Oke bedankt, maar verder is het schema wel goed dus?
Trainingschema goed of niet?
Collapse
X
-
Originally posted by Ectoboy024 View PostIk hoor juist van iedereen dat je eerst de grote spiergroep moet trainen en daarna pas de kleine, dus niet om en om?
Dat is ook het beste.
Veel mensen trainen borst-en bicepsoefeningen om-en-om omdat je bij borst training je biceps niet zo gebruiken.
Daardoor zou je er geen last van hebben als je borst traint.
Daar ben ik het niet mee eens!
Eerst je borst trainen,daarna pas je biceps,tenzij je een keer weinig tijd hebt en bij wijze van uitzondering.
Waarom heb je geen incline oefening bij borst en alleen 2x flat?
Beetje weinig oefeningen voor benen,lunges erbij?Last edited by rain; 02-02-2014, 11:19.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostDat is ook het beste.
Veel mensen trainen borst-en bicepsoefeningen om-en-om omdat je bij borst training je biceps niet zo gebruiken.
Daardoor zou je er geen last van hebben als je borst traint.
Daar ben ik het niet mee eens!
Eerst je borst trainen,daarna pas je biceps,tenzij je een keer weinig tijd hebt en bij wijze van uitzondering.
Waarom heb je geen incline oefening bij borst en alleen 2x flat?
Beetje weinig oefeningen voor benen,lunges erbij?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostKlopt. Als je zwaar gaat bankdrukken met vermoeide biceps merk je het gelijk, aangezien deze worden gebruikt ter stabilisatie van het gewicht.
Het is niet per se noodzakelijk om inclines te doen als je de bovenkant van de pecs wilt stimuleren. Het is aangetoond dat ook cgbp de bovenkant heel goed aanpakt, wat velen niet beseffen.
Ik bedoel het meer als variatie, zodat het ook leuk blijft, al is dat persoonlijk.
Tom platz deed lange tijd benchpress als enige borstoefening en die had een redelijke borst.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
2 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
5 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
5 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -