Pins nieuwe plan de campagne

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pins nieuwe plan de campagne

Ja ja ja, ik heb een nieuw plan de campagne. Nou ja, plan is wellicht een ie**************** groot woord, maar ik heb in ieder geval wat kleine dingetjes omgegooid. En aangezien mijn vingers inmiddels typeverslaafd geworden zijn, voelde ik mij gedwongen een log te openen.

Typeverslaafd? Ja, typeverslaafd. En klikverslaafd. Kom ik zo op terug, dan zal ik dat ei even leggen.

First things first, voeding en training.

Voeding:
    IF. Punt. Nou ja, geen punt. Ik ben niet zo goed in de daadwerkelijke uitvoering van punten. Dus ook maar wat achtergrond.
    Eind juli/ begin augustus twee weken vakantie gehad. Vooral niet op mijn voeding gelet. Los van het feit dat het erg lastig was redelijk fatsoenlijk te eten* had ik er ook gewoon geen zin. Het enige dat standaard was, was een flinke berg havermout 's ochtends, nadat mijn darmen na drie dagen witbrood begonnen te klagen.
    Enfin, niet op mijn eten gelet dus, maar voor mijn idee toch wel redelijk ver boven behoefte gegeten. Ben alleen niet heel veel vetter of zo teruggekomen (en nee, ik klaag niet, is slechts een constatering).
    Goed. IF dus. Nog steeds. Het is gewoon erg prettig. Tot een uur of twee a drie geen gezanik met eten nu, eten dan, eten zus, eten zo. Ik neem voor één 'maaltijd' wat dingetjes mee naar werk, in plaats van eerst voor vier. En zelfs die ene maaltijd vergeet ik weleens (zie mijn ei) en dan heb ik behulpzame collegae die me erop wijzen dat het tijd is om een Luucje te doen** of een vloeibare taart*** weg te werken. Altijd handig.

Training:
    DC was leuk, maar het was tijd voor iets anders. Dus terug naar de fullbody weer. Heb een schemaatje gemaakt voor drie dagen. Niks fancies. Iedere dag een soort squat, een soort deadlift, een soort pulldown, een borstoefening, een schouderoefening, en dan nog wat rows en dips verdeeld (dus niet iedere dag). Alles 3x10 met weinig rust.
    Damn wat zag ik tegen die 3x10 op na het DC-en.
    Damn wat was het heerlijk om weer fullbody te trainen, ondanks de 3x10.
    Heb nu alle drie de dagen één keer gehad en moet even schuiven met wat oefeningen om het helemaal prettig te maken.
    En, OMFG, ik ben gewoon structureel cardio aan het doen. Waarom de OMFG? Omdat ik werkelijk waar een schurfthekel aan cardio heb. Maar goed, mevrouw wil nog wat vet kwijt en dus moet er een kcaltekort worden gecreëerd. En ja, dat kan ook zonder cardio. Maar mevrouw vond het toch ook wel voordelig dat er ook weer iets van conditie opgebouwd zou gaan worden. Bovendien heb ik laatst (lees: een hele tijd geleden) iets gelezen over het creëren van een kcal tekort met alleen voeding of met cardio erbij. Weet niet meer precies hoe het zat, maar stel je gooit cardio in je schema én meer voeding, maar je hebt alsnog een tekort van 400 kcal, dat dit beter/gunstiger/effectiever/whatever zou zijn dan puur op basis van voeding een tekort van 400 kcal te creëren. Er staat me een term G-flux bij. Zegt iemand dat wat? Geen zin om dat nu op te gaan zoeken. Geen idee meer hoe het precies zat, maar who cares, door die cardio kan ik meer eten .
    Goed, cardio dus. HIIT. Op de fiets. Killing.

Probleem:
    Probleem? Hoort dat ook bij een plan de campagne? Helaas in mijn geval wel. Mijn rug is namelijk niet echt beter aan het worden (=eufemisme). Oftewel, mevrouw heeft volgende week een afspraak met een manueel therapeut.

Mijn ei:
    Werk. Druk. Sinds de vakantie dagen van 10-10,5 uur. Zo druk, dat ik dus soms vergeet te eten. Vermoeiend? Ja. Het is wel een bijzonder leuk project waar ik mee bezig ben en dat maakt het een stuk minder erg. Maar toch hakt het erin. Maar goed, vingers zijn dus inmiddels type- en klikverslaafd geworden. De polsen beginnen te miepen en ik heb een tabletdingetje gekregen op werk om wat af te wisselen met die stomme muis.

* Redelijk lastig fatsoenlijk te eten? In Kroatië? Waar ze zo veel vis hebben? Ja. Je betaalt namelijk niet weinig voor een pietepeuterig stukje vis.
    ** Een Luucje doen: Luuc is een collega die tussen de middag zijn brood belegt en na het beleggen van het brood ook nog losse plakjes beleg eet. Collegae vinden dit nogal vreemd en hebben dit gedoopt tot 'Een Luucje doen'. Nu eet ik regelmatig een pakje rosbief weg (zonder brood dus) dus mijn collegae wijzen mij er rond twee uur/ half drie op dat het tijd is weer een een Luucje te doen.
    *** Vloeibare taart: mijn whey met cookies and cream smaak. Mierzoet. Vloeibare taart dus. Hoewel een nieuwe collega het vindt ruiken naar aardappels die te lang hebben opgestaan.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Iedere dag een soort squat en dan ook nog HIIT op de fiets. Brrr... ik ben blij dat ik jouw benen niet ben!

