Mijn mening is dat je niet meer dan 1-2 oefening nodig hebt voor kleine spiergroepen, als je intens traint is bij die ene oefening u spier volledig op en kan je niet meer zonder smokkelen (misschien onbewust) een tweede oefening doen.
Desnoods doe je 7-8 sets van die oefening, maar je doet ze tot je niet meer kan, de tweede training ga je met meer hh werken en dan zou ik zeggen pak gewoon 3 setjes van 15-20 hh.
Mijn voorstel
Borst : bankdrukken/dumbell drukken
desnoods kan je een fly erbij doen voor te rekken
Rug ; deadlift en een row beweging
schouders : neck press/military press
desnoods een side raise erbij of upright row
biceps : dumbell curl / pose curl aan de kabels
triceps : dippen/ french press op schuine bank
buik : vul zelf in
IK zou voor borst enkel 1 duw beweging doen en 1 isolatie oef. Het bankdrukken gewoon doorgaan tot je niet meer kan desnoods 7-8 sets maar gewoon doorgaan op die éné oefening, de week erop kan je incline gaan.
Rug kan je ook indelen (zoals ik doe) de eerste training breedte oef. de volgende training dikte oef.
Schouders, kan je de eerste training focussen op de duwbewegingen en de training erop op de meer side en front raise
Biceps zou ik maar 1 oef. doen, zo als bij borst gewoon doorgaan,zelfde voor triceps.
Je zal voelen corrie dit doet pijn, daarom de tweede training zeker veel lichter gaan meer naar de 15-20 hh .
Hoop dat je er wat aan hebt
Grtz
Desnoods doe je 7-8 sets van die oefening, maar je doet ze tot je niet meer kan, de tweede training ga je met meer hh werken en dan zou ik zeggen pak gewoon 3 setjes van 15-20 hh.
Mijn voorstel
Borst : bankdrukken/dumbell drukken
desnoods kan je een fly erbij doen voor te rekken
Rug ; deadlift en een row beweging
schouders : neck press/military press
desnoods een side raise erbij of upright row
biceps : dumbell curl / pose curl aan de kabels
triceps : dippen/ french press op schuine bank
buik : vul zelf in
IK zou voor borst enkel 1 duw beweging doen en 1 isolatie oef. Het bankdrukken gewoon doorgaan tot je niet meer kan desnoods 7-8 sets maar gewoon doorgaan op die éné oefening, de week erop kan je incline gaan.
Rug kan je ook indelen (zoals ik doe) de eerste training breedte oef. de volgende training dikte oef.
Schouders, kan je de eerste training focussen op de duwbewegingen en de training erop op de meer side en front raise
Biceps zou ik maar 1 oef. doen, zo als bij borst gewoon doorgaan,zelfde voor triceps.
Je zal voelen corrie dit doet pijn, daarom de tweede training zeker veel lichter gaan meer naar de 15-20 hh .
Hoop dat je er wat aan hebt
Grtz
Comment