Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
90 min is niets. Teminste qwa energie niet als je een beetje conditie hebt.
Ik doe zelf ook max 90 min en ga zelfs vooruit nu ik cut, en nee niet door aas want dan kan nog
niet inkicken
90 min is niets. Teminste qwa energie niet als je een beetje conditie hebt.
Ik doe zelf ook max 90 min en ga zelfs vooruit nu ik cut, en nee niet door aas want dan kan nog
niet inkicken
Inderdaad, ik train in de cut 3,5 uur gemiddeld lekker zweten jonge!
Timewise is 90 minuten anders aardig lang. Zou eerder DC-georiƫnteerd spiergroepen aanpakken (gewoon tot positieve fail, stretch, klaar).
Gewoon de rest-pause sets? 90 Minuten is inderdaad te lang, ik ga dit inkorten tot 60-75 minuten. Als ik tabata's doe, zelfs nog iets korter.
Dinsdag komt de 2e training:
Pull A)
Deadlifts: 160 kg
Glute/Ham raises: 3 sets van de grond
Lat pulldown wide: 80 kg (met goeie techniek)
Bent over row wide: 80 kg (met goeie techniek)
Incline dumbell curls: 14 kg
cable side raises: 15 kg
Russian twists: 14 kg
Ben heel benieuwd of ik nog wat goeie techniek kan laten zien. Wel weinig rust ga ik hebben, want moet om 5 uur op voor mn motor theorie. Hopelijk haal ik hem Fucking alkmaar moet ik zijn.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Ben heel benieuwd of ik nog wat goeie techniek kan laten zien. Wel weinig rust ga ik hebben, want moet om 5 uur op voor mn motor theorie. Hopelijk haal ik hem Fucking alkmaar moet ik zijn.
Succes!
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Klopt maar het probleem bij mij is dat mensen zeggen dat ik te ver naar voren buig. Het is trouwens niet mijn bedoeling om te bashen want vind zijn squat wel goed helemaal met dat gewicht. Maa rik kijk nu vooral rond hoe ik het doe en welke reacties ik erop krijg en dat ga ik dan vergelijken met hoe een ander het doet.
Powerlift squat ga je naar achter zitten en doe je paralel. Je onderbeen blijft praktisch staan waar het staat en komt niet naar voren. Door naar achteren te gaan zitten gebruik je meer hamstring. Deze spier heeft potentie vele malen sterker te zijn dan de quads. Ook draag je de stang laag op de achterkant schouders. Dit heeft gevolgd dat je meer kunt squaten.
Olympisch en bodybuild manier van squaten ga je niet naar achteren zitten, maar naar beneden. Het onderbeen komt naar voren en in sommige gevallen komt de knie dan voorbij de tenen. Om te zorgen dat je evenwicht blijft houden draag je de stang niet op de schouders, maar ligt hij boven op de trapezius. Omdat je naar beneden zit gebruik je meer quads dan hamstrings. Olympiers doen dit omdat ze in deze houding komen na het cleanen van het gewicht en sterke quads nodig hebben als ze het gewicht moeten front squaten. Bodybuilders doen het omdat ze zo beter hun quads trainen.
Als je te ver naar voren buigt heb je slechte techniek en/of te zwakke rug. In geval van Luppie vermoed ik beiden. Geen aanval in geval er weer gezeurt gaat worden.
Ik heb reusachtige benen gekregen van Powerlift Squaten. En ze zijn niet 80+ cm alleen vanwege al dat vet wat er op zit. Dus ik vind de bodybuild manier van squaten voor losers. En olympisch squat heeft tenminste nog een nut voor de olympiers.
Zou het voor mij ook wegelecht zijn dan nu ik altijd ruck klachten heb? En naar mijn idee een zwakke core? Ik ben namelijk bag dat ik dan eerst met de benen omhoog kom en dan pas met de rug.
Wat ook te zien is in veel filmpjes van mij. Daarom doe ik nu eingelijk frontsquat zodat ik wel rechterop blijf zitten en heb nu meer last van mijn buik dan van mijn rug, best vaag.
TS
Ik wil je topic niet vervuilen dus als je dit liever niet hebt kan ik het el laten
vewijderen denk ik ?
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment