buik kan je wel 3x in de week doen let op dat je rug niet krom gaat trekken
Ectomorf zoekt hulp!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ReyMysterio View PostTsja, dat zal allemaal wel, maar wat is er mis om iemand netjes te woord te staan als hij/zij wat vraagt?
AR staat hier verder buiten en daar gebeuren ook wel dingen die niet horen
Iemand die net begint zit vol met vragen ik neem aan dat jij dat ook had Kat, tenminste op msn vroeg je mij ook om schema's en om hulp heb ik jou toen ook met een houtje het bos ingestuurd?
En dat je zegt "waarschijnlijk" sport hij niet eens zegt al genoeg dat je totaal niks weet van deze persoon.
Pas als je iets zeker weet kun je er wat van zeggen.
Dit is raden en gissen en ik persoonlijk houd niet van dat gelul.
Ik neem aan dat je het zelf ook niet leuk vind als ze van alles van jou roepen ( wij beiden weten het antwoor wel ) dus nee roepen heeft niet veel zin.
Als je niet waarover je praat moet je imo gewoon je bek houden
Ik heb em in eerste instantie netjes te woord gestaan maar kreeg daarna een soortgelijke mail met dezelfde vraag.
Toen ik hoorde dat ie iedereen dezelfde vraag stelde was ik flauw ik ben al zo lui en had mn tijd aan hem verprutst.
En over ar dat daar dingen gebeuren die niet in de haak zijn ben ik het niet met je eens het is hoe je je zelf opstelt pikIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Alles duidelijk en een eventueel vervolg hoort dus niet hier heren...
Het is vrij simpel, iedereen krijgt hier een eerlijke kans los van andere fora.
Jack Bauer27 dient zich uiteraard vanaf nu wél te onthouden van allerlei spammail naar leden, je vragen stel je hier op het forum en dan wacht je netjes de antwoorden af zonder mensen lastig te vallen buiten het forum om!
Hier graag on-topic verder.
Comment
-
een perfect schema kun je wel uit je hoofd zetten.
alles proberen, varieren in reps,sets en snelheid van uitvoering.
fullbody schema,s zoals HST schijnt ook heel goed te kunnen werken(over 6 weken ga ik er zelf mee aan de slag)
en niet te vergeten goed je voeding en rust in acht nemen.hard as ####
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment