De meesten gaan harder vooruit door GEEN geavandeerde trainingsmethodes te gebruiken

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De meesten gaan harder vooruit door GEEN geavandeerde trainingsmethodes te gebruiken

    Most Lifters Make Faster Gains By NOT Using Advanced Training Methods


    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

  • #2
    Ik vind zijn uitleg altijd haarscherp en to the point. Volg hem nu ook al een tijdje.

    Comment


    • #3
      Ik vind hem ook boeiend! Duidelijk uitgelegd, hij motiveert en durft eens te vloeken :P
      The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

      Comment


      • #4
        Goede uitleg. Basics! Ga z'n andere video's eens checken. Biceps pose op het eind

        Comment


        • #5
          Hij heeft regelmatig erg interessante video's. Volg hem nu al een jaar of twee, hij is altijd heel to the point en lekker anti-fitness industrie. Althans, de supplementen, fake-nattys en andere bullshit krijgen er regelmatig van langs. Deze video is ook top (verplicht materiaal voor iedere bodynetter):

          https://www.youtube.com/watch?v=h5wHFpvwO6o

          Comment


          • #6
            Deze had ik al eens gezien. Het mooi/grappige eraan is dat hij ook schijt aan alles/iedereen heeft en zegt waar het op staat
            The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

            Comment


            • #7
              Originally posted by timberman View Post
              Hij heeft regelmatig erg interessante video's. Volg hem nu al een jaar of twee, hij is altijd heel to the point en lekker anti-fitness industrie. Althans, de supplementen, fake-nattys en andere bullshit krijgen er regelmatig van langs. Deze video is ook top (verplicht materiaal voor iedere bodynetter):

              https://www.youtube.com/watch?v=h5wHFpvwO6o
              leuk inderdaad en zeker de basis tot alles.

              Comment


              • #8
                baas!

                Comment


                • #9
                  Helemaal mee eens. Lijkt tegenwoordig steeds vaker of iedereen de lineaire schema's overslaat of te snel aan de kant zet, en meteen aan Sheiko's geadvanceerde schema's begint. Vaak met als enige redenatie dat bekende sterke lifters ook die schema's draaien.

                  Voorbeeld van een goed beginnersschema: powerlifting schema voor beginners.
                  Last edited by GripBaas; 04-02-2017, 16:35.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by GripBaas View Post
                    Helemaal mee eens. Lijkt tegenwoordig steeds vaker of iedereen de lineaire schema's overslaat of te snel aan de kant zet, en meteen aan Sheiko's geadvanceerde schema's begint. Vaak met als enige redenatie dat bekende sterke lifters ook die schema's draaien.
                    And that is how broscience came to exist
                    All time PRs: 195/135/232,5
                    Meet PRs: 185/132,5/232,5

                    Comment


                    • #11
                      Ben heel blij dit filmpje gezien te hebben...bedankt om het te posten! edit - het 2e filmpje
                      Ik train nog maar pas en mijn schema schrijft 5x5 voor maar omdat ik mij nog volop moet concentreren op de juiste vorm pak ik nog veel te weinig gewicht om na 5 reps al tegen failure aan te zitten zodat de meeste van mijn sets tussen 6-15 reps zitten (16-25 voor de warm-up sets)(behalve bij deadlifts lol)...
                      En volgens mij is dat helemaal niet erg, maar juist heel goed
                      En volgens deze meneer kan progressie dus zowel in aantal reps als in meer gewicht zitten, dus mijn "systeem" van reps x gewicht = volume en daar mijn progressie aan afmeten lijkt mij voorlopig te volstaan...het is ook heel plezant om je totale bench-volume van de ene sessie naar de volgende met 600 kg te zien stijgen lol maar lang zal dat feest waarschijnlijk niet blijven duren...
                      Squat 8x62,5 - bench press 8x55 - deadlift 6x105 - overhead press 7x44

                      Comment

                      Sidebar top desktop

                      Collapse

                      Actieve discussies

                      Collapse

                      Working...
                      X