3 dagen splitschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mijn 3-dagen schema

ik ben nu een 2 tal maanden bezig met schema ( dinsdag- donderdag en zondagavond) telkens al de spiergroepen.
    eerst buikspieren : situps en crunches
    dan bovenbenen : halter op de rug (30 kg )en de machine
    dan rug : optrekken
    dan biceps : met halters , preacherbench of met de kabels ( ik wissel af naar wat me het meeste zint ( altijd 2 van de 3)
    dan schouders : met halters , eerst zijwaarts (2x 11kg),daarna voorwaarts (2 x 9kg)
    dan triceps : dippen (nu zit ik aan 10+5),en aan de kabel naar beneden trekken; 40kg maar dat werkt met katrollen dus dat zal wel niet kloppen)
    daarna borst : butterflys en opdrukken met de machine
    en ik eindig op de machine met optrekken

ik weet al de juiste benamingen niet hoe de oefeningen juist noemen, maar ik denk dat jullie wel een beeld kunnen vormen

mijn vraagje, ik krijg al heel wat resultaten van mijn werk, maar ik zie dat mijn triceps wat achterblijven ( de biceps vallen wel al op)
    wat kan ik veranderen zodat die wat vlugger aan groeien?
    petten

Comment

maak hier effe een eigen topic over 'petten' en je zal zo voortgeholpen worden.

Comment

Originally posted by alext
        Met z'n tweeen erop springen? Dus omdat santino argumenteerd zou ik dat niet ook mogen doen? Ik kom mischien wat geergerd over, maar het wekt irritatie op dat door snipke mijn argumenten zowat negeerd worden.
        Hap hap hap! (honger bro?)
        Relax man.
        Bezoek ook eens het forum.

Comment

hehe sorry, iets te kort geslapen denk ik
          pl log:

Comment

Voor die incline shrug kan je gewoon rechtstaand wat voorover buigen, zo heb ik altijd shrugs gedaan en je spreekt je volledig traps aan. Misschien makkellijk als er geen bankje vrij is....
            Grtz
            -C-
            -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
            -2 know what we don't know
            -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by Moob
              Hap hap hap! (honger bro?)
              Relax man.

nog ff naar het schema topic starter. waarom zijkant schouders bij benen? je belast nu alle trainingen je schouders. ik denk niet dat dit de bedoeling is

Comment

Hete discussie

Originally posted by punani
                nog ff naar het schema topic starter. waarom zijkant schouders bij benen? je belast nu alle trainingen je schouders. ik denk niet dat dit de bedoeling is
                Dat leek mij het meest logisch. De rest van de week belast ik iedere keer een ander deel van de schouder dat die dag al een beetje belast wordt.
                Last edited by kitspuiter; 08-08-2006, 11:39.
                Ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas

Comment

Originally posted by Bocca
                  maak hier effe een eigen topic over 'petten' en je zal zo voortgeholpen worden.
                  sorry jongens,
                  verkeerd geplaatst

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X