Leo's Push/Pull log: cutting style

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

http://forum.bodynet.nl/oefeningen/3...-moeilijk.html
    Wat betere uitleg van mij over de verschillen in squat.

En ja jij ook zal baat hebben bij het aanleren van powerlift squat. Mensen denken dat het slecht voor je is, maar er zijn nog nooit rug klachten, knie klachten of andere ongein van gekomen. Mensen zijn wel vaker geneigd om bij olympisch squaten de stang in beweging te brengen door eerst hun onderrug iets omhoog te brengen. FOUT...je moet ALTIJD hamstrings aanspannen en omhoog komen en dan komen de quads vanzelf er bij. Je rug doet geen reet tijdens het squaten behalve voorkomen dat je omvalt. Zodra je de rug gebruikt om te helpen met het verplaatsen van de stang ga je allerlei klachten krijgen die je niet wilt.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      De rest-pause sets ja. Succes morgen chiefo. Alkmaar, rotzooi natuurlijk.
      Originally posted by Pinada View Post
      Succes!
      Originally posted by LittleMofo View Post
      Nette training die laatste, suc6 voor vandaag !!
      Thnx

En ik heb hem gehaald 2 fouten, en dat zonder te leren

Heet dit een pl squat omdat je zo ver naar voren zakt of wat?
      Als ik zo train krijg ik iig alln maar negatieve kritiek.
      **filmpje**
      PL squat, omdat je een wide stance hebt en de bb laag draagt. Als de stang laag is, kan je verder naar voren hellen, voor dezelfde belasting van de onderrug. Verder sluit ik me bij het advies aan van die homo met zn meisjesstem

TS

Ik wil je topic niet vervuilen dus als je dit liever niet hebt kan ik het el laten
      vewijderen denk ik ?
      Boeit me niks man, lul maar een eind weg Netjes dat je het vraagt in ieder geval
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
        Thnx

En ik heb hem gehaald 2 fouten, en dat zonder te leren

Woop-die-fuck-ing-doo. Congrats!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hehe inderdaad, thnx

Nou nog ff snel voertuigbeheersing en verkeersdeelname halen en we kunnen lekker knallen deze zomer

Iets in de trand van het volgende gaat er in de schuur komen:

http://www.yamaha-motor.nl/designcaf...m71-222455.jpg
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Hehe inderdaad, thnx

Nou nog ff snel voertuigbeheersing en verkeersdeelname halen en we kunnen lekker knallen deze zomer

Nice! Mijn ma heeft een motorzaak... Heb 1 keer daar op een motor(tje) gereden, maar toen had ik zelfs mijn rijbewijs B niet... Drama was dat
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hehe inderdaad, thnx

Ben jaloers! Wil ook echt graag mijn motor rijbewijs.

Comment

Dat ziet er stoer uit

Gefeliciteerd!
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Nice! Mijn ma heeft een motorzaak... Heb 1 keer daar op een motor(tje) gereden, maar toen had ik zelfs mijn rijbewijs B niet... Drama was dat
                  Hehe, niet op je bakkes gegaan?

Originally posted by Silk View Post
                  Ben jaloers! Wil ook echt graag mijn motor rijbewijs.
                  Begin dan! Als je 21 bent mag je op een zware motor

Originally posted by Ashley View Post
                  Dat ziet er stoer uit

Gefeliciteerd!
                  Thnx

Comment

Gefeliciteerd man

Comment

Misschien een idee om groene thee caps/ EGCG caps toe te voegen. Stimuleren de vetverbranding ook altijd.
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

of je gaat naar de indische toko of turk ergens op de hoek...koopt een zak vol met groene/zwarte thee bladeren en maakt thee die je op drinkt

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          Misschien een idee om groene thee caps/ EGCG caps toe te voegen. Stimuleren de vetverbranding ook altijd.
                          Ik ga caffeine cyclen over een tijdje, groene thee komt er misschien ook wel in dan

Comment

Ok succes he
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Hehe, niet op je bakkes gegaan?
                              Nee dat niet. Ik mocht van mij een rondje om het bedrijventerrein op een motor. Was al een drama om weg te kunnen rijden zonder dat dat ding afsloeg (wist ik veel wat een koppeling deed), maar na een stuk of twintig keer proberen zat er eindelijk beweging in. Maar ik wist niet dat je moest schakelen. Ik wist niet eens wat schakelen was. Dus ik in zijn 1 als een idioot gas geven. En maar niet begrijpen waarom dat ding zo'n takkeherrie maakt, maar niet harder gaat .

Comment

Vanochtend weer eens ongelovelijk lopen shinen op mn bestuursrecht tentamen

Mag godverdomme ook wel, want het is het enige van dat ik dit half jaar heb gedaan (nou ja, gedaan, geen boeken, helft van de hoorcolleges gevolgd en geen werkgroepen gedaan). Samenvatting gelezen, oude tentamens gemaakt en knallen Sowieso dat ik wel een 6 heb.

Straks ff werken en vanavond rond 7 ga ik de training doen die op de 3e blz vermeld staat. Allemaal een beetje uitgesteld, aangezien ik moest leren voor mn tentamen en is ook helemaal niet erg, want begon al een beetje tekenen van overtrainen te merken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X