dynobets ud2 massa log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    0.75% per week is goed te doen (voor mij) met een ud2 cut. Met normaal cutten haal ik wellicht 0.5%.

    De meerwaarde van cutten op ud2, is niet echt dat het veel sneller gaat (ookal gaat het wel ietsje sneller als normaal). Want stel je moet 6% eraf cutten. als ik dan moest kiezen om 8 weken ud2 te doen, of 12 weken normaal te cutten, dan hoef ik niet eens na te denken, en zou normaal cutten.

    De meerwaarde zit het erin, dat veel mensen met normaal cutten gewoon niet het laatste vet wegkrijgen. hoe hard ze ook hun best doen, sommigen komen gewoon niet onder de 9-10%. Behalve als ze kcal drastisch verlagen, maar dan verliezen ze buiten de vetmassa ook veel spiermassa.

    daarnaast: als je laag gaat in vet%, wordt spierverlies een steeds groter probleem, en vetverlies wordt steeds moeilijker (omdat je lichaam moeilijker vetzuren uit vetcellen loskrijgt). hoe dieper je gaat qua vet%. hoe meer spier en minder vet je zult verliezen (met normaal cutten). Met ud2, kun je als je het goed doet, 6-8% halen zonder spierverlies.

    je kan dus een lager vet% bereiken, met minder/geen spierverlies. en dat is de ware meerwaarde (en niet sneller vetverlies). en daarom is het ook onzinnig om ud2 te gaan doen, als je nog zonder al te veel moeite vet kunt verliezen met normaal cutten.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

    Comment


    • #62
      Originally posted by dynobet View Post
      0.75% per week is goed te doen (voor mij) met een ud2 cut. Met normaal cutten haal ik wellicht 0.5%.

      De meerwaarde van cutten op ud2, is niet echt dat het veel sneller gaat (ookal gaat het wel ietsje sneller als normaal). Want stel je moet 6% eraf cutten. als ik dan moest kiezen om 8 weken ud2 te doen, of 12 weken normaal te cutten, dan hoef ik niet eens na te denken, en zou normaal cutten.

      De meerwaarde zit het erin, dat veel mensen met normaal cutten gewoon niet het laatste vet wegkrijgen. hoe hard ze ook hun best doen, sommigen komen gewoon niet onder de 9-10%. Behalve als ze kcal drastisch verlagen, maar dan verliezen ze buiten de vetmassa ook veel spiermassa.

      daarnaast: als je laag gaat in vet%, wordt spierverlies een steeds groter probleem, en vetverlies wordt steeds moeilijker (omdat je lichaam moeilijker vetzuren uit vetcellen loskrijgt). hoe dieper je gaat qua vet%. hoe meer spier en minder vet je zult verliezen (met normaal cutten). Met ud2, kun je als je het goed doet, 6-8% halen zonder spierverlies.

      je kan dus een lager vet% bereiken, met minder/geen spierverlies. en dat is de ware meerwaarde (en niet sneller vetverlies). en daarom is het ook onzinnig om ud2 te gaan doen, als je nog zonder al te veel moeite vet kunt verliezen met normaal cutten.
      Komt me heel bekend voor. Het is inderdaad lastig om onder de 10 vet% te komen zonder enkel spierverlies. Dat het ietsjes sneller gaat dan normaal cutten is dan een plus punt.

      Comment


      • #63
        vanochtend opgestaan. voelde nog een beetje spierpijn. maar voor de rest voelde ik me goed en sterk.

        dit is de power training van week 3:

        fullsquat:
        opwarmen:
        5x60
        5x80
        5x100

        werksets:
        6x122.5 (+2.5 kilo)
        5x125 ( +2.5 kilo VPR)
        5x125
        5x125
        (weer 2.5 kilo op squat erbij. vorige week ook al. dit gaat lekker hard op deze manier. over nog 3 weken hoop ik de 5x130 te pakken. volgende week probeer ik 6x125 en 5x127.5).

