Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ben nu 6 dagen bezig, het is hard om het vol te houden maar goed het zal moeten, merk wel dat ik een minder bolle kop hebt en wel redelijk wat vocht weg is gespeeld.
De no-dagen zijn killing, weinig energy, futloos en soms ook redelijk gevaarlijk als je rijd.. Gellukig train ik niet op no dagen.
Weekend nog het e.e.a aanpasen.
Train nu met een "partner" weet niet voor hoelang maar daardoor hou ik wel de cardio-sessies door.
eergisteren ub1 gedaan, vanochtend nog even gecheckt wat mijn gewicht is dat was 109,5kg dus 1kg op 2 weken weg gewerkt,
kracht is achteruitgegaan op de ub delen.
barbell bp.
1x8:79kg
1x6:85kg
1x8:79kg
barbell mp:
1x8:55kg
1x8:55kg
1x6:59kg
rack pulls:
1x8:135kg
1x8:155kg
1x7:155kg
chin ups op machine:
1x8:90kg
1x8:95kg
1x6:100kg
upright rows:
3x8:50kg + bar
incline rear delt raise (ging te makkelijk)
4x8:14kg ea
vertical leg press: (hoog tempo, aan schijven) volgende keer 300kg proberen
1x8:280kg
1x8:280kg
1x7:280kg hoop tegen de zomer 340/350kg in de cut te kunnen halen.
single leg extensions (aan schijven)
1x8:45kg
1x8:50kg
1x6:50kg
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment