Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by nibor76nl View Post
    @ Snuff ..

ik las net in jouw log dat jij op 27,1 % heb gestaan????? W.T.F!!!!
    En Toen d.m.v A.S naar 19%??

Ik zal nooit op 19%vet komen ..laat staan op 27,1 %...
    Begrijp eerlijk gezegt niet waar je naartoe wilt en wat dat met heel jou situatie te maken heeft.

Maar om even toe te lichten.
    Je dient wat beter te lezen dude.
    Ik gebruikte al eerder AAS.
    Het naar beneden halen van mijn BF deed ik met slechts anavar en ECA, om spiermassa te behouden, en deed het met een bepaalde reden.
    Ik wilde starten met mijn eerste prik-kuur maar mijn BF was te hoog.
    Daarom ben ik eerst gaan cutten om het onder de 20% te krijgen.
    Begrijp eerlijk gezegd niet eens waarom ik het allemaal aan je uitleg, maar goed.

En dan nog iets.
    Je bent geen waarzegger en je kunt niet in de toekomst kijken.
    Dus nooit op 19% komen kun je niet zeker weten, alles is mogelijk kerel.
    Van 16,4% naar de 19% is zo gebeurd, helemaal op de manier zoals jij je voedingsschema hebt opgesteld.

En als laatste, mijn BF was zeker hoog, maar goed, woog ook meer dan 120kg en zag er ondanks dat totaal niet vet uit. Ga maar naar een van mijn topics, 'anavar en eca' en lees dan wat Falstyr te melden heeft.
    Jij daarentegen staat nu al op meer dan 16% en je weegt slechts 75kg.
    Jij zal nooit van je levensjaren meer dan 120kg wegen.
    Wat zeg ik?
    Jij zal, zolang je eigenwijs bent, nooit een gewicht van 112kg behalen met een BF van 12,2%.
    En dat heb ik nu wel.

Succes kerel met je uitermate doeltreffende methoden.

Comment

• Na een vermoeide dag (administratie wegwerken van 1 jaar) toch maar gaan trainen..

Borst / schouders / biceps...

Alles ging naar wens ,maar ik heb toch een record gezet wederom met Alternate Dumbell Front Raise

Vorige keer pakte ik best makkelijk 18 kilo en dat bracht mij op het idee om te kijken of er genoeg kracht was om voor de 20 kilo te gaan...

Dit ging best lekker in de 4e set...

Opbouw was 10x14 kg / 10x16 kg / 8x18 kg / 6x20 kg

Comment

• En derest?:P nice front

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
          En derest?:P nice front
          ik zal vanaf het nieuwe jaar weer alles gaan bijhouden in mijn log...

Maar ik blijf met Press oefeningen nog een beetje achter dus daar moet ik aan gaan werken..
          Vooral dumbell shoulder press moet flink omhoog..

Comment

• Net even bij een maat van mij langs geweest , want die had een volle bus Whey perfection Naturel staan en hij wilde er van af..
            Ik heb het voor €10,00 mogen overnemen dus dat scheelt mij weer €22,00..

Ik heb heerlijk in de stad genoten van Sushi en een surinaams broodje kip/kerrie...

Comment

Na een vermoeide dag (administratie wegwerken van 1 jaar) toch maar gaan trainen..

Borst / schouders / biceps...

Alles ging naar wens ,maar ik heb toch een record gezet wederom met Alternate Dumbell Front Raise

Vorige keer pakte ik best makkelijk 18 kilo en dat bracht mij op het idee om te kijken of er genoeg kracht was om voor de 20 kilo te gaan...

Dit ging best lekker in de 4e set...

Opbouw was 10x14 kg / 10x16 kg / 8x18 kg / 6x20 kg
              Apart. Ik heb nog nooit van mijn leven iemand ontmoet die zo enthousiast is over een dergelijke prestatie. De front raise dus.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                Apart. Ik heb nog nooit van mijn leven iemand ontmoet die zo enthousiast is over een dergelijke prestatie. De front raise dus.
                hahaha...eens moet de 1e keer zijn dan maar...

tja..ik vind de frontraise nou eenmaal een leuke oefening...

Vele zeggen dat het puur een isolatie oefening is en dat je genoeg heb aan gewoon dumbell press ,maar ik heb wel eerder massa nu op mijn schouders dan dat ik het niet doe..
                Samen met side raise en rear delt komt er nu echt vorm in mijn schouders en dat is iets wat ik graag wil...

Kanonkogels als schouders

Comment

• ik zeg het niet vaak, maar je voedingschema is gewoon echt slecht. Een goed voedingsschema is NIET enkel het verkrijgen van de juiste EKV. (dat je vloeibaar wilt eten, maakt verder niet veel uit. of jij nou aan het kauwen bent, of niet, dat maakt niet echt veel uit).

Ik vind je fysiek sinds de start van de BBC 2011 minimaal verbeterd. Na de BBC zag je er uitgemergeld uit zonder dat je nog ook maar iets van massa en spierdikte over had (en defenitie was nou ook niet om over naar huis te schrijven).

Nou zijn er aardige mensen die zien dat jouw progressie niet zo goed is, en veel beter zou kunnen zijn. Zij steken hun tijd om jou te helpen bij het optimaliseren van jouw training en voeding, en het enigste wat jij doet is stug volhouden dat het lekker gaat en dat je goed bezig bent. (terwijl je progressie dit niet laat zien).

Dat vind ik wel jammer
                  Last edited by dynobet; 21-12-2011, 14:57.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                    ik zeg het niet vaak, maar je voedingschema is gewoon echt slecht. Een goed voedingsschema is NIET enkel het verkrijgen van de juiste EKV. (dat je vloeibaar wilt eten, maakt verder niet veel uit. of jij nou aan het kauwen bent, of niet, dat maakt niet echt veel uit).
                    wat vind jij er dan specifiek slecht aan?

Comment

• Shake:
                      - melk / havermout / olijfolie / whey

Maaltijd 1:
                      - 2 boterhammen met 3 hele eieren

Shake:

Shake:

Post workout:
                      Whey + Maizena

Casseine shake
                      Elk voedingsmiddel levert niet alleen koolhydraten, eiwitten of vetten, maar tevens ook heel veel andere dingen die waardevol zijn voor ons lichaam.

Door dit eentonige schema krijg je van bepaalde stoffen meer dan voldoende, en van andere krijg je veel te weinig binnen. (balans tussen de verschillende soorten vetzuren is ook slecht).

daarnaast haal je veel te veel eiwitten uit whey. whey geeft een korte piek qua aminozuren, en die piek verdwijnt ook vrij snel. als je lichaam extra veel aminozuren nodig heeft, dan is die piek ook gewenst. creeer je deze piek op momenten dat deze niet nodig is, dan oxideer je deze eiwitten gewoon (verbranden, dus je gebruikt het als brandstof en niet als bouwstof). Het is dus beter om vlees, vis, eieren, kwark, kaas, melk en dergelijke te nemen. Deze zijn beter om te nemen gedurende de dag. Je Eiwitbronnen zijn tevens niet divers.

qua vetzuurbalans zit je schema ook niet goed.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• @dyno

O.k. het is duidelijk wat jij bedoel..
                        Ik zal kijken of ik er wat mee kan.

Bedankt voor je uitleg.

Comment

hahaha...eens moet de 1e keer zijn dan maar...

tja..ik vind de frontraise nou eenmaal een leuke oefening...

Vele zeggen dat het puur een isolatie oefening is en dat je genoeg heb aan gewoon dumbell press ,maar ik heb wel eerder massa nu op mijn schouders dan dat ik het niet doe..
                          Samen met side raise en rear delt komt er nu echt vorm in mijn schouders en dat is iets wat ik graag wil...

Kanonkogels als schouders
                          Als jij nou net zo fanatiek was met de RELEVANTE oefeningen, dan was jij nu veel verder met je fysiek. In combinatie met een beter voedingsschema, uiteraard.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• weinig aan het commentaar van dyno toe te voegen

heel eentonig. veel koolydraten en teveel eiwitten uit whey. probeer toch wat vast voedsel toe te voegen robin.. ja het is kut maar eet dan 2-3 broodjes en nog een kleine shake erbij.

weet niet hoelang je slaapt. maar vind 4 maaltijden beetje aan de karige kant. liever 6 x eten en dan iets minder zo heb je de hele dag meer een gelijdelijke aanvoer van je calorien.

ik drink zelf ook wel vele vloeibaar. maar probeer toch wat kwaliteit voedsel naar binnen te krijgen een dit ook beetje te varieren.

0700 brinta-melk-whey
                            1000 4 broodjes pindakaas
                            1200 kip0rijst0ananas
                            1430 weightganer *had deze nog)
                            1700 wat de pot schaft.
                            2000 nootjes
                            2200 kwark

Comment

• o.k...zojuist terug van de Jumbo...

2000 gram havermout(0,38 cent p/500gr)
                              1000 gram franse kwark
                              500 gram rundergehakt
                              300 gram spercieboontjes
                              500 gram winterpeen
                              500 gram broccoli
                              500 gram kaas
                              8 bananen
                              flesje woksaus

Totaal iets van €16,00 kwijt.. viel best mee gelukkig

Ik ga morgen eens kijken voor een ander eetschema.

Maar de basis producten zijn zoals hierboven vermeld en uiteraard nog:

brood
                              eieren
                              melk
                              rijst (1xper dag met gewokte verse groentes)
                              Whey
                              Maizena (vergeten net te halen ..GRRRRRRR)
                              Dextrose
                              olijfolie
                              Last edited by nibor76nl; 21-12-2011, 16:27.

Comment

• vele mensen zeggen dat ik eentonig eet/at maar iedereen hier die een schema volgt eet zelf uiteraard erg eentonig (elke dag dus precies hetzelfde)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X