Mo Mass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Ja ik voel me idd afgesproken?? het is toch gewoon focking triest man iedere keer je gejank over anabolen, en als het grappig bedoelt dan moet je hem niet 6x per dag maken.
    Denk je nou echt dat het me interesseert . Vind het eigenlijk helemaal mooi dat jij zo heftig reageert. Maar goed, het is nu alweer zo ver gekomen dat je wilt vechten irl? Beetje jammer dit.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        Dat ben ik een beetje heb alleen geen bril
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Dat ben ik een beetje heb alleen geen bril

dit is onze quibus!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Denk je nou echt dat het me interesseert . Vind het eigenlijk helemaal mooi dat jij zo heftig reageert. Maar goed, het is nu alweer zo ver gekomen dat je wilt vechten irl? Beetje jammer dit.
            als eerste zou het geen gevecht zijn grapjurk, maar zoals ik zei een veredelde zaktraining.

lol waar de fuck lees je dat dan, als ik met iemand zou willen vechten wat niet zo is dan rijd ik erheen en ga vechten.
            Maar goed het is duidelijk dat je het leuk vind dat ik zo heftig reageer, je blijft het dus doen om te trollen..leuk man echt een toevoeging voor het forum.

Als je even terugleest zie je dat gip een voorstel doet en dat ik nee zeg, waar je die onzin vandaan haalt weet ik dus niet.
            Maar ga lekker door me op de kast te jagen, wellicht denk je dat dat zo is..maar ik heb van jou eleerd dat het internet is weet je nog, dus kan me persoonlijk niet druk maken om het geneuzel van een troll, maar erop ingaan vind ik wel effe lekker af en toe.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              als eerste zou het geen gevecht zijn grapjurk, maar zoals ik zei een veredelde zaktraining.

lol waar de fuck lees je dat dan, als ik met iemand zou willen vechten wat niet zo is dan rijd ik erheen en ga vechten.
              Maar goed het is duidelijk dat je het leuk vind dat ik zo heftig reageer, je blijft het dus doen om te trollen..leuk man echt een toevoeging voor het forum.

Als je even terugleest zie je dat gip een voorstel doet en dat ik nee zeg, waar je die onzin vandaan haalt weet ik dus niet.
              Maar ga lekker door me op de kast te jagen, wellicht denk je dat dat zo is..maar ik heb van jou eleerd dat het internet is weet je nog, dus kan me persoonlijk niet druk maken om het geneuzel van een troll, maar erop ingaan vind ik wel effe lekker af en toe.

#hey don't point to me (A) don't shoot the messenger

Comment

haha lullo

Comment

Shit just got real. Irl fights! Omnomnom! Krav Maga in je nek bitch! Bam jonguh!

En nocerino. Je hebt altijd gelijk man. Jouw posts zijn 99% onzin of chitchat.. so me not offended..
                  "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                    En nocerino. Je hebt altijd gelijk man. Jouw posts zijn 99% onzin of chitchat.. so me not offended..
                    Oef, dat raakte me wel diep man. Kutleven zeg. Nou eh, doei hihihihi.

Comment

ahhww nicorino #cutieocutie.

It's so Fluffy I'm Gonna DIE!!! - YouTube

Comment

Arme poekies hier.
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

En dit allemaal door een topic te starten met een vraag over een trainingsschema.....
                          "The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."

SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55

Comment

DIVIDE ET IMPERA

Comment

Gip flikker eens op met je hashtags

ontopic: mooi schematje
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

#kojak...

Hashhhtaggg umad?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X