Dat klopt ja. Vult lekker en ik vind het lekker.
Pinada log v3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik mik weleens 1 augurk door de tonijnsalade, als smaakmaker. Meer dan dat wordt het me te veel. Net als kappertjes, heerlijk als smaakmaker."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
http://www.brandjes.info/Recepten/images/kappertjes.jpg
http://www.ingredienten.nl/images/in...tjes-large.jpg
Zit ook in een potje normaliter."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Merk je verschil in hydrolisaat v.s. isolaat?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by STED View Postja ik heb het net ook wel even gegoogeld maar ik bedoel is het qua smaak met andere groentes te vergelijken?
Originally posted by GeneralIx View PostMerk je verschil in hydrolisaat v.s. isolaat?
Het is lekkerder . Als ik de verhalen mag geloven ervaren mensen die hydrolisaat nemen een betere pomp in vergelijking met isolaat, maar daar kan ik me toch niet bij aansluiten."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ik doe refeed. Normaliter alleen koolhydraten uit groente en als ik het gevoel heb een refeed nodig te hebben dan mik ik er ergens havermout en rijst of zo bij.
Enige keren dat ik er last van heb is de dag na de refeed, dan ben ik slapjes. MAar van het kh-arm eten an sich heb ik helemaal geen last verder."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Bij gebrek aan gym vandaag thuis maar weer even wat gedaan. Gewoon, om wat gedaan te hebben. Ik heb intervalachtig iets gedaan met verschillende oefeningen. 30 seconden zoveel mogelijk herhalingen, 30 seconden rust. Zoiets was het:
1. Db snatch links
2. Db snatch rechts
3. Backward lunge en dan meteen een squat er achteraan
4. Zelfde als 3 maar dan de andere kant
5. Jump squats
6. Box squats (maar ik heb geen box dus ik heb de salontafel misbruikt)
7. Afwisselende backward lunges
8 t/m 14. Zie 1 t/m 7
15. Jump squats
Ach, ik heb weer wat cardio gehad.
Misschien straks nog even burpee tabata's. Gewoon, omdat het kan ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Aangezien ik vrij ben kan ik lekker 's ochtends trainen wanneer het nog lekker rustig is.
Dus ik ben vanochtend gaan trainen. Er waren drie anderen, allen kerels. Muziek was uit want één van hen houdt van stilte dus ze hadden afgesproken dat de muziek pas om half negen aan zou gaan.
Nou is de man in kwestie sowieso een beetje een geval apart. Ik heb hem al vaker gezien en dan begint hij te klagen over dat hij zus en zo geen vooruitgang boekt. Dan spui ik wat ideetjes en dan is de standaard reactie: "Jaaaaa, dat weet ik wel, maar dat is echt niks voor mij." Ben ik bezig met een fatman pull-up of LPD, komt hij naar me toe: "Ja dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar na twee weken liep ik tijdens het hardlopen opeens tegen lantaarnpalen aan, omdat ik zo breed werd."
Momenteel traint de beste man alleen nog maar borst. En dan het liefst met zo'n klein mogelijke ROM. Enfin, ik was aan het trainen, deed aan het eind de glute bridge en de CGBP om en om. Na de tweede set CGBP kwam ik overeind en zei hij: "Kijk eens niet zo boos". Waarop ik zei dat dat niks met boosheid te maken had maar met vermoeidheid en pijn.
Waarop hij zegt: "Weet je, ze hebben hier ook gewichten gevuld met helium. Daar staat tien kilo op, maar ze wegen een stuk minder, misschien moet je die eens gebruiken." Waarop de drie kerels (de andere twee zaten in de buurt) allemaal in de lach schoten.
Ik zei toen, vriendelijk lachend: "Goh, misschien is dat wel iets voor jou dan, kun je een keer met een fatsoenlijke ROM trainen."
Poephoofd dat het is.
De cijfers:
Power squat en db press hammer grip om en om:
Power squat
90 kg
11-9-8
Db press hammer grip
2x 14 kg
12-9-7
Volgende twee oefeningen ook om en om:
Bulgarian split squat
2x 16 kg
12-9-7
Standing MP
24 kg
12-9-7
Glute bridge
70 kg
12-10-8
CG BP
25 kg
12-10-8
Daarna nog even wat cardio.Last edited by Pinada; 06-05-2010, 08:23."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostAangezien ik vrij ben kan ik lekker 's ochtends trainen wanneer het nog lekker rustig is.
Dus ik ben vanochtend gaan trainen. Er waren drie anderen, allen kerels. Muziek was uit want één van hen houdt van stilte dus ze hadden afgesproken dat de muziek pas om half negen aan zou gaan.
Nou is de man in kwestie sowieso een beetje een geval apart. Ik heb hem al vaker gezien en dan begint hij te klagen over dat hij zus en zo geen vooruitgang boekt. Dan spui ik wat ideetjes en dan is de standaard reactie: "Jaaaaa, dat weet ik wel, maar dat is echt niks voor mij." Ben ik bezig met een fatman pull-up of LPD, komt hij naar me toe: "Ja dat heb ik ook een tijdje gedaan, maar na twee weken liep ik tijdens het hardlopen opeens tegen lantaarnpalen aan, omdat ik zo breed werd."
Momenteel traint de beste man alleen nog maar borst. En dan het liefst met zo'n klein mogelijke ROM. Enfin, ik was aan het trainen, deed aan het eind de glute bridge en de CGBP om en om. Na de tweede set CGBP kwam ik overeind en zei hij: "Kijk eens niet zo boos". Waarop ik zei dat dat niks met boosheid te maken had maar met vermoeidheid en pijn.
Waarop hij zegt: "Weet je, ze hebben hier ook gewichten gevuld met helium. Daar staat tien kilo op, maar ze wegen een stuk minder, misschien moet je die eens gebruiken." Waarop de drie kerels (de andere twee zaten in de buurt) allemaal in de lach schoten.
Ik zei toen, vriendelijk lachend: "Goh, misschien is dat wel iets voor jou dan, kun je een keer met een fatsoenlijke ROM trainen."
Poephoofd dat het is.
De cijfers:
Power squat en db press hammer grip om en om:
Power squat
90 kg
11-9-8
Db press hammer grip
2x 14 kg
12-9-7
Bulgarian split squat
2x 16 kg
12-9-7
Standing MP
24 kg
12-9-7
Glute bridge
70 kg
12-10-8
CG BP
25 kg
12-10-8
Daarna nog even wat cardio.The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
24 minutes ago -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
45 minutes ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment