Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wat bedoel je daar dan mee ? verschillende oefeningen ? of sets van hh'n
(sorry voor domme vraag)
een set bestaat uit meerdere reps/herhalingen. In een oefening doe je meestal tussen de 1 en 4 sets. Het is is dus qua spiergroep het handigst om het totale aantals sets te bekijken ipv oefeningen om zo de totale belasting te beoordelen (even van een gemiddeld aantal reps uitgaand)
ok nog 1 vraagje ik snap het verschil niet tussen het eerste en het 2de ?
je zegt dat bij het eerste de nadruk op armen en benen ligt en de 2de op rug en schouders ?
ok nog 1 vraagje ik snap het verschil niet tussen het eerste en het 2de ?
je zegt dat bij het eerste de nadruk op armen en benen ligt en de 2de op rug en schouders ?
Maar waar zit het verschil dan precies?
grtz
Wat je in het begin van de week traint zou beter groeien maar dat verschill is niet zo groot hoor.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment