interview 3 Keys To Building Mass

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laat maar gevonden: http://otpbooks.com/dan-john/Mass-log.pdf

Vind het schema mbt oefeningen niet zo ideaal maar de opzet mbt periodiseren is wel interessant. Eerste twee weken zijn in principe warming up en dan 4 weken soort van hypertrophy en dan weer cycle opnieuw.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
      Dit vraagt toch wel even om een pic van Dynatwix Anders kunnen we jou ook niet meer serieus nemen...
      Dynatwix, who dat?

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
        Dynatwix, who dat?
        Een ecto

Comment

Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

boeiende discussie hier... not. ik blijf me verbazen met wat voor gemak mensen met ernstige ziektes als kanker schelden alsof het niets doet. kan ook zijn dat ik me daarover te veel aanstel natuurlijk maar als iemand mij uitscheld voor kankerlijer of iets in die geest kan hij wel een poffer verwachten.
            ookal ben je 17, betekent niet dat je dan een gezond portie fatsoen in je flikker kan hebben
            Mangs wa, aait nich

Comment

Daar denkt hij hoogstwaarschijnlijk zelf niet bij na Flabbert , wat moet je dan verwachten van 17 jarige puber die zijn frustratie alleen maar kwijt kan op internet.
              Het is dat Rain zei dat hij 17 was , had het eerder niet echt door , dacht eerst dat het zo'n mafketel was die zich zelf via een plaatje wil bewijzen hier ten kosten van anderen.

Er loopt ook iemand hier op het forum met deze hoerenziekte rond.
              Het is respectloos om dat hier zo uit je mouw te typen , daarom alleen al.

Dat hij zich irriteert aan mij is maar mooi mee genomen dan.

Maar waarschijnlijk komt dat ook ergens vandaan bij hem en kan hij er zelf ook niks aan doen.
              Beter kun je er constructief mee om gaan.
              Anders voedt je dat rare gedrag alleen maar.
              Last edited by Lethal; 08-10-2014, 18:40.

Comment

Had al eerder excuses aangeboden per PM aan iemand die erover viel, bij deze ook hier. Heb er zelf ook veel "ervaring" mee maar geen problemen mee eerlijk gezegd en daardoor niet over nagedacht en te snel gepost.

lethal op jou zal ik verder niet ingaan, hoop blabla weer.

Comment

Kom je ook nog naar die soort van meet db96 , wordt nog gezellig dan met jouw

Comment

Zielig doen alsof je zelf nooit iets verkeerds doet is 1 (vorige pagina's), vervolgens weer door zeveren en steken is 2, dat je zelf niet door hebt hoe achterlijk je bent. Tjongejonge zeg, denk dat de enige hier die zich graag wil bewijzen jij bent, maargoed lekker doen man.

Maar nee hoor maak je niet druk, heb geen tijd in het weekend en geen interesse. ��

als je verder nog blabla te melden hebt doe het dan maar via pm

Comment

Tuurlijk heb ik jouw niks te melden !

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                        Kom je ook nog naar die soort van meet db96 , wordt nog gezellig dan met jouw
                        db96 is naar meer meets geweest dan jij. Illuminati en bilderberggroep evenementen daarbuiten gelaten
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                          Tuurlijk heb ik niks nuttigs te melden !

fixed
                          Einigkeit und Recht und Freiheit fĂĽr das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrĂĽderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Haha live gepost vanuit een Syrisch internetcafé Lethal?

Comment

Weten jullie trouwens al dat Adolf Hitler gestuurd werd door de zionisten?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Kijk maar uit straks word je ge rekt door een brandweer auto
                                Fire trucks are Illuminati CONFIRMED!!! - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X