hoeveel shakes op een dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maakt niet zoveel uit wanneer je hem neemt, half uurtje voor de training/ vlak voor de training, voor mijn part tijdens de training.
    verwacht er geen wonderen van, is gewoon een combi van eiwitten en KH
    Maar kan ook echt geen kwaad om hem op te maken hoor, gewoon doen
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

precies maak hem op, maar het is gewoon te duur voor wat je krijgt... slecht is het niet voor je ofzo, maar gewoon uit je eten halen zoals iedereen zegt
      Een dag niet getraind...

Comment

als je dan toch die weightgainer heb waarom dan niet gelijk naar je voeding kijken
        als je trainer nog eens met zoiets aankomt zou ik eerst zelf even research doen voordat je weer geld weg gooi

Comment

Originally posted by angelo1994 View Post
          fitnessen wil ik nog niet ben nog klein dus moet nog groeien ik denk dat ik op mn 21ste ga fitnessen maar tot nu toe wil ik weten wanneer ik doe dymatize elite mass gainer moet gaan gebruiken? uurtje voor training of half uurtje voor trianing? want ik gebruik proeteine shake sochtends en savonds en ik moet tog die pot opmaken die eltie mass gainer.. mvg angelo
          Hahahahaha, je moet nog groeien... Je bent 19, groeien in lengte kun je vergeten.

Comment

Heb zelf ook een voedingsschema bij Dynobet gekocht en die is dan perfect voor jouw behoeften afgestemd, aanrader! Zo weet je precies wat je wanneer moet eten. Die gainer kan je er natuurlijk ook in opnemen.

S'ochtend bijv: oats + melk + banaan + gainer

Comment

ik wil weten hoe vaak ik shakes moet in nemen?

ik train 6 dagen in de week thaiboks ik doe geen fitness
              ik train maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag avond en zaterdag ochtend,

ik heb whey proteine die gebruik ik sochtends en savonds
              ik hoorde van me trainer dat ik dymatize elite mass gainer moest gaan gebruiken voor meer spieren
              ik weet nu niet welken van de 2 ik moet in nemen of beiden? en wanneer het besten is?

ik ben 19 jaar
              ik ben 1.75
              ik weeg ongeveer 62 kilo
              ik heb ook een training schema dus ik train smiddags en savonds
              savonds is altijd training zoals ik boven heb aangegeven,
              smiddags is de schema dan doe ik,
              touwtje springen
              buikspieren
              stretchen
              hardlopen
              en afentoe opdrukken setjes van 20

mvg angelo.
              werkt je trainer ook in de supp sector ? ken nog zo een trainer die liefst al zijn studenten de hele dag op supps zou zien lopen . hij heeft 'ook' een supp winkel . komt dat niet goed uit
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

gewoon goed eten ,dan heb je geen shakes nodig
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

hmmm.. dus ik heb die weight gainer dus voor niks gekocht?
                  me trainer zij dat ik die weight gainer moest halen voor meer energie tijdens mijn thaiboks training
                  ivb met wedstrijden zodat er ook meer spier komt en aangezien ik ben klein ben voor me leeftijd moet ik niet zwaarder worden want dan kom ik tegen groteren gast te staan..? hij zij dat die dymatize elite mass gainer voor extra benzine is tijdens de training? dat ik langer door kan gaan?... mvg angelo
                  een hap suiker is ook meer energie

Comment

Originally posted by T-Swizzle View Post
                    Als je 175 cm bent en 19 ga je vast niet meer groeien hoor. Misschien 1 of 2 cm. Of je moet echt nog een late groeispurt krijgen maar die kans is klein. Zelf wacht ik ook nog op die spurt :P ben 160 cm
                    en 175 is niet klein

Comment

hmm ja lengte maak me ook niet zo vrij veel uit eht gaat mij om de voeding dan gebruik ik die normalen proteine shake gewoon sochtends en savonds en vlak voor de training di weight gainer tot dat die op is en daarna gewoon proteine shakes alleen sochtends en savonds en goed eten dus dan zal het wel lukken mvg angelo.

Comment

Waarom zeg je dan dat je niet gaat fitnessen omdat je nog moet groeien? Logic.

Comment

hmm ja lengte maak me ook niet zo vrij veel uit eht gaat mij om de voeding dan gebruik ik die normalen proteine shake gewoon sochtends en savonds en vlak voor de training di weight gainer tot dat die op is en daarna gewoon proteine shakes alleen sochtends en savonds en goed eten dus dan zal het wel lukken mvg angelo.
                          Heb je ook een gewoon voedingschema of houd je bij wat je eet oid? Misschien heb je helemaal geen shake nodig. Kwam ik zelf ook achter toen ik begon, nu haal ik wel een pot maar gebruik af en toe een scoop als ik het niet uit normale voeding red of ik een nieuw receptje probeer waar het toevallig inzit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X