Comment

Originally posted by Emagix View Post
      Iedere dag een soort squat en dan ook nog HIIT op de fiets. Brrr... ik ben blij dat ik jouw benen niet ben!
      Mja, punt is dat ik momenteel niet zo zwaar durf te gaan op de squat in verband met rug dus dan heb ik wel wat over in de beentjes voor een fietsje .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

En ik ga zo dadelijk een tuukje doen.

Comment

Ik doe zo vaak 'een luukje'. Vinden mensen dat tegenwoordig ook al raar? Het moet niet gekker worden.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

whey met cookies en cream?? ben&jerry's whey?? vertel!!
            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Hahaha da's toevallig! Ik stap na Tunesie ook weer over op fullbody! Wat ik overigens heerlijk trainen vind. HIIT is in jouw geval misschien wel wenselijk ja omdat het waanzinnig conditie opbouwt na al die uren duf voor die PC gezeten te hebben. Een luucje doen klinkt op zich niet vreemd (denk maar aan de kids die een plakje worst krijgen bij de slager) alleen die vloeibare taart lijkt mij wat minder (cookies & cream vind ik niet echt lekker, ben meer een frambozenman).
              Ik wens je iig veel succes de komende tijd, en hou ons op de hoogte!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by jordy View Post
                Ik doe zo vaak 'een luukje'. Vinden mensen dat tegenwoordig ook al raar? Het moet niet gekker worden.
                Ja, dat vinden ze raar.

Originally posted by dfuse View Post
                whey met cookies en cream?? ben&jerry's whey?? vertel!!
                Wat moet ik vertellen? Het is whey met cookies and cream smaak. Klinkt leuk, maar na drie shakes heb je het wel gehad met de smaak. In mijn geval dan.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Hahaha da's toevallig! Ik stap na Tunesie ook weer over op fullbody! Wat ik overigens heerlijk trainen vind. HIIT is in jouw geval misschien wel wenselijk ja omdat het waanzinnig conditie opbouwt na al die uren duf voor die PC gezeten te hebben. Een luucje doen klinkt op zich niet vreemd (denk maar aan de kids die een plakje worst krijgen bij de slager) alleen die vloeibare taart lijkt mij wat minder (cookies & cream vind ik niet echt lekker, ben meer een frambozenman).
                Ik wens je iig veel succes de komende tijd, en hou ons op de hoogte!
                Gracias en will do.

Comment

Even over die luucjes, dit is natuurlijk gevaarlijk als je in de cut zit. Beleg zelf mijn brood in de avond altijd en neem het in een bakje mee, zonder aanvullende plakjes wel zo veilig.

Enneh, succes met je schema dame
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                    Even over die luucjes, dit is natuurlijk gevaarlijk als je in de cut zit. Beleg zelf mijn brood in de avond altijd en neem het in een bakje mee, zonder aanvullende plakjes wel zo veilig.

Enneh, succes met je schema dame

Euhm, luucjes gevaarlijk? Ik eet gewoon een pak rosbief, geen brood. Het is niet zo dat ik van plan ben een x aantal boterhammen met beleg te nemen en daarnaast nog eens extra beleg.

En dank u!

Comment

Ah op die fiets, ik had eerst een extreem lowcarb cut en toen at ik ook gewoon een pakje rosbief. Zolang het ingecalculeerd is maakt het ook geen zak uit idd

enne graag gedaan
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Vakantie is ook wel een beetje om de structuur even te laten voor wat het is.

Moet er zelf ook niet aan denken om op de vakantie elke dag maar weer bezig te zijn met mijn voeding.
                        Who's the Chef

Comment

Plan de campagne? Dus er is een campagne? Wat is het doel en wanneer is het bereikt?
                          Je tekst maakt me nieuwsgierig.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Zo druk en dan toch nog tijd om te netten.

Maare wat is de diagnose qua rug ,spierpijn, knopen, moet er gekraakt worden..???
                            En suc6 met het behalen van je doelen.

Ik ga even 2 luucjes doen

*edit*

Lekker met z'n alle full body...
                            Last edited by moscomau; 26-08-2009, 16:08.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                              Plan de campagne? Dus er is een campagne? Wat is het doel en wanneer is het bereikt?
                              Je tekst maakt me nieuwsgierig.
                              Heb je de campagne nog niet gezien? Linda for President? En ik heb mijn campagneteam nog zo achter de broek aangezeten om deze campagne ook bekendheid te geven in Tokio...

Originally posted by moscomau View Post
                              Zo druk en dan toch nog tijd om te netten.

Maare wat is de diagnose qua rug ,spierpijn, knopen, moet er gekraakt worden..???
                              En suc6 met het behalen van je doelen.

Ik ga even 2 luucjes doen

*edit*

Lekker met z'n alle full body...
                              Dinsdag heb ik de eerste afspraak bij de manueel dus dan zal ik het wel gaan horen .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X