The max muscle plan - hypertrofie routine Brad Schoenfeld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• The max muscle plan - hypertrofie routine Brad Schoenfeld

Zoals de titel zegt, heeft Brad Schoenfeld rond 2013 een boek geschreven om maximale hypertrofie na te streven. Dit door zich te baseren op wetenschappelijk onderzoek en zijn jaren lange ervaring als coach.

Heb het boek zelf sinds kort in huis en moet zeggen dat het er veel belovend uit ziet (hoewel er veel herhaling is, is het toch handig om het eens mooi samengevat te zien staan).

Voor de geïnteresseerden hier een aantal links:

The M.A.X. Muscle Plan - Brad Schoenfeld

Review of 'The Max Muscle Plan' Book by Brad Schoenfeld

Lookgreatnaked.com - - Max Muscle Plan

Review of MAX muscle plan by Brad Schoenfeld | Food and Fitness Online

Ik zou zeggen, als je geïnteresseerd bent, zeker een goed boek om te bestellen!

ps Overigens al mensen ervaring misschien met het schema? Heb zelf momenteel niet de tijd om eraan te beginnen maar is wel een schema dat ik sowieso eens wil doen.
    I'm not special, but not the same as you.
    Because I do things you will never do.
    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Bedankt voor het delen, klinkt erg interessant. Heb je het boek toevallig als pdf file?

Ik denk niet dat iemand hier dat schema al heeft gedaan omdat iedereen hier enkel doet wat voor hem/haar werkt en niet bezig is met wetenschappelijke bewijzen
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Top dankjewel! Lang geleden dat er wat interessants gepost werd.
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ik heb het boek ook en al uitgelezen.

Prima boek met duidelijke info die inderdaad voor sommige een herhaling zijn ,maar goed om weer eens over na te denken.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Gus View Post
          Bedankt voor het delen, klinkt erg interessant. Heb je het boek toevallig als pdf file?

Ik denk niet dat iemand hier dat schema al heeft gedaan omdat iedereen hier enkel doet wat voor hem/haar werkt en niet bezig is met wetenschappelijke bewijzen
          Hij is op piratebay te vinden, gewoon zoeken: 'the max muscle plan' en je hebt hem al.

@TS, dankje voor het delen, zal er ook even naar kijken!

Comment

Ik heb 'm gedownload, als het me bevalt ga ik er graag mee aan de gang hoor

Comment

Originally posted by FitnessEcto View Post
              Hij is op piratebay te vinden, gewoon zoeken: 'the max muscle plan' en je hebt hem al.

@TS, dankje voor het delen, zal er ook even naar kijken!
              dankjewel voor de tip!

Comment

Linkje? Moet voor elke site waar ik kom eerst dit programma downloaden, dan daar lid van worden etc..

Comment

thx voor het delen

@ akito linkje ? mag ook via PM heur
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Geen idee of dit hier mag, maar als het niet mag verwijderd een mod het wel weer: https://pirateproxy.sx/torrent/86719...us_For_Your_Be

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                      thx voor het delen

@ akito linkje ? mag ook via PM heur
                      Heb hem al in de googlelogen bibliotheek gezet, ik stuur je wel even pm

Comment

Originally posted by akito View Post
                        Heb hem al in de googlelogen bibliotheek gezet, ik stuur je wel even pm
                        Hier mag je hem ook heen sturen altijd interessant of krijg ik hem niet omdat ik geen googleloog ben haha
                        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Haha jawel hoor PM onderweg - maar zou noemen wij onze verzameling zinloze onderzoeken op dropbox

Comment

Wel een beetje respectvol blijven tegenover de googlelogen bieb he akito

Comment

Originally posted by akito View Post
                              Haha jawel hoor PM onderweg - maar zou noemen wij onze verzameling zinloze onderzoeken op dropbox
                              PM svp

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X