dikzak log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zet je wel PR's op 1reppers dan ? Kweet niet hoe met jou zit, maar vind het zelf echt compleet awesome als ik een DL PR verbreek, al is het maar met 2,5kg. Feit dat je weet dat je alles hebt gegeven en het gewerkt heeft, das toch super

Maar zowiezo, trillende benen voor DL of SQ is bij mij echt meer regel dan uitzondering, doe het ook pas als 3e oefening dus kijk er hele training tegenop Train ook op gruwelijke manier de SQ+DL op moment dus dat heeft er ook wel wat mee te maken, je weet dat je vorige keer het NET haalde en nu ga je nog zwaarder/harder/sneller whatever en als je dat haalt is toch goed gevoel. Als je nergens PR's zet train je toch weer voor sjaak, dus denk dat je wel moet streven naar een bepaald doel. Zelf heb ik gewoon doelen gestelt in KG's en die wil ik gewoon halen, elk PR kom ik dichter naar die doelen zorgt voor wat motivatie. Enige nadeel is dat het zo gruwelijk moeilijk is om tot die doelstellingen te komen, volgende DL-doel staat op (ongeveer) 2,5kg BW bij mij, nou kan je wel vertellen als ik dat haal is wel ff feest
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ja op 1 rep tegenwoordig, ben wel benieuwd of ik het haal, maar ook niet dat ik er veel mee bezig ben
      Groeten

Comment

Ben het eens met Yawgmoth vind het helemaal geweldig als ik PR gezet heb op een van de grote 3 al is het nog maar zo'n klein verschil van bijv. idd maar 2,5 kg.

Klopt niet helemaal wat je zegt Falstyr want ik train zelf ook meer voor het fysiek maar dat neemt niet weg dat PR's zetten niet vet is. Bovendien geloof ik er ook gewoon in dat als je groot wil worden je ook zware gewichten moet tillen en hoe verder je daarin komt hoe bruter het ook word toch.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

idd, als ik pr haal is het jeaaaaaaaaaaj maar ben ook echt nerveus en bang om te failen bij prs:P

Comment

ik fixeer me zelden op nieuwe pr, ik train gewoon en soms kom het dan in me op terwijl ik bezig ben eens stevig door te gaan en te zien waar ik eindig

is veel plezanter dan je daar dagen druk in te maken, volgens mij zijn er velen de fun kwijt in het trainen of hebben sommige teveel wilde dromen
            No means Try Again

Comment

25-06-2009

thuis UB (gym was nog dicht)

bench press
              8x 40kg
              5x 60kg
              5x 70kg
              3x 80kg
              3x 90kg
              1x 110kg 2e fail
              4x 100kg

cheated db row superset. strict db row
              4x 42kg + 4x 22kg
              2x) 4x 52kg + 4x 22kg

flat db press
              4x 8x 22kg

bb upright row
              3x 8x 30kg

bb curls superset. bench dips
              2x) 8x 35kg + 20x BW

Dit alles in een uurtje dat ik maar de tijd had , samen met maatje van me getraind (zit normaal in belgie op school maar heeft nu vakantie) niet normaal die gast, traint nog geen half jaar (en dan ook heel onconstant, soms alleen met dbs op zn kamer, soms noob gym daar, en vaker sweekends bij mij thuis) en doet nu al 85kg bench en 160kg deadlift @ 16 jaar en 68kg bw.

Comment

29-06-2009

bench press
                8x 50kg
                4x 8x 80kg

pull ups
                5x breed handen van je af
                5x breed handen van je af
                5x smal handen naar je toe
                5x smal handen naar je toe
                (BW= 94kg op nuchtere maag zonder kleren, dus zal @ 4 uur clothed wel zon 95/96kg geweest zijn)

paralel bar dips
                4x 8x BW + rugzak met 5kg

CS T-bar rows
                8x 35kg
                2x 8x 30kg

cable extentions
                3x 8x 20kg

db curls
                2x 8x 16kg

Comment: zo lam als de neten vandaag (van zaterdag opzondag 4 en half uur geslapen, toenwerd ik wakker gebeld door mn trainer voor survival dag die ik was vergeten) omdat ik gister na weinig slaap 21km moest kayaken (en kkon er ook nog es geen ruk van hehe), vannacht sliep ik om een uur of 12 tot 8 uur vanmorgen (werk/rijles) wat in principe genoeg maar niet genoeg om " in te halen" . Trouwens stoere verhalen over ruige studenten(levens) die nachten doorhalen zonder te slapen en shit, leuk voor iedereen maar ik heb mn slaap nodig

Comment

01-07-2009

frontsquat
                  5x 60kg
                  5x 80kg
                  3x 100kg
                  3x 120kg

pronated deadlift
                  3x 90kg
                  3x 120kg
                  3x 140kg
                  1x 160kg

leg curls
                  20x 20kg

leg extentions
                  20x 20kg

seated calf raises
                  20x 25kg

Comment: giggity

Comment

Kijk zo houd ik ervan, beuken op de compounds en ff slopen met 1 setje tot failure (al heb je wss geen fail gehad maar gewoon 20 reps gedaan naja)

Grats met je PR
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Video - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

Comment

3-4-5 juli: Glasplats Toernooi in Sindelfingen!
                        Elk jaar gaan we met onze judoclub mee met een bevriende (en veel grotere) judoclub naar Sindelfingen in Duitsland, om te judoën, maar vooral om lol te maken en te kamperen. Vrijdag avond kwamen we aan om te wegen voor de volgende dag (-20 en -15 judoka's moesten zaterdag) Voor mij was dit alleen maar een formaliteit omdat ik toch ruim onder mijn gewicht zat, met kleren en schoenen gaan staan (95.8kg) dus goed gewogen voor de -100. S'avonds kwam vooral wat bier naar boven, ik drink niet maar zie er wel de lol van in als andere drinken, s'nachts ook nog met wat dronken clubgenoten naar de stad gelopen (zo'n 3 kwartier) om kebab te gaan eten, om 3 uur sliep ik (dus wel nuchter) om de volgende dag om half 8 op te staan om te ontbijten. Rond de middag moest ik judoën in de -20, ik had maar 2 tegenstanders, 1 partij verloor ik na 3 minuten (zat mischien meer in maar die jongen was wel gewoon beter) en 1 partij won ik op vol punt dus 2e plaats, mooie beker (die ik later vergat mee te nemen dus die ligt nog in Duitsland). Toen was het rugby tijd, waarin ik een paar mensen neerschopte met als resultaat zelf een ei op me enkel te hebben. Na het rugbyen moest ik eerst nog wegen voor de volgende dag (senioren). 95.4 dit keer (onregelmatig eten = afvallen) en toen was het bbq tijd, daarna nog wat rondgehangen, mezelf voor mijn oog geschoten met iemands corona flesje (hun kregen hem niet open, ik hem open gemaakt via fietsen rek, knalt ie tegen mn eigen oog) en rond 12 uur gaan slapen. Volgende dag weer om half 8 op, ontbijten, kijken naar de -17 (mijn broertje werd 3e, wat voor hem tegenvalt maar opzich helemaal niet slecht is) en daarna zelf een pak over de broek krijgen van de senioren (2x vet verloren). Toen terug naar huis gereden, rond 1 uur thuis (450km + "stau" = langrijden) gaan slapen tot 12 uur en dus weer fit opgestaan. Er is nog veel meer gebeurd maar dit wel een beetje het enige wat enigsinds interessant is voor "buitenstanders" dus ik laat het hierbij (www.budocluboudgeleen.nl of www.jchercules.nl komen waarschijnlijk wel hele verslagen op minus het drankgebruik omdat dat ouders mischien afschrikt hun kinderen mee te laten gaan)

06-07-2009

bench press
                        5x 30kg
                        5x 60kg
                        10x 70kg
                        8x 90kg
                        6x 90kg

flat db press
                        2x 8x 27kg
                        12x 22kg

db flyes
                        2x 8x 12kg
                        30x 7kg

db curls
                        2x 8x 17kg

bb curls
                        2x 8x 30kg
                        21en met 20kg

Comment: leuke training thuis, pompuuuh jeweetZelLUf, woensdag gewoon LB en dan vrijdag rug/triceps.

Comment

rug + triceps

09-07-2009

pull ups
                          8x wide grip pull ups
                          http://tinypic.com/player.php?v=30jn3gk&s=3
                          7x smal grip pull ups
                          5x smal grip chin ups

CS T-bar rows
                          3x 8x 25kg

cable rows
                          4 sets

pulldown behind the neck
                          4 sets

oldschool rows (rechtopstaande db row + shrug)
                          3x 8x 16kg

upright rows
                          8x 35kg
                          20x 20kg

smal banken
                          8x 50kg
                          8x 70kg
                          http://tinypic.com/player.php?v=24lue4m&s=3
                          8x 80kg
                          http://tinypic.com/player.php?v=34oojs9&s=3

cable extentions
                          4x 8

dip machine
                          3x 8x fullstack

Comment

small banken is je armen meer langs het lichaam mee ik?

waarom pulldown bhind neck en niet gewoon chest

Comment

ik doe ze beetje tussen normale bench en naast lichaam in idd zie ik:P

kvind front pulldown to chest kut, met v-bar kan ik geen full rom maken (te lange kabel) en kvind pdbtn wel chill

Comment

13-07-2009

bench press
                                warm up
                                2x 8x 85kg
                                6x 85kg

incline db press
                                8x 20kg
                                7x 30kg
                                8x 22kg

paralel bar dips
                                3x 8x BW (= 96kg clothed)