tommyy's logje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    zoiets als in dit filmpje: YouTube - www.TigerFitness.net Lat Pull down followed by flexing, dus redelijk wijd, wel hang ik iets meer naar beneden maar let er nog wel steeds op dat ik vooral mijn ellebogen naar achter druk

    Owjah en ik ga met de stang tot aan de borst, dus verder als in dit filmpje

    Comment


    • #32
      Vandaag matige training gehad, heb zo af en toe licht gevoel in mjin hoofd, koud maar toch zweten wat ik nu weer had. Dit heb ik weleens na het eten, denk dat het zelf komt doordat er teveel bloed naar mijn maag gaat waardoor ik licht in mijn hoofd word, rare is echter nog steeds dat ik het maar heel af en toe heb.

      Maarjah de training:

      Benen:
      - squat: 8 x 40, 8 x 60, 8 x 70, 8 x 80, 8 x 90,
      - lever leg extension, 3 setjes van 12 reps 85 kilo
      - hamstrings in de machine, zoek de naam niet op te zoeken, gewicht weet ik ook niet meer.
      - standing calf raises 3 x 12 65 kilo

      biceps:

      - seated preacher curls 3 x 8 30 kilo
      - cable biceps 3 setjes

      En toen al gestopt.

      Comment


      • #33
        Ik weet niet goed uit te leggen wat, maar ik zie iets vreemds aan die vent.

        Comment


        • #34
          @ Knulletje
          Er klopt gewoon geen hol van welke verhouding dan ook.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

          sigpic

          "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

          Comment


          • #35
            Originally posted by Knulletje View Post
            Ik weet niet goed uit te leggen wat, maar ik zie iets vreemds aan die vent.
            ?, hoop dat je het filmpje bedoelt

            Comment


            • #36
              Beetje vaag lichaam idd.
              Owner of the Iron Playground.

              Comment


              • #37
                Vandaag weer training A gedaan, deadliften langzaam opgewerkt, tot 100 kilo, toen singles gedaan tot 120 kilo en daarna weer afbouwen, totdat ik nog 12 x 60 kilo deed, nouw dan zweet je je kapot
                Geode manier om af te wisselen in reps? Ik doe vaak setjes van 8 tot 12 x en doe zo af en toe ook flink wat 1 reppers. Wissel dus zeer veel af. verder niet echt heel interessante training, morgen weer biceps en benen. En owjah, hoorde dat er bij ons nieuwe apparaten bij kwamen, en nee geen cardio apparaten, die staan er al zat. Er kwamen wat gewichten bij en nog enkele kracht apparaten, hoop persoonlijk op een hack squat, los squat rek en zon liggende hamstring machine.

                Comment


                • #38
                  Leg curl machine denk ik dat je bedoeld?
                  Owner of the Iron Playground.

                  Comment


                  • #39
                    Jep maar dan liggend in plaats van degene die we nu hebben.

                    Comment


                    • #40
                      pfft dat is dubbelop. Hoop dan op zo'n glute ham raise machine

                      Comment


                      • #41
                        Dat zou ook welkom zijn maar ik had gehoord dat je beter kan afwisselen en dat de liggende variant beter is om je hamstrings te trainen, der kwamen zo'n 10 kracht apparaten bij dus er is hoop.

                        Comment


                        • #42
                          Hoop maar op een squat rek als jullie die nog niet hadden.

                          Trouwens in de laatste seconde op dat filmpje zie je zijn kuit :P. Wat een lachtertje
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

                          Comment


                          • #43
                            los squat rek zou ook wel tof zijn maar waar ik fitness zijn ze gebonden aan een leverancier en het is een commerciële fitness, er is bij ons best veel vraag naar een los squat rek maar dat is blijkbaar niet haalbaar ofzo, ze konden niet iedereen zijn persoonlijke wensen inwilligen, omdat anderen ook weer een nieuw cardio apparaat willen, terwijl we al rijen met loopbanden, fietsen, steppers en roeiapparaten hebben.

                            Comment


                            • #44
                              Kut cardio wijven allemaal.
                              bij ons in de gym is er een mega ruimte voor cardio en maar een klein kamertje voor echt knallen.
                              Heel erg jammer.
                              De gyms van tegenwoordig zijn gemaakt voor huisvrouwen die jarenlang cardio willen doen daarna een kop koffie drinken en kei hard zitten te praten. en na jaren nog steeds geen resultaat zien en het raar vinden.
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

                              Comment


                              • #45
                                Net weer getraind, verlsag komt later in de avond.
                                Heb in ieder geval een dikke pr op de deadlift, pr was 130, nu deadlifte ik 145 kilo.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X