        Bench press:
        opwarmen:
        5x60
        5x75
        3x80

        werksets
        5x90
        4x90
        4x90
        (helaas geen vooruitgang met bankdrukken).

        seated row:
        7x100 (+1 rep)
        6x100
        (volgende keer verhogen)

        incline bench press:
        5x77.5
        5x75
        (geen verhoging)

        chin ups:
        bw(89) + 16 x 5 (2 kilo erbij. PR + VPR)
        bw(89) + 16 x 5
        bw(89) + 12 x 6 (zwaar)
        (weer lekkere verhoging. volgende week 5x18)

        Kuiten calve raise hefboom:
        6x145 (vpr, zwaar)
        6x145
        6x145
        (meer past er niet op dat ding, behalve met trainingspartner)

        shoulder press:
        5x91
        6x86
        6x86 (+1 rep)

        deadlift:
        6x140 (+5 kilo +1rep. laatste rep was slordig)
        5x140
        6x135 (+1 rep)
        (had meer verwacht).

        close grip bench press:
        4x80 (5 lukte bijna, maar net fail)
        5x77.5 (-1 rep)

        machine bicep curl:
        5x54
        5x54
        (die blijven altijd super zwaar)

        daarna 6x100 rear lateral. 7x82 leg curl (+1rep). 5xfull stack peck deck machine. 8x16 hammer curls. 10x32 per kant shrugs. alles in een grote megaset als afsluiting.

        De bicep en tricep oefening deed ik mee met de oefeningen op het einde met super weinig rust, omdat ik erg weinig tijd had (sportschool sluiten). vandaar dat ik daarom ook niet echt voluit kon gaan op de close grip bench.
        --------------------------------------------

        Verder heb ik gemerkt, dat als ik een carb drankje tijdens de workout in slokjes verdeeld over de workout neem. dat ik tijdens het einde van de training iets meer kracht/energie heb. volgende keer dus weer lekker meenemen.

        Vooruitgang ben ik tevreden over. op veel oefeningen ietsjes vooruit, en op een aantal ben ik helaas niet vooruitgegaan. ik denk dat er ietsjes meer ingezeten had, als ik beter mijn training over de tijd ingedeeld had. zodat ik niet op het einde veel in een grote mega set moest knallen (biceps, triceps, rear lats, leg curl etc).

        verder voel ik me nu echt enorm gaar. ben compleet naar de klote van deze training. hele lichaam trilt, brand, en voelt aan alsof het tot het maximum getraind is.

        Volgende keer train ik hopelijk weer met trainingspartner. dan heb ik mijn carb drankje tijdens de training. dan deel ik de training goed in over de twee en een half uur. en dan kan ik net nog een tandje hoger qua intensiteit/gewichten. En dan hoop ik deze stijgende lijn van de eerste drie weken door te kunnen zetten.

        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

        Comment


        • #64
          Ondanks dat je niet overal vooruit bent gegaan vind ik je nog steeds sterk Dyno!
          Zeker op de squat gaat het hard! Zou bruut zijn als je met een paar weken 5x130 weet neer te zetten!
          Blijf je volgen!
          'Half men, half animal, all dead!'

          Comment


          • #65
            Gaat prima hier zie ik alweer.

            Wat is trouwens je visie op het nemen van beta-alanine op de low-dagen (tijdens de cutvariant)?
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

            Comment


            • #66
              vanavond borst/tricep kuiten depletion gedaan.
              Eerst moest ik 20 minuten wachten voor ik kon beginnen met bankdrukken. en daarnaast was het zo druk dat van de rusttijden niets terecht kwam. tussen de oefeningen moest ik te lang wachten.

              Ik heb de training zo goed mogelijk proberen af te maken. al ben ik een beetje ontevreden over de training.

              ik was net bezig met lijn laatste paar setjes bezig op de kuiten, en raakte in gesprek met een paar jongens. Aangezien mijn vriendin deze week weg is, en post workout voeding toch niets uitmaakt op depletion dagen, had ik nog wat leuk tijdverdrijf.

              Ze diepe squats, SLDL,s laten doen. daarna powerlift benchpress op reps, en 1x maxen. en nog wat rest pauze training voor biceps. was wel leuk, en weer eens wat anders als savonds gamen, tv kijken of bodynetten.

              baal wel van de training, omdat die gym zo fucking vol zit. Ik heb echt een nieuwe gym nodig. we zullen vrijdag/zondag zien hoeveel invloed het heeft op de uiteindelijke resultaten van deze week.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

              Comment


              • #67
                Ik wil ook de ud2.0 bulk variant uitproberen. Hoe moet ik mijn voeding per dag indelen?

                Comment


                • #68
                  Ziet er allemaal netjes uit hoor! Ga zelf, zoals je aangaf, eerst cutten op de normale manier tot circa 12% en dan overstappen op ud2.0! Succes verder!

                  Comment


                  • #69
                    Dyno veroorzaakt een ware UD2 hype

                    In welke gym train je nu?
                    On a long road to insanity.

                    SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

                    Comment


                    • #70
                      @ gleke. ik train bij fitallday.

                      deze week geen enkele keer honger. ik vergat 1 dag zelfs een maaltijd, omdat ik simpelweg geen honger had en er daardoor niet aan dacht.

                      Veel vet eten is echt makkelijk, goedkoop, je bent snel klaar met eten. en het vult als je eraan gewend bent heel erg goed. Een blikje tonijn op water, met een uitje, 25g olijfolie, 25g balsamico azijn, en een 25g zelfgemaakte groente pesto. dat is een mini bordje, maar op een of andere manier, ben ik er uren vol van. dat had ik de eerste weken wat minder (dat vetten me zo vol maken).

                      anywaaays.

                      was rond 6 uur klaar met de tension workout. de training ging best ok. gewichten waren redelijk vergelijkbaar met vorige week. enigste opmerkelijke was de grote vooruitgang op close grip bankdrukken.

                      bankdrukken: 2x8-10
                      11x75
                      9x75 (-1 rep)
                      (denk dat dit ligt aan de gebrekkige opwarming voor bankdrukken. wou het liefst zo snel mogelijk naar huis, en me volstoppen met eten).


                      incline bankdrukken: 2x8-10
                      9x65 (+1 rep)
                      9x60 (+1 rep)
                      (ik gok dat ik hier warm was).

                      chin ups
                      10xBW
                      8xBW
                      (moest best hard werken op deze).

                      seated row:
                      9x79

                      9x79

                      lateral raise: 2x8-10
                      13x68 (+1 rep)
                      10x68

                      calf raise: 3x8-10
                      16xFS
                      13xFS
                      11XFS

                      leg press: 3x8-10
                      16xFS (+1 rep)
                      13xFS
                      11xFS
                      (had er bij de eerste set ook wel 17-18 kunnen maken. wat voelden deze ondanks het volle gewicht licht aan de eerste set. Set twee was ook makkelijk. wou niet gaan pushen op reps, maar had wel 1-2 extra kunnen maken. derde set wel vrij zwaar).


                      Leg curl: 3x8-10
                      12x70 (+2 kilo)
                      10x68
                      10x64

                      rear laterals: 1x8-10
                      10x79

                      peck deck: 1x8-10
                      10x113

                      biceps: 2x8-10
                      10x36
                      10x36

                      triceps: 2x8-10
                      close grip bench press
                      12x60 (+4 reps)
                      10x65 (+5 kilo +2 reps)

                      (ik had me mentaal voorbereid op 9-10 reps, ofwel 1-2 reps meer als vorige week. maar ze gingen zo easy. ze vlogen zowat omhoog. Na de set even gecontroleerd of het gewicht wel klopt. set erna 5 kilo erop. en nog steeds 2 reps meer als ik vorige week kon met 5 kilo minder).
                      ----------------------

                      ondanksdat het geen ideale week was (mijn vriendin was een weekje weg, en normaal ondersteunt ze me met vanalles. ik sliep ook minder goed, en de training liep niet altijd lekker vanwege de nieuwjaarsrush).

                      Heb ik toch een goed gevoel over de tension workout. deze ging heel lekker. ik was ruim op tijd klaar, en de gewichten/reps waren ook zeker niet slecht. Maar de workout waar het uiteindelijk om draait iedere week is de powerworkout. vol spanning wacht ik dus de zondag af. het moment van de waarheid.
                      -----------------

                      ben de carb load begonnen met 120g dextro en 60g whey. daarna
                      heb ik een bak van 2.2 kilo risotto klaargemaakt. deze eet ik verdeeld in 4 maaltijden. Voor morgen heb ik nog stuk of 6 bagels, normaal brood, kipfilet, melk. zilvervlies rijst met kip en soto soep voor de laatste twee maaltijden.

                      Ik probeer vanavond nog een 100g carbs te nemen rond 23:00, en mocht ik snachts wakker worden om te plassen, dan eet ik dan nog twee bagels plus een proteine shake met melk.

                      morgen dan ook nog een 700-800g carbs. overmorgen en maandag 500g per dag.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                      Comment


                      • #71
                        je bent erg toegewijd
                        mooi om te lezen
                        het is absoluut niet mijn ding
                        maar ik vind het knap hoe je alles ondergaat

                        op naar zondag dus

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by dynobet View Post
                          ondanksdat het geen ideale week was (mijn vriendin was een weekje weg, en normaal ondersteunt ze me met vanalles. ik sliep ook minder goed, en de training liep niet altijd lekker vanwege de nieuwjaarsrush).
                          Die vriendin mag je koesteren. Er zijn voor zover ik weet maar weinig vrouwen die geen moeite hebben met iemand die zo voor zijn sport gaat, laat staan ondersteunen.

                          Anyway, veel plezier met het resterende deel van je carbload, en je powertraining morgen. Het is het kersje op de slagroom.
                          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

                          Comment


                          • #73
                            Hoe was het gezegde ook al weer? "Achter iedere succesvolle man staat een succesvolle vrouw", of iets dergelijks. Wees er maar zuinig op.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                            Comment


                            • #74
                              Ok vanochtend was de power workout van week 4:

                              ben opgestaan. heb een 350g pasta ongekookt afgewogen, en gekookt. een pond kipfilet gekookt. kip na koken in een keukenmix apparaat, en mixen tot dunne vezeltjes.

                              75g zelfgemaakte groene pesto mengen met de kip en pasta, beetje zeezout en peper erop, geheel in twee gelijke porties verdelen. En ik had mijn pre en post workout maaltijd klaar.

                              gegeten. anderhalf uurtje later pre workout shake, en meteen door op weg naar de sportschool om te gaan knallen.
                              ----------------------

                              fullsquat: (doel 6x125, 5x127.5)
                              Opwarmen:

                              5x60
                              5x80
                              5x100

                              werksets
                              6x125 (+2.5 kilo)
                              5x127.5 (+2.5 kilo VPR)
                              5x127.5 (+2.5 kilo VPR)
                              4x127.5 (fail op 5de rep).

                              (lekker, Ik blijf gewoon week na week 2.5 kilo verhogen, in 2 weken hoop ik de 3x5x130 te doen).

                              Bench press: (doel 5x90, 5x90, 5x90)
                              5x60
                              3x80
                              4x90 (-1 rep)
                              4x90
                              4x90
                              (voelde me natuurlijk klote, toen ik maar 4x90 kon doen ipv 5x90. Misschien doordat ik te weinig warming up heb gedaan. volgende keer eens experimenteren met wat meer opwarming).

                              seated row:
                              6x107 (+7 kilo)
                              6x100

                              incline bench press:
                              6x77.5 (+1 rep)
                              6x77.5 (+2.5 kilo +1 rep)
                              6x77.5 (extra setje).
                              (de normale benchpress ging niet zo goed, maar de incline bench press ging echt super, en veel beter als vorige week. vandaar dat ik ook dacht dat ik op normale bench minder kon, door onvoldoende opwarming.

                              chin ups:
                              bw(90) + 18 x 4 (+3 kilo, -1 rep: PR)
                              bw(90) + 16 x 5
                              bw(90) + 16 x 5

                              Kuiten calve raise hefboom:
                              7x145 (+1rep)
                              7x150 (+5 kilo, +1 rep)
                              6x155 (+10 kilo PR en VPR)
                              (wtf, gingen echt super).

                              shoulder press:
                              5x91
                              7x86 (+1 rep VPR)
                              6x86


                              deadlift:
                              6x140
                              5x140
                              5x140 (+5 kilo, -1 rep).
                              (ongeveer hetzelfde als vorige week).

                              close grip bench press:
                              5x80 (+2.5 kilo)
                              5x80 (+2.5 kilo)

                              machine bicep curl:
                              5x54
                              5x54
                              (deze blijven echt zwaar).

                              verder nog:
                              6x100 rear lateral.
                              7x82 leg curl.
                              7xfull stack peck deck machine (+2 reps)
                              8x16 hammer curls.
                              10x32 per kant shrugs
                              (deze oefeningen in mega set zoals elke week).
                              ------------------------------

                              Op veel oefeningen goede vooruitgang. Ben echt tevreden met deze training. jammer van die ene rep minder op benchpress, maar daartegenover staan zoveel verhogingen qua gewichten en reps op andere oefeningen.

                              Ik blijf iig nog een paar weekjes op dit schema doorknallen, want het gaat wel erg lekker allemaal.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                              Comment


                              • #75
                                Mooie seated row en BP en eigenlijk ook squat en al de rest ziet er ook wel vet uit

                                Doe zo voort!!
                                On a long road to insanity.

                                SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X