Hallo allemaal,
Ik heb net het sticky schema even over getypt en wat kleine aanpassingen gedaan. Misschien dat jullie hier even naar willen kijken. Reden dat ik sommige dingen. heb veranderd is omdat ik eerst de techniek nog goed wil leren en pas daarna de wat moeilijkere oefeningen wil doen.
wanneer er iets bij kan, of een andere oefening er beter voor in de plaats kan komen hoor ik dat graag
sqaut 3x8
deadlift 3x8
leg press 3x8
leg curl 3x8
seated calf raise 3x8
bankdrukken 3x8
chin ups 3x8 ( zal wel wat minder worden de eerste paar keer)
incline dumbell press 3x8
dumbell row 3x8
rear laterals cable 3x8
close grip benchpress 3x8
biceps hammer curls 3x8
lat pulldown 3x8
sqaut 3x8
deadlift 3x8
seated calf raise 3x8
back extension 3x8
bankdrukken 3x8
pull ups 3x8
shoulder press 3x8
dumbell shrugs 3x8
close grip bench press 3x8
bicep curls 3x8
Op de 3e dag heb ik back extension, maar hier zou ik graag nog een alternatief voor willen omdat ik al een paar jaar last van mijn nek heb en de fysio hier niks aan kan doen. Ook hebben wij geen apparaat staan voor de seated calf raise, graag hier ook nog een alternatief voor. misschien deze? Qingdao_Impulse_Group_IT9016.jpg
Alvast bedankt!
Ik heb net het sticky schema even over getypt en wat kleine aanpassingen gedaan. Misschien dat jullie hier even naar willen kijken. Reden dat ik sommige dingen. heb veranderd is omdat ik eerst de techniek nog goed wil leren en pas daarna de wat moeilijkere oefeningen wil doen.
wanneer er iets bij kan, of een andere oefening er beter voor in de plaats kan komen hoor ik dat graag
sqaut 3x8
deadlift 3x8
leg press 3x8
leg curl 3x8
seated calf raise 3x8
bankdrukken 3x8
chin ups 3x8 ( zal wel wat minder worden de eerste paar keer)
incline dumbell press 3x8
dumbell row 3x8
rear laterals cable 3x8
close grip benchpress 3x8
biceps hammer curls 3x8
lat pulldown 3x8
sqaut 3x8
deadlift 3x8
seated calf raise 3x8
back extension 3x8
bankdrukken 3x8
pull ups 3x8
shoulder press 3x8
dumbell shrugs 3x8
close grip bench press 3x8
bicep curls 3x8
Op de 3e dag heb ik back extension, maar hier zou ik graag nog een alternatief voor willen omdat ik al een paar jaar last van mijn nek heb en de fysio hier niks aan kan doen. Ook hebben wij geen apparaat staan voor de seated calf raise, graag hier ook nog een alternatief voor. misschien deze? Qingdao_Impulse_Group_IT9016.jpg
Alvast bedankt!
Comment