dynobets ud2 massa log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Succes man! Ben benieuwd. Ik heb de boel verhuist en kan vanaf volgende week ook weer gaan trainen, wat jij me hebt aangeraden. Jammer dat de gym deze week dicht is, maar dan heb ik anderhalve week rust gehad dus dan kan ik mooi aan mn bulk beginnen! Ik ga je volgen!
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

training van vandaag:

Leg press: 4x12-15
      13xfull stack (175)
      12xfull stack (175)
      12x168
      12x168 (erg zwaar)

leg curl: 3x12-15
      15x50
      12x50
      12x50

seated row: 4x12-15
      15x59
      12x59
      12x52
      12x52

lateral pulldown: 3x12-15
      13x59
      12x59
      13x52

rear lateral: 2x12-15
      16x73
      14x73

machine biceps curl: 2x12-15
      12x36
      12x32

Leg press resterende sets:
      16x154
      12x154

leg curl resterende sets:
      12x50
      11x50
      ----------------------------------------

training was best wel pittig. iig veel zwaarder als die van gisteren. zodra je benen op high rep low rest gaat doen, is het al niet meer leuk. op laag in carbs helemaal. binnen 60 minuten was ik klaar met de training.

qua voeding zat ik gister op 3000 kcal (10% onder behoefte), 250g eiwit, 100g koolhydraten, 177g vet.

vandaag mik ik op dezelfde hoeveelheden.
      ontbijt: 150g tonijn op olijfolie, 100g ui, 20ml balsamico azijn. 25g brie en 200ml volle melk.

middag: zelfde als in de ochtend, maar nu nog een paprika erbij, 5 stengels aspergus, en een ei.

net heb ik mijn derde maaltijd gehad: 50g 88% chocolade + 40g casseine.
      de laatste twee maaltijden eet ik 6 eieren + soto soep. als me dan nog wat aan macros ontbreekt, eet ik bij de laatste maaltijd nog iets erbij.
      -----------------------------

qua gevoel: qua voeding is het erg goed vol te houden. vanochtend had ik een kwartiertje honger. en als je dan hebt gegeten, dan duurt het iets langer voordat je verzadigd bent vergeleken met een carb maaltijd. maar verder geen honger gehad. ik voel me ook nog steeds goed en energiek.

tot nu toe nog geen problemen, en makkelijk vol te houden.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Heb zelf ook een tijd overwogen om te bulken op UD2, maar de walgelijke ervaringen ermee hebben me hiervan weerhouden. Zo te lezen is bulken op ud2 echt een wereld van verschil met het cutten hierop?

En ik neem ook aan dat je met het goeie gevoel bedoeld vergeleken met het gevoel wat je tijdens een ud2 cutfase hebt toch? Of gewoon in het algemeen?

Ik ga dit zeker volgen
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Zeer interresant dit. Zie het zelf om de een of andere reden nog niet echt zitten om te bulken op UD2, maar ga dit zeker volgen!
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

@ leo:

qua training is het niet moeilijker als normaal bulken. depletion trainingen op de bulk versie zijn in 60 minuten klaar, en zijn voor mijn gevoel niet zwaarder als een normale training als ik bulk.

enigste wat iets meer moeite kost, is de voeding. 3-4 dagen high fat/low carb, afwisselen met 3-4 dagen low fat/high carb. het kost je in het begin wat moeite om een lekker eetschema te maken waarbij je aan de macros komt.

met wat bakken volle kwark, noten, zalm, eieren, groenten etc, kom je heel ver op de low carb dagen. voor het lekker een hamburger, wat kaas, en een stukje pure chocolade. met high carb low fat, hebben de meeste mensen zowieso geen problemen.

imo niet veel moeilijker als carb cyclen of EOD refeeds.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

training vrijdag (tension):

bankdrukken: 2x8-10
              10x75
              9x75

incline bankdrukken: 2x8-10
              8x65
              9x60

chin ups
              9xBW
              7xBW

seated row:
              10x79
              8x79

lateral raise: 2x8-10
              11x68
              9x68

calf raise: 3x8-10
              13xFS
              11xFS
              9XFS

leg press: 3x8-10
              11xFS
              11xFS
              10xFS

Leg curl: 3x8-10
              10x68
              9x68
              8x64

rear laterals: 1x8-10
              10x79

peck deck: 1x8-10
              10x113

biceps: 2x8-10
              10x36
              10x36

triceps: 2x8-10
              13x dips bodyweight
              11x dips bodyweight.

totale training duurde 70 minuten. iets langer dan gepland. Ik ben niet helemaal tot het uiterste gegaan, maar dat is ook niet het doel van deze training. gewoon 1-2 reps voor faillure stoppen, maar wel lekker intensief bezig zijn.

Na de training 100g dextrose + 60g whey genomen, en half uurtje later 120g witbrood. net even wat oliebollen gehaald, en wat boodschappen voor vandaag en morgen. vanavond en morgen lekker carb loaden, en dan zondag de eerste power workout.

de eerste power workout ga ik zo hard mogelijk knallen. kijken wat ik kan op de oefeningen binnen de gestelde repranges. de weken erna probeer ik steeds meer reps en/of gewicht toe te voegen.

maar nu eerst even carb loaden.

Comment

Ik ga je ook volgen omdat je zo goede tips hebt gegeven volg eigenlijk iedereen die wat van voeding afkent om zo mijn schema te maken ga er maandag of dit weekend aan beginnen wil cutten

Comment

Ook maar eventjes direct een abbotje op jouw log nemen. Ook voor mij ben je een hele grote bron van inspiratie, en atm ben ik bezig met jouw schema min of meer te 'kopiëren' voor mezelf.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

de powerworkout:

fullsquat:
                    5x80
                    5x100
                    5x120
                    5x120 (VPR)
                    6x120 (was beneden paralell, maar niet full squat)
                    5x120
                    (zeer tevreden hierover)

Bench press:
                    5x60
                    5x75
                    7x85
                    4x90
                    4x90
                    (volgende keer probeer ik 3x5x90)

seated row:
                    6x100
                    6x100

incline bench press:
                    5x75
                    5x75

chin ups:
                    bw(89) + 12 x 6 (VPR)
                    bw(89) + 12 x 6
                    bw(89) + 12 x 6
                    (heel tevreden hiermee)

Kuiten calve raise hefboom:
                    5x145
                    5x145
                    5x145

shoulder press:
                    6x86
                    6x86
                    5x86
                    (ook tevreden mee)

deadlift:
                    6x130
                    6x130
                    5x135
                    (vrij easy. was al aardig vermoeid, dus niet maximaal gegaan).

close grip bench press:
                    6x75
                    6x75

machine bicep curl:
                    5x54
                    5x54

daarna nog 1x5 handstand push ups. 6x100 rear lateral. 8x77 leg curl. alles in een grote megaset als afsluiting.
                    --------------------------------

De training duurde twee en een half uur. normaal zou ik deze training in twee uurtjes af kunnen krijgen. maar als je lang rust tussen je setjes, dan raak je aan de praat en blijf je praten.

Ik vind dit een best wel sterke openings power workout. Een nieuw schema is natuurlijk altijd even wennen, maar ik ben ervan overtuigd dat ik hard vooruit zal gaan de komende tijd en ben benieuwd hoe ver ik kan komen in 8 weken.

Comment

Ben ook erg benieuwd naar de progressie.
                      Veel succes !
                      Persoonlijke records:

100m: 11.00 - 200m: 22.14 - Power Clean: 107,5kg

Comment

Inderdaad een goeie opening man, ik blijf hier wel een beetje rondhangen denk om je progressie te volgen
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sterke power workout Dyno! Beste wensen nog voor 2011 trouwens!
                          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Doe je eigenlijk opwarmsets bij je depletion trainingen? Iets in de trand van 5 reps met 30-40% en dan je depletionsets op 50-60% oid

Comment

week 2/dag 1

dinsdag: depletion training

bankdrukken/chest press: 3x12-15
                              15x60 (+ 1rep)
                              12x60
                              10x60

Incline bankdrukken: 2x12-15
                              11x55
                              12x50

peck deck: 2x12-15
                              15x79 (+3 rep)
                              13x79 (+1 rep)

shoulder press: 3x12-15
                              15x41 (+3 rep)
                              12x41

lateral raise: 2x12-15
                              15x50 (+3 rep)
                              12x50 (+5 kilo, +2 rep)
                              12x45 (+4 kilo, +1 rep)

tricep dips: 2x12-15
                              15x64 (+3 rep)
                              12x64 (+1 rep)

tricep pushdown: 2x12-15
                              15x23 (+2 rep)
                              12x23

calf raise seated: 4x12-15
                              15x120
                              12x120
                              12x120
                              12x107
                              12x107

calf raise (met één been op een verhoging met de bal van de voet):
                              15xR+L
                              15xR+L
                              -----------------------------------

gewichten en/of reps zijn significant hoger als vorige training. dit kwam deels ook doordat het veel te druk was, en ik daardoor soms langere rusttijden had tussen de oefeningen. maar aan de andere kant merk ik ook gewoon dat ik meer gewicht en reps kan gebruiken. lekker dus.

ik irriteer me wel enorm dat het waar ik train savonds altijd super druk is. zo kan ik echt niet normaal trainen. ik ging vanavond omwille van mijn trainingspartner savonds trainen, maar vanaf nu ga ik zoveel mogelijk (zover school/werk het toelaten) sochtends/overdag trainen. als mijn trainingspartner dan niet kan, so be it.

@ leo. ik doe 1 opwarm set voor mijn eerste oefening. normaal bij depletion helemaal geen opwarming.
                              Last edited by dynobet; 11-01-2011, 16:54.

Comment

Netjes gozert.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X