Hst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zo snip ..en andere uiteraard bij deze een hst schema wat ik zou willen volgen graag ff jullie op of aan merlingen

edit:
    zie volgende post
    Last edited by Been; 11-09-2006, 18:57.
    Who's the Chef

Comment

miss is dit makkelijker te lezen
      Last edited by Been; 29-04-2007, 14:10.
      Who's the Chef

Comment

ps als het was is feel free to use it
        Who's the Chef

Comment

best wel een aardig stukje staan ook intresante en goeie dingen in, ik ben het niet met alles eens maar de progressive overload is wel een heel goed stuk

het deconditioning ben ik het helaas helemaal niet mee eens, waarom zou je kracht verliezen? dan verlies je toch ook massa of niet dan? als ik een week rust ben ik juist sterker dan van te voren maar goed ben wel benieud of dit deconditioning resultaten geeft voor mensen.

ik had ook wel gehoopt dat nu eindelijk iemand eens zo slim was ( ik bedoel op de maker van dit schema ) om het G.A.S stress principe toe te passen, dit word blijkbaar door iedereen over het hoofd gezien maar als je kracht toeneemt, en je massa toeneemt zullen de gewichten die je gebruikt ook zwaarder worden, waardoor je een grotere stress factor op je lichaam los laat, je lichaam ( ik heb t over de body als een unit en het CZS ) zal meer stress kunnen tolereren ik zal eens zeggen van 100 % naar 110% ofzo maar de stress die je op je lichaam loslaat is van 200% naar 400% gegaan om maar effe een paar getallen op te stellen, in iedergeval de stress is van nature veel hoger dan wat je kunt hebben dus zal je de frequenty omlaag moeten doen om nog te kunnen herstellen hiervan.

maar goed, nice post
          ps snipke nog bezig met je rest pause sets? ik heb niet meer op het bord gelezen dus ik weet t niet zeker

ik zelf heb nu 6 rest pause sets gedaan voor deadlifts
          1ste workout 80 kg 4x
          14 dagen later 2de workout 90 kg 4x
          14 dagen later 3de workout 100 kg4x
          14 dagen later 4de workout 110 kg4x
          14 dagen later 5de workout 120 kg 4x
          14 dagen later 6de workout 130 kg 3x! laatste lukte niet

moet zeggen dat het nog altijd geen super gewicht is ofzo maar ik ben wel blij met wat ik bereikt heb. 130 kg is toch niet slecht voor mij.
          ik laat deadlifts nu effe met rust voor een maandje of 2

laters!
          beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

Ziet er goed uit Beentje

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

thx cur feel free to use is

wacht nog ff op onze expert zijn reactie
              dus snip kom is online kerel
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Curiosio View Post
                Ziet er goed uit Beentje
                Greets...
                Ja hier sluit ik mij bij aan, mooi overzichtelijk opgesteld schema.
                Brear.

Comment

Hier is ie dan , beentje waarom train je niet gewoon eens een paar weken met hetzelfde schema zodat je het on de knie hebt.

vb

deadlift
                  barbell curl
                  bench press
                  schoulder press
                  dips
                  squat
                  Calves zitten of staand
                  desnoods nog een isolatieoefening voor borst of rug of schouders

Doe hiervan telkens 2 sets van 15 hh voor twee weken ,dan twee weken 10hh dan 2 weken 5 hh.

Doe dit eens gewoon zo, de week voor je aan de training begint ga je uw 15 - 10 -5 rm bepalen. Neen telkens het juiste gewicht, je mag geen hh meer kunnen persen dan voorzien.

Grtz
                  stil growing

Comment

ik heb jou schema nu een kleine 3 weken gebruikt dus van daar mijn vraag of mijn schema klopt

was erg appart met jou schema te trainen was snel klaar en van 1 oef per spier toch spierpijn
                    niet de spierpijn die ik voor heen altijd had dat ik bijv maandag borst trainde en vrijdag nog pijn had
                    de pijn van jou schema was eigenlijk precies lekker en 2 dagen later weg om weer opnieuw die spier te pakken
                    Who's the Chef

Comment

u schema ziet er goed uit been, het princiepe is simpel, 3x per week u body trainen aan een hoge intensiteit maar aan een klein volume, en zoals je al zelf zegt voelt het lekker aan, plus na twee weken ga je minder hh doen en nog een prikkel geven.

Hou het merendeel bij compound oefeningen en doe zoals ik al zei in mijn vorige post hier en daar een isolatieoefening bij.

Grtz
                      stil growing

Comment

oke snip many thx mate

ik ga het as week proberen
                        das is de "meet " week en de week er na knallen
                        als ik nog vragen heb merk je het snel genoeg hehe

ik hou je op de hoogte
                        Who's the Chef

Comment

HST schema

Ik heb deze discussie gevolgd en ben van mening dat het HST schema er goed uitziet. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe schema's alleen van HST had ik nog nooit gehoord.

Ben ook zeer benieuwd naar de resultaten van Been.
                          Groei, Groeier, Groeist

Comment

Hey beentje hoe staat het ermee bro met het trainen op hst

Grtz
                            stil growing

Comment

aangezien ik uitsluitend naturel train ben ik bang dat ik met de HST
                              trainingsmethode snel overtraind kan raken.
                              ik ben ecto,en bij een normale borsttraining heb ik al gauw 3 dagen spierpijn.
                              dus herstel binnen 48 uur zou aan de krappe kant zijn lijkt mij.

verder spreekt het me wel aan en ik ga het zeker uitproberen!
                              hard as ####

Comment

Ik ben vorige maand ook met Hst training begonnen.
                                Ik ging als een trein totdat ik aankwam bij de 4x 5rep. toen knapte er iets in mijn pols en heb ik twee weken niet kunnen trainen.
                                Verder ben ik er wel positief over.

@Chipie die spierpijn in je borst heb je neem ik aan wanneer je 3 a 4 borst oeffeningen doet.
                                Ik zou het wel een keer proberen want met die Hst training is de spierpijn minder omdat je maar 1 oeffening doet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X