften dus zou deze graag willen vervangen door een normale deadlift.
            seated calf raise, wij hebben zo'n apparaat niet staan.
            Barbell rollout, ik heb zelf al een schemaatje voor buik maar als jullie denken dat dit ook goed is ga ik die gewoon doen.
            back extension, ik heb een erg gevoelige nek.
            overhead military press, alweer mijn nek.
            t bar row, ik ga dit gewoon even aan iemand vragen in de gym of hij even naar mijn houding wilt kijken.

            Als ik dit zo lees vind ik mezelf best wel een zeikerd haha.
            ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

            Comment

            Sidebar top desktop

            Collapse

            Actieve discussies

            Collapse

            Working...
            X