dikzak log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja idd daar hebben jullie gelijk in, is nu alweer gedeeltelijk goed gepraat, normaal is hij juist wel een doorzetter, minder fanatiek als ik maar hij doet normaal wel zn ding... mn deadlift vandaag was trouwens pr:P al zit er veel meer in als ik me niet eerst had leeg gesquat

Comment

Jah wat het probleem is, als je trainingspartners wilt waar je wat aan hebt moet die tenminste op jou niveau of hoger zitten of je moet idd telkens even gaan halen als ze moeten spotten. Soms heb je geluk en trainen ze mee met jou schema, maar meestal hebben ze 2x per week borst bicep buik dag en tja, dat doe ik nou eenmaal niet

Verder begrijp ik je bench verhaal wel, die hangt bij mij ook stil en er is niks zo vervelend als iets trainen zonder vooruitgang.

Vind dat we eigenlijk een Bodynet gym moeten hebben, hoe relaxt zou dat zijn

Sorry aan de TS voor de vervuiling ik houd er nou mee op
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

niet erg die vervuilling, vind reacties wel leuk

je kan toch nooit iemand vinden die sterker is dan jij, want dan ben jij weer slapper dan hij en heeft hij niks aan jou:P de sterkste man @ mijn gym is pakken sterker dan ik (5x 230 dl, 2x 185 squat, 12x 110 bench) maar is toch geen goede trainingspartner voor mij omdat hij al 53 is en juist is aan het afbouwen (hijs nog veel sterker geweest) of iig zn best doet om "lekker wat te blijven doen" terwijl ik juist mn totaal wil verdubbelen nog minimaal:P

Comment

Klinkt als de ideale om mee te trainen. In het begin zei me pa :"ik train wel beetje met jouw gewichten mee". En steeds als ik dacht hem ingehaald te hebben gooide hij er nog 20kg op. Fucking motiverend om de jacht te openen op die gewichten. En nu pak ik hem terug

Daarnaast kun je veel leren van iemand die meer kan dan jij.

Comment

nou wat je motiverend noemt, als ik net klaar ben met deadliften (toen ik 1x 200 deed, blij was ik met mn pr, zon paar maanden terug) doet hij hem onopgewarmd 5x:P

Comment

Originally posted by dominiquejanssen View Post
              nou wat je motiverend noemt, als ik net klaar ben met deadliften (toen ik 1x 200 deed, blij was ik met mn pr, zon paar maanden terug) doet hij hem onopgewarmd 5x:P
              niet zo slim van hem he
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                niet zo slim van hem he
                true

badr als plaatje? pfff beste vechter die dr is maar grootste arrogante klojo ook (wat ik dan van hem zie, ken hem nie persoonlijk)

Comment

beter arrogante klojo dan binnen 50 sec knock out in volle arena
                  Groeten

Comment

nog beter niet arrogante normale huisvader, meerdere keren kampioen + @ 38 jaar nog in de top meedraaien

trouwens, knock out? dan heb je meer gezien dan ik sem werd overklasst maart vond dat scheidsrechter nogal snel wel

Comment

Kijk ook even hoe hij mma vechters afzeek en vervolgens in zijn eigen discipline finaal werd uitgewoond door een mma vechter die de handschoen even oppakte.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by dominiquejanssen View Post
                        nog beter niet arrogante normale huisvader, meerdere keren kampioen + @ 38 jaar nog in de top meedraaien

trouwens, knock out? dan heb je meer gezien dan ik sem werd overklasst maart vond dat scheidsrechter nogal snel wel
                        best wel off-topic dit, maar goed was wel echt knock out, sem zei het zelf ook: "mijn hersenen zeggen nee, maar mijn hart zegt doorgaan."
                        Groeten

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Tja let's face it, denk dat iedereen hartstikke ongemotiveerd is voor zware squats en DL's. Zonder gein ik sta echt vaak te trillen op me benen als ik moet squatten of DLen voor PRs. Geen motivatie maar gewoon doorzetten moet je kunnen, als je geen doorzetter bent wordt trainen ook niks, laat staan zware shit.

Als hij je tegenhoud bij je training dump je hem maar in de bicep curl hoek terwijl jij je squats doet, hoef je niet boos om te worden Maten van mij trainden eerst ook mee, maar vonden BOR's/SQ's/DL's gewoon te zwaar dus die moet je dan maar dumpen tijdens het trainen. Niet iedereen heeft dezelfde discipline als jij helaas en je moet er maar het beste van maken, denk dat iedereen hetzelfde probleem heeft.

Suc6
                          Hmm.. vreemd ik meestal juist niet wachten om een PR zetten voor bijv. DL of SQ. Sta dan ook wel is te trillen op m'n benen maar dan juist meer van opwinding
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                            Hmm.. vreemd ik meestal juist niet wachten om een PR zetten voor bijv. DL of SQ. Sta dan ook wel is te trillen op m'n benen maar dan juist meer van opwinding
                            doet zo'n PR jullie echt zo veel of doet het mij gewoon weinig? ben nou nooit echt opgewonden als ik DL PR ga zetten of gezet heb
                            Groeten

Comment

doet zo'n PR jullie echt zo veel of doet het mij gewoon weinig? ben nou nooit echt opgewonden als ik DL PR ga zetten of gezet heb
                              Dat is het verschil tussen iemand die meer voor het fysiek traint ipv kracht. Ik lig vaak al dagen van te voren in gedachte de beweging te doen met het gewicht van nieuw PR. Of zoals de laatste tijd de nacht er voor.

Tenzij het om bankdrukken gaat. Ik zit nu al zo van...bleh morgen benchen. totaal geen zin in.

Comment

komt denk vooral omdat het voor mij soort van 2e sport is
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X