Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ok.. ik was al begonnen om te twijfelen aan mij eigen.. mij lukt het namelijk net 6* 195 met stang en daar boven doet veelste veel pijn op mijn schouders en nek en alles eigenlijk.. en ik heb ook al hulp nodig er bij.. dus ik was verbaasd dat het met 250 kg gaat
Stang is inderdaad een stuk minder comfortabel. Met dit apparaat steunen de kussentjes gewoon op je schouders. Wel na afloop altijd bloeduitstortingen op m'n schouders, maar vind het wel een fijn apparaat zo
Ik niet, kut apparaat. Krijg ten eerste altijd striemen op mijn schouders en ten tweede ligt het gewicht op een litteken. Niet écht fijn.
Liever staand kuiten in de smith.
Dat is wel even mooi balen. Wou dat ik zo'n staand kuit apparaat had, bij ons gaat de smith maar tot 100kg ofzo en ja met losse bb wordt het weer zo moeilijk balans te houden
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment