Met wel soort schema train jij ? ? ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb vele schema's en manieren van trainen geprobeerd. Wat me het beste bevalt en hoe ik momenteel ook train is push/pull/benen.

Een schema op papier kan ik nooit lang volhouden, ik doe altijd wat anders. Tijdens de training bedenk ik wat ik wil doen.

Ik train afwisselend voor kracht en massa.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal
      Een schema op papier kan ik nooit lang volhouden, ik doe altijd wat anders. Tijdens de training bedenk ik wat ik wil doen.

ik ben der nog zo eeen
      on the road to get huge

Comment

Originally posted by KeepItReal
        Heb vele schema's en manieren van trainen geprobeerd. .

Ja, hier herken ik mijzelf ook in, ik doe dit ook al jaren op deze manier.
        Overigens denk ik wel, dat ik op de grote drie onderdelen nu toch eens iets anders ga trainen.
        Ik moet nog even uitzoeken wat voor mij het meest geschikt is, maar ik denk toch wel dat ik een tijdje echt schema's ga trainen op de grote drie.
        Brear.

Comment

Originally posted by Moob
          net begonnen met UB/LB (zonder speed training).
          Geen wsb schema dus? Moet je wel eens proberen in de toekomst

Comment

Klopt. Aan de hand van een artikel van T-nation(volgens mij) een schema gemaakt. Bewust gekozen om er geen speed in te verwerken nog.
            Ga ik zeker ook eens doen in de toekomst.
            Bezoek ook eens het forum.

Comment

ik train dogg crap met rest pauze enkel de beentraining geen rest pauze anders val ik flauw denk ik.

Wat is wsb, ken ik niet, iemand uitleg geven

ik train periodisering, meestal tijdens de kuren hypertrofie en dan onderhoud en dan kracht

Grtz
              stil growing

Comment

toevallig net nog een flink artikel gelezen ergens op een amerikaans board over dog crap. Ook wel interessant. maar dat terzijde.

wsb (west side barbell) is een manier van training waarin je werkt met Max Effort (ME) en Dynamic Effort (DE) dagen. Ook wordt er gebruik gemaakt van banden en kettingen.

ME wordt gedaan met 1-3 reps
                DE wordt gedaan met een rep of 3 op 45-65% van 1RM (speed, dus explosief).

Maar lees zelf maar: Westside Barbell Training
                Bezoek ook eens het forum.

Comment

UB/LB

Comment

mijn eigen schema wat ik pers het beste vind voor mijn lichaam, niet een bekend schema van iemand of zoiets.
                    Ik denk dat je heel goed moet kijken naar je eigen lichaam en door veel ervaring moet je er achter komen wat de beste balans is met trainen en dat is natuurlijk niet voor iedereen gelijk. Dus je kan niet zomaar zeggen wat er wel en niet werkt en hoe andere moeten trainen. goede training komt met ervaring en kennis.

f
                    als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by Moob
                      toevallig net nog een flink artikel gelezen ergens op een amerikaans board over dog crap. Ook wel interessant. maar dat terzijde.

wsb (west side barbell) is een manier van training waarin je werkt met Max Effort (ME) en Dynamic Effort (DE) dagen. Ook wordt er gebruik gemaakt van banden en kettingen.

ME wordt gedaan met 1-3 reps
                      DE wordt gedaan met een rep of 3 op 45-65% van 1RM (speed, dus explosief).

Maar lees zelf maar: Westside Barbell Training
                      Thnx moob, lees dat artikel maar eens goed over dogg crap, is het beste systeem dat ik ooit getraind heb, je kant het na verloop van tijd zelf aanpassen aan u eigen behoefte maar het princiepe moet blijven

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                        Thnx moob, lees dat artikel maar eens goed over dogg crap, is het beste systeem dat ik ooit getraind heb, je kant het na verloop van tijd zelf aanpassen aan u eigen behoefte maar het princiepe moet blijven

Grtz
                        super manier

Comment

Originally posted by snipke
                          Wat is wsb, ken ik niet, iemand uitleg geven
                          Zie mijn signature

Comment

John87

HD is toch wel H.I.T alleen een doorontwikkelde variant waarbij het volume en frequenty enorm omlaag zijn gehaald. ik train al een tijdje heb ook volume geprobeerd, ik sporte eerst thuis met wat dumbells dit kan je dus niet echt als bodybuilding/fitness meerekenen of hoe je het ook noemen wilt,
                            ik sport nu anderhalf jaar in de gym en dus ook "voor de echt"sins anderhalf jaar.

de routine die ik op dit moment gebruik en ook heel erg goed voor mij werkt is
                            de Improved consolidation routine.

Deadlifts + Dips
                            ---------------
                            Closegrip pulldowns + squat

9 dagen rust tussen de 2 workouts in.

laters
                            beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse