Na tal van kwetsuren met bijhorende pijntjes wil ik rustig aan weer beginnen opbouwen tot oude niveau. Niet dat het zo indrukwekkend was maar het oogde toch veel beter op papier dan wat ik nu kan neerzetten.
Vroegere pr´s waren;
sq 1x 145 kg
be 1x 122.5 kg
dl 1x 185 kg
oh 1x 90 kg
Huidige stats zijn ongeveer;
sq 3x3x 110 kg
be 3x3x 100 kg
dl 3x3x 150 kg
oh 3x3x 70 kg
Streefdoel is dus die ouwe gewichten terug te kunnen hanteren met wat meer volume maar toch zal ik niet of toch minder dan voordien krachtschema´s hanteren wegens volgende 2 redenen;
* het voortdurend kwetseren bij het forceren
* door het voortdurend niks doen is er een dikke pens rondom mij verschenen waar toch wel iets mag aan gedaan worden.
Laatste meting was 92kg bij 1m76 en een bmi (als ik me niet vergis) van 28.8.
Bedoeling van log is voornamelijk om me weer wat meer te motiveren en terug hard te gaan trainen alleen dan met minder gewichten en meer massa-minded .
Enige nadeel is dat ik gisteren scheurtje heb opgelopen in mijn schuine buikspier tijdens het squatten, hoe dat verder zal verlopen deze week weet ik nog niet maar we zien wel.
Vroegere pr´s waren;
sq 1x 145 kg
be 1x 122.5 kg
dl 1x 185 kg
oh 1x 90 kg
Huidige stats zijn ongeveer;
sq 3x3x 110 kg
be 3x3x 100 kg
dl 3x3x 150 kg
oh 3x3x 70 kg
Streefdoel is dus die ouwe gewichten terug te kunnen hanteren met wat meer volume maar toch zal ik niet of toch minder dan voordien krachtschema´s hanteren wegens volgende 2 redenen;
* het voortdurend kwetseren bij het forceren
* door het voortdurend niks doen is er een dikke pens rondom mij verschenen waar toch wel iets mag aan gedaan worden.
Laatste meting was 92kg bij 1m76 en een bmi (als ik me niet vergis) van 28.8.
Bedoeling van log is voornamelijk om me weer wat meer te motiveren en terug hard te gaan trainen alleen dan met minder gewichten en meer massa-minded .
Enige nadeel is dat ik gisteren scheurtje heb opgelopen in mijn schuine buikspier tijdens het squatten, hoe dat verder zal verlopen deze week weet ik nog niet maar we zien wel.
Comment