Ik wil dmv dit logje m'n vorderingen bijhouden die ik maak met MassFx, ik heb persoonlijk weinig tijd om m'n oefeningen en trainingen neer te posten, dit wordt dus meer een log om te kijken hoe ik gain op een van m'n favoriete supplementen.
Dit is m'n derde keer dat ik hier mee begin, het enige verschil is dat ik dit keer de nieuwe versie probeer van AX, en niet stack met Hyperdrol en/of Retain.
Veel mensen zijn nogal sceptisch over het product, persoonlijk heb ik er hele goede ervaringen mee.
Ik ben vandaag begonnen en zal wekelijks m'n lichaam stats posten en wat deze test booster doet met m'n lichaam.
M'n doel met bb is om rond de 115 kg te eindigen @ 10 % bodyfat.
Hoop deze stats binnen 5 jaar te bereiken.
Stats atm:
- Gewicht: ~100 kg
- Lengte: 1.82m
- Bodyfat: ?
- Trainingstijd: ruim 10 jaar
Overige supps:
- Xtend
- Nox pump
- Supercharge
Doel:
- na 8 weken hoop ik 3kg vvm er bij te pakken.
Verleden:
- Ik heb bij eerdere ax cycles vooral versteld gestaan van de dikte van de aders op m'n bovenarmen, het leek wel of ze d'r uit knalde...daar gaan we dus weer voor.
Dit is m'n derde keer dat ik hier mee begin, het enige verschil is dat ik dit keer de nieuwe versie probeer van AX, en niet stack met Hyperdrol en/of Retain.
Veel mensen zijn nogal sceptisch over het product, persoonlijk heb ik er hele goede ervaringen mee.
Ik ben vandaag begonnen en zal wekelijks m'n lichaam stats posten en wat deze test booster doet met m'n lichaam.
M'n doel met bb is om rond de 115 kg te eindigen @ 10 % bodyfat.
Hoop deze stats binnen 5 jaar te bereiken.
Stats atm:
- Gewicht: ~100 kg
- Lengte: 1.82m
- Bodyfat: ?
- Trainingstijd: ruim 10 jaar
Overige supps:
- Xtend
- Nox pump
- Supercharge
Doel:
- na 8 weken hoop ik 3kg vvm er bij te pakken.
Verleden:
- Ik heb bij eerdere ax cycles vooral versteld gestaan van de dikte van de aders op m'n bovenarmen, het leek wel of ze d'r uit knalde...daar gaan we dus weer voor.
Comment