@inferno; Daar heb je zeker een punt en zal dat de volgende keer doen.
Full body Trainings schema
Collapse
X
-
@Rainman; Thanks voor je reacties. Je legt de vinger op de zere plek en dat is fijn. Heb het namelijk in andere topics ook gemerkt dat er met een bepaalde toon gereageerd word door sommige waardoor je ontmoedigd wordt ipv aangemoedigd. Ik snap ook dat het voor de gevorderde domme vragen kunnen zijn, maar dan liever geen reactie dan een reactie zonder onderbouwing.TheLadyInPink
Comment
-
Originally posted by TheLadyInPink View Post@Inferno; thanks dat je er ook naar hebt willen kijken. Maar is bij jou variant de woensdag niet een beetje weinig? Of ligt dat aan mij?Last edited by inferno_0666; 02-02-2014, 09:33.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ook wanneer je op andere plekken mee kan eten (had ik idem in jeugdzorg) kan je binnen die maaltijden en de maaltijden er omheen zelf keuzes maken. Dus het kan zeer zeker wel functioneel zijn om je hier in te verdiepen en te zorgen dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt om je spieren te laten herstellen. Ga er ook maar eens wat mee spelen zo leer je het meeste
Comment
-
Originally posted by TheLadyInPink View Post@Pren;
Nog even ter aanvulling.
*De squat/legpress had ik gekozen omdat ik gelezen had dat het beter zou zijn omdat je je spieren er meer mee zou vermoeien.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDaar is een reden voor. Het zijn namelijk allemaal oefeningen die redelijk zwaar zijn en dus nogal taxerend voor je lichaam. Het is teveel van het goede om 3x per week een bankdrukvariant uit te voeren, dar ga jij in je schouders voelen. Verder gaat het niet alleen om de kwantiteit maar ook de kwaliteit. En vergis je niet, je bent wel een uurtje bezig metttrainen op woensdag.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by kline View PostOok wanneer je op andere plekken mee kan eten (had ik idem in jeugdzorg) kan je binnen die maaltijden en de maaltijden er omheen zelf keuzes maken. Dus het kan zeer zeker wel functioneel zijn om je hier in te verdiepen en te zorgen dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt om je spieren te laten herstellen. Ga er ook maar eens wat mee spelen zo leer je het meesteTheLadyInPink
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDaar is een reden voor. Het zijn namelijk allemaal oefeningen die redelijk zwaar zijn en dus nogal taxerend voor je lichaam. Het is teveel van het goede om 3x per week een bankdrukvariant uit te voeren, dar ga jij in je schouders voelen. Verder gaat het niet alleen om de kwantiteit maar ook de kwaliteit. En vergis je niet, je bent wel een uurtje bezig metttrainen op woensdag.was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Dimix View Postik zie dat jouw schema op woensdag 4 oefeningen bevat. Is een kwartier per oefening niet ruim geteld? Hoeveel sets/reps doe je dan per oefening?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Dimix View Postik zie dat jouw schema op woensdag 4 oefeningen bevat. Is een kwartier per oefening niet ruim geteld? Hoeveel sets/reps doe je dan per oefening?
front squat / hex bar deads en glute ham raise en ik ben +- 65min bezigYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Dimix View Postik zie dat jouw schema op woensdag 4 oefeningen bevat. Is een kwartier per oefening niet ruim geteld? Hoeveel sets/reps doe je dan per oefening?
In een "standaard" fb schema wordt 5x5 vaak toegepast.Last edited by inferno_0666; 10-02-2014, 18:13.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
[QUOTE=inferno_0666;1191911]Zelf train ik niet volgens dat schema, maar ik doe wel fb. Toevallig had ik vorige vrijdag 4 oefeningen op het programma (front squat, bp, pullups en lateral raises) en ik was binnen een uur klaar. Dat is wel een beetje vergelijkbaar.
In een "standaard" fb schema wordt 5x5 vaak toegepast.[/QUOTE
Ow, dat wist ik niet. Doe al een tijdje FB omdat ik dat gewoon het prettigste vind ... maar beken dat ik op de squat na set van 3x8 doe (er wordt dan ook continu geschreeuwd dat je dit hoort te doen om te groeien, zodus ...).
Jij bent natuurlijk een PL, dus 5x5 lijkt voor de hand liggend. Zou je dan zover gaan om FB niet als beste schema voor een bodybuilder te noemen en eerder een (bijvoorbeeld) UB-LB te volgen?
Ik moet ook vaak aan je signature denken om mezelf in te tomen. Heb ook de irritante gewoonte te denken dat ik meer oefeningen moet doen in de hoop sneller te groeien. Heb vaak 2 oefeningen per spiergroep gedaan bij een FB schema (training duurt dan gauw anderhalf uur).was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Dimix View PostOw, dat wist ik niet. Doe al een tijdje FB omdat ik dat gewoon het prettigste vind ... maar beken dat ik op de squat na set van 3x8 doe (er wordt dan ook continu geschreeuwd dat je dit hoort te doen om te groeien, zodus ...).
Jij bent natuurlijk een PL, dus 5x5 lijkt voor de hand liggend. Zou je dan zover gaan om FB niet als beste schema voor een bodybuilder te noemen en eerder een (bijvoorbeeld) UB-LB te volgen?
Ik moet ook vaak aan je signature denken om mezelf in te tomen. Heb ook de irritante gewoonte te denken dat ik meer oefeningen moet doen in de hoop sneller te groeien. Heb vaak 2 oefeningen per spiergroep gedaan bij een FB schema (training duurt dan gauw anderhalf uur).
Maar ik denk dat als je die eenmaal hebt een split waarbij je de spiergroepen 2x per week direct aanpakt wellicht beter geschikt is. Omdat het bijvoorbeeld makkelijker is om op bepaalde spiergroepen die achterlopen te focussen.
Specifiek trainen voor hyopertrofie is anders dan trainen op kracht.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment