Originally posted by Nocerino
View Post
Ervaring met 5x5 schema
Collapse
X
-
Originally posted by Fuckitook View PostHaha, duidelijk. Het schema is dus belabberd.
Met "een goed voedingspatroon" hoopte ik eigenlijk de vraag om het voedingsschema te ontwijken
Mijn voedingsschema is namelijk verre van goed, een aantal van jullie zullen het nog niet eens een schema noemen. Maar ik vind het prima om op m'n eten te letten, maar ik heb bijvoorbeeld geen zin om kip met rijst te gaan eten op m'n werk. Niets ten nadele van diegene die dat wel doen hoor.
Ochtend: Yoghurt, cruesli, lepel hennepzaad
10 uur: 2 boterhammen met worst
half 1: 4 boterhammen met worst
3 uur: halve liter fruitshake
half 6: avondeten (wat de pot schaft)
na fitness (8 uur) eiwitshake
's avonds voor bed: kwark
Wat wou je dan met je topic gaan bereiken?
Wat is je onderhoud en wat zijn de voedingswaardes?
Ik heb eigenlijk niet veel zin meer om te reageren. Je vraagt hoe jij je vet kan verlagen+spiermassa kan aankomen. Los van het feit dat dit een moeilijk proces is, lieg jij over het feit dat je voeding ver van optimaal is. Tuurlijk word je op je voeding gewezen, het antwoord op je vraag zit hem ook voor 90% in je voeding. Ook al krijg je dit van meerdere personen te horen, probeer je de vraag alsnog te ontwijken. Ik kan je zo niet helpen, succes ermee.Last edited by generation_iron; 09-04-2014, 11:17.
Comment
-
Originally posted by Fuckitook View Postwordt* en wees niet bang, dat gaat 'm niet worden..
Ik baal hier wel enorm van zeg, poeh
Jij zegt dat je je vp wilt verlagen en wij willen daarbij helpen, en dat gaat niet met je huidige eetschema. Hoe je er aan komt zal mij een worst wezen maar dat de juiste voeding van belang is een ding wat zeker is, en dat schort hier enorm. Je gebruikt whey shakes, maar je weet denk ik niet eens waarom je die spullen nodig hebt. En als je geen zin in rijst en kip hebt pak je lekker pasta met gehakt. Zo makkelijk is het niet, dus doe het gewoon goed en eet wat je nodig hebtAll time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Originally posted by Fuckitook View Postwordt* en wees niet bang, dat gaat 'm niet worden..
Ik baal hier wel enorm van zeg, poeh
We willen je helpen maar je instelling moet er ook naar staan. Grotendeels is hier alles al gezegd.
Feit is dat je trouwens niet met "rijst met kip op het werk" hoeft te lopen. Boterhammen is niks mis mee, volgens mij heb je gewoon niet de inzet/discipline om dat voedingsschema te maken en te volgenthe trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comment
-
Als je meent dat op je voeding letten betekend dat je alleen nog maar rijst met kip 'mag' eten laat je wel goed zien hoeveel je je eigenlijk hebt verdiept in voeding zeg :')
Grappig is dat, vaak als je tegen mensen zegt dat ze beter wat meer op hun voeding kunnen letten dan allerlei gekken schema's volgen krijg je de reactie dat ze geen zin hebben om alleen maar rijst en kip te eten... Manmanman wat een onwetendheid, jammer."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Postdaar heb je wel een punt"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: