Dag sporters,
Oke ik ben om.Door jullie gezeik in die individuele trainingslogjes ben ik ook aangestoken,bedankt.
Als ik die trainingslogjes zo volg ziet het er allemaal goed uit.Ik train eigenlijk(ook nooit gedaan)niet specifiek op kracht,maar meer in de vorm van supersets,dropsets,samengestelde sets etc.Vandaar dat ik nooit echt extreem zware gewichten gebruik.
Maar ja als ik dat zo volg in die logjes krijg ik toch ook wel zin om eens puur op kracht te trainen.Ik zal dus vanaf heden ook echte KRACHTtrainingen gaan invoeren in mijn trainingsschema,zo'n 2x per week denk ik.Natuurlijk niet direct elke training omdat ik nu eenmaal van afwisseling hou.
Gisteren begonnen met benen.
Kon niet wachten om weer eens echt zwaar te gaan deadliften,dus ook maar direct mee begonnen.
Deadliften:
8x 80 kg
6 x 100kg
4x 120kg
3x140kg.
Constant ongeveer 1 minuut rust tussen de sets,moet eigenlijk langer maar ik had er zin in.Dus direct na 1 minuut rust de 150 kg pakken.Ja alleen pakken ja,ik kreeg hem niet eens van de grond(slecht).
Maar ik was toch tevreden.
Squaten:
10x 100 kg(ik was al warm)
6x 120 kg
3x 140 kg
Vond het genoeg zo.
Lunges met verhoging:
12x 30kg dumbells
Dit 3 keer.
legg extension s/s front squat:
12x 60 kg 12x 60 kg
Dit 3 keer.
Hamstrings:
Stiff deadlift met dumbells:
12x 40 kg dumbells
Dit 3 keer.
leggcurl met dumbell(voelt super)
12x 30 kg
Dit ook weer 3 keer.
Calves raise:
10x 80kg
8x 120kg
6x160 kg
5x 200kg
Hierna nog schouders/traps in gaintsets getraint,niet echt heel zwaar gegaan.
Ongeveer 70 minuten bezig geweest, voelde goed.
Was compleet anders dan mijn andere trainingen,minder moe maar wel ook een soort power gevoel.
Vandaag flinke spierpijn in mijn reet,hams en ook wel de quats(vooral binnenkant).(oh ja ook in de traps)
Ga vanavond power training borst/rug doen,maar wel in supersetstyle en zo zwaar mogelijk.Dat wordt lachen.
Oke ik ben om.Door jullie gezeik in die individuele trainingslogjes ben ik ook aangestoken,bedankt.
Als ik die trainingslogjes zo volg ziet het er allemaal goed uit.Ik train eigenlijk(ook nooit gedaan)niet specifiek op kracht,maar meer in de vorm van supersets,dropsets,samengestelde sets etc.Vandaar dat ik nooit echt extreem zware gewichten gebruik.
Maar ja als ik dat zo volg in die logjes krijg ik toch ook wel zin om eens puur op kracht te trainen.Ik zal dus vanaf heden ook echte KRACHTtrainingen gaan invoeren in mijn trainingsschema,zo'n 2x per week denk ik.Natuurlijk niet direct elke training omdat ik nu eenmaal van afwisseling hou.
Gisteren begonnen met benen.
Kon niet wachten om weer eens echt zwaar te gaan deadliften,dus ook maar direct mee begonnen.
Deadliften:
8x 80 kg
6 x 100kg
4x 120kg
3x140kg.
Constant ongeveer 1 minuut rust tussen de sets,moet eigenlijk langer maar ik had er zin in.Dus direct na 1 minuut rust de 150 kg pakken.Ja alleen pakken ja,ik kreeg hem niet eens van de grond(slecht).
Maar ik was toch tevreden.
Squaten:
10x 100 kg(ik was al warm)
6x 120 kg
3x 140 kg
Vond het genoeg zo.
Lunges met verhoging:
12x 30kg dumbells
Dit 3 keer.
legg extension s/s front squat:
12x 60 kg 12x 60 kg
Dit 3 keer.
Hamstrings:
Stiff deadlift met dumbells:
12x 40 kg dumbells
Dit 3 keer.
leggcurl met dumbell(voelt super)
12x 30 kg
Dit ook weer 3 keer.
Calves raise:
10x 80kg
8x 120kg
6x160 kg
5x 200kg
Hierna nog schouders/traps in gaintsets getraint,niet echt heel zwaar gegaan.
Ongeveer 70 minuten bezig geweest, voelde goed.
Was compleet anders dan mijn andere trainingen,minder moe maar wel ook een soort power gevoel.
Vandaag flinke spierpijn in mijn reet,hams en ook wel de quats(vooral binnenkant).(oh ja ook in de traps)
Ga vanavond power training borst/rug doen,maar wel in supersetstyle en zo zwaar mogelijk.Dat wordt lachen.
Comment