Trainingsschema beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsschema beginner

Hallo!

ik hebt het punt bereikt dat ik actief mijn lichaam wil veranderen. Ik ben van mezelf redelijk slank en kom amper aan, ik wil dan ook graag meer massa kweken/kracht opbouwen.

Stats:
    • 20 jaar
    • 1,81 meter
    • 48,1% spiermassa
    • 14,8% vet

Ik ben dus NIET bekend met de termen van fitness, geen idee wat de schema's inhouden en dergelijke. Ik heb wel jarenlang gevoetbald maar ruim drie jaar gestopt.

graag zou ik dus jullie mening willen, of links en dergelijke, voor handige schema's, een goede voeding en dergelijke. De termen Google ik zelf wel maar jullie zouden me enorm helpen om een begin te maken.

bedankt!!!

Dat voetbal gaat dus over dat ik wel ervaring heb met sport en mijn lichaam dus ook ..

Comment

Lees de stickies even rustig door, kom je een stuk verder mee dan dit topic.

(voor je vraagt wat stickies zijn, dit zijn de bovenste topics (in het rood) per onderwerp)
      17 jaar
      DL: 170 x 1 --> SQ: 160 x 1 --> BP: 105 x 1

Comment

Snugger met fitness ben ik niet, gelukkig wert ik wel wat stickies zijn. Bedankt!!

Comment

Originally posted by Thereyougo View Post
          Snugger met fitness ben ik niet, gelukkig wert ik wel wat stickies zijn. Bedankt!!
          Toppie! Mocht je dan nog een vraag hebben, maak je een topic aan.
          17 jaar
          DL: 170 x 1 --> SQ: 160 x 1 --> BP: 105 x 1

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X